M
"myö"
Vieras
Huvittaa taas nämä curling-vanhemmat. Odottelin lapsiani muskarista (siis tällasesta 5-6-vuotiaiden) ja siinä joutessani tarkkailin yhtä äitiä, jonka lapsi oli edellisessä vuorossa. Sama juttu sekä tällä että viime viikolla: kun muskari loppuu, muut vanhemmat pukee tenavansa ja lähtee kotiin. Tämä äiti jää selittämään, että "Ei meillä tässä mitään kiirettä oo, ihan hyvin voi vähän leikkiä..." Ja sit se tenava ravaa sitä käytävää edestakaisin noin 20 minuuttia, jonka jälkeen äiti varovasti: "Nyt varmaan voitas lähtee, vai mitä?" Lapsi on jo siinä tilassa, että itkupotkuraivarit on seurauksena, ja lopulta äiti kantaa pojan ulos.
Siis eikö se oikeesti uskalla sanoa lapselleen heti, että nyt lähdetään? Vai luuleeko se, että tämä taktiikka on jotenkin helpompi hänelle? Seurauksenahan on kuitenkin se raivari...
Eipä tää muuten minua hetkauttaisi, mutta arvatkaapas, miten se äiti kuluttaa ne 20 minsaa? No, jututtamalla tietenkin MINUA, jonka niin tekis mieli lukee kirjaa
.
Siis eikö se oikeesti uskalla sanoa lapselleen heti, että nyt lähdetään? Vai luuleeko se, että tämä taktiikka on jotenkin helpompi hänelle? Seurauksenahan on kuitenkin se raivari...
Eipä tää muuten minua hetkauttaisi, mutta arvatkaapas, miten se äiti kuluttaa ne 20 minsaa? No, jututtamalla tietenkin MINUA, jonka niin tekis mieli lukee kirjaa