LASSIE SUPRAFILL , onko hyvä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yks äiti vaan

Vieras
Ostin eilen ihan uutena kaupasta tällaisen just samanlaisen, mutta värit vähän tummemmat eli nuo kura-osat tummansiniset. Laitan tuon kuvan linkkinä kun en muuta kuvaa siitä löytänyt. Tällainen vastaava, mutta IHAN UUSI :

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53033979

Onko teillä kokemuksia kyseisestä haalarista ? Onko hyvä ? Mitä huonoja puolia ?

Rupesin miettimään että kestääkö se hyvin vettä ja konttimista ? Teinkö sittenkin virhe ostoksen. Ja jos matkustaa autossa niin hiostuuko lapsen pylly pahasti jos istuu autossa tuolla haalarilla ?

Mietin että myynkö tuon pois ja ostan sittenkin ihan tavallisen haalarin ilman noita kurasuojia !

Siinä tapauksessa jos tein virheostoksen, niin millä hintaa tuon minulta ostaisit ? Mietin vielä myynkö ? Postikuluista ottaisin vain 6 e.

Meillä on ollu käytössä useampikin ja olen ehdottomasti ollut tyytyväinen. Jos pidemmän matkan kulkee autolla niin silloin itse laittaisin matkan ajaksi jotain muuta päälle, mutta ihan hyvin sillä voi kulkea pienempiä matkoja.

pienemmällä lapsella aivan erinomainen, mutta meidän 5v pojalla ei kestäny vaan repeili, lassielta lähetettiin paikkakangasta ja liimausohjeet, mutta en saanu niitä paikkoja pysymään kii :/

Ostin viime syksynä puolivahingossa mukulille suprafillit ja ne kyllä pelasti meidän "talven". Täällä kun sitä kuraa ja märkää piisas koko tammikuun, ja "keväällä" uudestaan käyttöön. Vuodenajat räpsyissä koska on ollut niin merkillinen alkuvuosi...

:) Ostan ainakin pienemmälle vielä semmoisen. Tai riippuu myös siitä koska menevät hoitoon. Kotona kun voi pitää luovempia vaateyhdistelmiä.

Mein pikkupojilla ollut toppahaalarina suprafillit ja olen tykännyt ihan mielettömästi!!!

Kuopus on nytkin isin kanssa ulkona se toppis päällä, konttailee pitkin pihaa :heart:

Mutta isommalta lapselta ei kokemusta ole... meidän isompikin on vasta 3 v

Yhteistyössä