Lassie G-Tech välikausihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko hyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko hyvä

Vieras
8064362.jpg

Onko hyvä ostos? Ainakin netanttilassa nuo kuvan haalarit 49?. Onkohan noissa hinta-laatusuhde kohdillaan? Entä se puhkikulumattomuustakuu. Kestääkö haalari kulutusta oikeasti? Aiemmin meillä on ollut käytössä Reimatec- ja Remun haalareita mutta mietin että josko kelpo haalareita saisi vähemmälläkin rahalla.

Reimatecit on kestäneet meillä hyvin kulutusta mutta Remut ovat kuluneet polvista ja pepusta aika äkkiä.

no eihän täällä reimatec palstalla kukaan lassien haalareista tiedä kun ei täällä olevien lapsilla sellaisia rääsyjä käytetä :D
ei vain, ihan hyviä nuo lassien puvut on, ainakin meillä ovat sen kestäneet minkä on tarvinnukkin. ei nuo reimateceistä eroa muutoin kuin hinnassa.

Meillä on ollut Lassietegin kevät ja talvihaalari ja olen ERITTÄIN tyytyväinen. Pitää vettä saman kun kaverin lapsen Reimateg ja paremmin kun Remut. Kulutus on ainakin meillä kestänyt hyvin. Itse en malta ostaa yli 100 euron haalaria, kun alta puolet halvempi on yhtä hyvä!

Meillä suositaan Lassieta ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Talvi ja välikausihaalareissa ei kuluman kulumaa, vaikka on useammalla lapsella kierrätetty ja tänä vuonnakin hiekassa konttailtu.

Mutta eikös tuo G-tec ole eri kuin Lassietec, joka on vedenpitävä? Eikö tuo ensin mainittu ole kestävämpää materiaalia, mutta vain vettä hylkivää, ei vedenpitävää?

g-tecin vesipilari on 2000 eli taitaa olla vain hylkivä. Meillä on tuo malli talvihaalarina ja kului kahdessa kuukaudessa puhki toisen polven kohdalta ja takasaumasta.Lieneekö ollut maanantai kappale, odotan tehtaan vastausta..

Minäkin olen k.o. haalaria harkinnut, mutta en ole varma, ostanko. Parhaat kokemukset ovat olleet Remuista, jotka Lassie - Remu - Reimatec -asteikolla asettuvat hinnan perusteella keskivaiheille. Yhden Remu -puvun hankin siistinä, käytettynä, n.40 eurolla, ja paljosta käytöstä huolimatta on edelleen siisti, ei moitittavaa edes polvissa. Uutena hankitut olen saanut hyvällä hinnalla ja hyväkuntoisina eteenpäin - Remuissa ainakin jälleenmyyntiarvo korkeampi, kuin Lassieissa.

Ei järin nätti haalari. Kangas kyllä kestää, mutta viime vuoden mallissa oli ainakin saumat hassusti polven korkeudella. Kangas kesti mutta saumalanka (puvun ulkopinnalla) ratkeili.

Mutta hintansa väärti, pysyi kasassa kuitenkin :D.

Yhteistyössä