LaSposa ja muut *tutut*

Marzalle tosi paljon :hug: ja jaksamista!

LaSposa: kyllä niitä kaukokulkeutumia on tullut jo runsaasti Keski-Euroopasta, vaikkei meillä omat kasvit vielä ihan siinä vaiheessa ole. Mulla on ainakin jo ollut oireita. Sähän saat sen reseptin suoraan puhelinreseptinä haluamaasi apteekkin ilmanlääkäri käyntiä, jos olet aiemminkin käyttänyt allergialääkkeitä.
 
Voi itku marza :'( :hug: yritä jaksaa... on se niin väärin!!!

tuitsulle edelleen varpaat ja sormet ristissä ja pystyssä!

LaSposa ihanaa ku sydän siellä jo sykki, ihmeellistä on. minulla on menny hyvin. nyt tuntuu et viikot on jumittunu :kieh: vois jo syntyä! vaikkei ihan vielä oikeesti tarviskaan, mut silti haluais jo tosi hommiin.

tyttö tuli hätisteleen, pitää lähtee sen kans ulos.

Triine 34+5
 
Moikka!

Ei nyt ihan parhaita mahdollisia uutisia, mut ihan hyviä kuitenki.

Eli ultrassa semmoisia löydöksiä että ovis on ilmeiseti ollu reilu viikko sitten eli nyt elellään kierron vikaa viikkoa.
oletetulla 28 pvän kierrolla, monossa on 21 päivä.
Munasarjat vasen lepotilassa ja oikeassa keltarauhanen joka on oviksen merkkinä.
limakalvot paksut ja kaikutiiviit (?) joka kertoo kanssa keltarauhasen toiminnasta.
oletettu ovis siis ollu 11.3-12.3 (silloin on pupuiltu, jee!)
Musta otettiin kanssa keltarauhashormooni arvot.
Kymmenen päivän päästä pitäisi sitten testata ja jos nega ja menkat ei vieläkään ala. joudun terolut kuurille että saadaan kierto taas käynnistymään.

ELI KÄRVISTELEN EDELLEEEEEEN!

Hitto.
mut ihan jees mieli. sai jotain tolkkua tähän.

TUi
 
LaSposa


Täällä on jännät paikat näköjään meneillään! Pidetään peukkuja, että pupuilu on tuottanut tulosta!:)

Mulla on aika jyrän alle jääny olo, virtsarakossa ollu kivistystä eilisestä asti ja tikkutestin perusteella mulla on valkuaista virtsassa... Käyn nyt huomenna antamassa labrassa näytteen, et selvii tarkemmin onko joku pöpö. Ummetus on kans ollu valtaisa, ihan ku kiviä puskis ulos!;) Siihen päälle viel salakavalat repäisykivut! Mut ONNEKS ei sentäs pitkä sylki lennä, se on pääasia!;)

LaSposa & Nyytti rv 8+1 :heart:
 
Tuitsu: Mukavaa nähdä sut noin positiivisella tuulella. Eikös se ollu niin, että miehellä on huippulaatua ;)

LaSposa: Koetahan jaksaa siellä niiden repäisykipujen kanssa!

Täällä ison masun kanssa teutaroidaan ja se kuulemma kasvaa vieläkin - huoh.
 
Hippula
Moi te kaikki!Voii että,te kaikki taidattekin olla jo raskaana!!!Onpa ihanaa!Onnea paljon :heart:
Mä olin poissa näiltä sivuilta jonkin aikaa,hoitelin muut hommat suunnilleen kuntoon ja nyt taas koitan toivoo sitä plussaa.Nyt sitten jos ei tärppää taaskaan niin 4 vuotta yritystä tulee täyteen :headwall:
Tutkimuksia jatketaan kaiketi pian..Mutta häitä suunniteltiin miehen kanssa kesälle 2008 :) Että niihin pitää varmaan muutama ajatus uhrata,ettei kaikki pyöri taas vauvan ympärillä..
Olipas omanapainen teksti,vaikka tulin vain teille kaikille onnea toivottamaan!!
Onnea kaikille!
 
