Hei!
Jospa minäkin pikkuhiljaa uskaltaisin tulla takaisin "linjoille"..
Olin teidän kanssanne samassa pinossa ja tulinkin kuin ihmeen kaupalla heti raskaaksi! Se osoittautui kyllä vähän ennenaikaiseksi iloksi, sillä ihan pientä vuotoa tuli sitten viikolla 5+6. Se oli perjantai-iltaa ja neuvolaan pääsin vasta seuraavalla viikolla. Siellä tehtiin pissasta ja verestä uusi testi ja näyttivät negaa
Lääkäri katsoi ultralla taas tuosta viikonpäästä ja limakalvo näytti kuulemma ohuelta ja ihan "hyvältä", tyhjää täynnä... Eniten minua ihmetytti se, ettei tullut mitään vuotoa :/ Mutta lääkäri totesi siihen vain