Kiva kuulla sinustaki hippula pitkästä aikaa... toivotaan että tulosta alkais sinnekin syntyä kun noin pitkään ootte yrittäneet...joskos se häiden suunnittelukin auttais =)

no hyvä tuitsu että että sentään näky, että ovuloit...jäämme siis edelleen jännäämään sun puolesta ;)

jaksamista kaikille mahakkaille myös kovasti :heart:
 
LaSposa


Hippula olipa kiva kuulla susta pitkästä aikaa!!!! Häiden suunnittelu auttoi ainakin meillä, heh! Meillä on häät ens kesänä ja oltiin jo aateltu, että ei nyt oo mikään pakko hampaat irvessä yrittää, kun häät on tulossa ja vähän niinkun "haudattiin" koko projekti vähäks aikaa, ei esim. pupuiltukaan kovin ahkeraan jne. Niin SIT se tärppäs!!! Niin sitä luonto vaan näyttää pitkää nenää kaikenmaailman ovistikuille ym! Joten iloista mieltä ja aatokset muualle! :heart:

Kevät sais tulla tosiaan PIAN!!!! Taidan olla oppilailleki entistä tiukempi ope, tälllee väsyneenä ja raskaana ei ihan huumori riitä kaikkeen, hehe!;)


LaSposa & Nyytti rv 8+2 :heart:
 
Nostetaas meitä täältä pitkältä....

Mulla pelkät sumuttelut rupee oleen loppusuoralla ja maanantaina on nolla ultra. Sitten alkaa piikitys.

En tiedä onko vika hormooneissa vai missä mutta parisuhde on nyt tiukilla ja sen takia ei ole kauheesti tullut täälläkkään roikuttua. Lukenut kyllä olen kirjoituksia mutta itse ei ole pahemmin jaksanut kirjoitella.

Kovalla tahdolla kuitenkin läpi vaikka harmaan kiven eli lasta kuitenkin sitten tähän väliin yritetään ja mä olen ihan pihalla :eek:

Toivotaan, että tää johtuu vain hormooneista
 
Hippula: meilläkin se häiden suunnittelu "auttoi" eli kun olimme päättäneet häistä, sopineet päivät ja aloittaneet järjestelyt niin hops - raskaustesti näyttikin yllättäen plussaa.

Sitten vaan jännnäiltiin, millaisessa kunnossa häitä päästiin viettämään:) Olin ensimmäisen kolmanneksen loppupuolella, joten ei onneksi ollut enään pahoinvointia mutta hääpuku mahtui vielä kivutta päälle.
 
Hanttalla ihana massukka siellä kuvassa taas :heart:

Mä sain nukkuu yöllä 5 tuntii putkeen :D *tuulettaa* Isäntä onnistu tekeen sen verran hyvän kapalon, että meillä syötiin viime yönä vaan yhen kerran ja sekös tekee äitin pirteeks ja iloseks =) Nyt poju nukkuu tuolla parvekkeella...eilen kokeilin sitäki ekaa kertaa kun ei tuntunu uni maittavan täällä sisällä 20 minuuttia pitempään, mutta ulkona sitte nukuttiinki 3 tuntii putkeen =) Oiskoha se niin, että meillä alkais tää vauva-arki pikku hiljaa jopa sujumaankin...ei uskalla toivoo viel liikoja :whistle:

Menkkamaista jomotusta ollut eilisestä asti...saas kattoo, että alkaako nyt sitte taas rättiviikot :kieh:

Mites muilla menee ja missä mennään...ois kiva kuulla taas kuulumisia =)
 
Täällä tätä samaa odotusta edelleen. Maha kasvaa ja olo muuttuu uhkaavasti enenevässä määrin elefanttimaisemmaksi! Ruoka kun on taas maistunut se alun pahoinvoinnin jälkeen.

En muista noita rajoja, kuinka paljon sai tulla kiloja. Kaipa ne sitten neuvolasta huomauttaa, jos liikaa tulee.

Meille on tulossa näillä näkymin kesävauva. Toivottavasti olis hyviä säitä (tai kyllä niitä toivoo muutenkin) niin sais nukutettua ulkona ja muutenkin oltua ulkona paljon.
 
LaSposa


Aurinkoista maanantaita!:)

Mulla tärähti nyt 10.vko tänään käyntiin, joten eka kolmannes lähenee loppuaan! En oo vieläkää voinu varsinaisesti pahoin, eilen illalla tosin mietin että pitäskö oksentaa, ehkä oli ruuasta liian pitkä väli vaan:)

Se on kyllä jännä, että noi häähommat saa munasoluihin ja siittiöihin kummasti vauhtia, hehe! Mä tässä jopa oon vähä itkua tihuutellu mielialanvaihdoksieni myötä, että oon sitte kesällä "ruma ja paksu morsian, jonka polttareissa vaan juodaan teetä ja virkataan!";) Onneks hääpukuliikeestä se ompelija tuumas, että kyllä se nyöreillä saadaan sopivaks, et ei joudu mitään telttaa laittaa! Mulla kun on sit häiden aikaan toinen kolmannes jo lopuillaan... Häämatkakin peruttiin, ku ei sit tiedä sen aikasesta voinnista yhtään ja kun on toi verenpainetautikin ni ei viiti ottaa riskejä.

Mites Marza jakselee?

LaSposa & Nyytti rv 10+1 :heart:
 
Heips!

Täällä odotellaan edelleen niitä pirun verikokeiden vastauksia. On kestänyt jo 2 viikkoa vaikka piti valmistua parissa päivässä. Perjantaina soitan uudestaan. Ja kokeissa katottiin sitä munasolun irtoamista.

Ihanaa, kun aurinko paistaa. Muuten meneekin sitten päin peetä. Lisää vauvauutisia ystäväpiirissä. Joka kerta, kun joku ilmoittaa raskaudestaan tai menkat alkaa niin tuntuu, että vajoan aina vain syvemmälle suruun ja kateellisuuteen, tasapainoon pääseminen kestää aina vain kauemmin. Ehkä vielä joskus meillekin suodaan vauva.


:wave:
 
Heippa Kaikki!

Täällä olo on loistava ja mahdollisesti vauvan liikkeitä on tunnettu pari päivää, en kyllä ole ihan varma. Ihana ilma ulkona, lakanapyykki narulla kuivumassa :hug: :hug: :hug:

Hantta + heppu 15+5 (oho kohta 16)profiilissa masukuva<br><br>
 
B) Ovatko kaikki nauttimassa auringosta, kun oltiin tiputtu kauas...

Vihdoinkin jotain edistymistä lapsettomuutemme suhteen: munasoluni kyllä irtoavat, joten mitään vikaa ei kummassakaan ole. Varmuuden vuoksi aloitan seuraavalla kierrolla Clomit ja Terot. Niitä kokeillaan 3kk ja sitten mietitään uudestaan. Mielenkiintoista seurata millaisia muutoksia lääkitys minussa aiheuttaa, on varmaan tiedossa myrskyä. Ukko on jo ihan kauhuissaan :LOL:

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Ei ne sitten alkanutkaan...

Eli nyt pari päivää myöhässä siitä mitä lääkäri sanooi että pitäisi alkaa.
Mahaa vihlonut jo maanantaista, lähinnä nivusten alueelta.
Tissien normaali ennen menkkoja turvotus katos ja nyt ne on möykkyset ja nännit taas arat, eikä mulla oo normaalisti kun oviksen aikaan...

Mitä mä teen?
Mä en kestä yhtään nega testiä,alkaisi vaan että ei tarttisi testailla.

Ahistaa ihan saakelisti.
Pakko testata huomenna kun pitää soittaa ne hoitoajat sitten...

V.ittu.
Ihan suoraan sanottuna...

Ja en edes halua ajatella että voisin olla raskaana...
 

Yhteistyössä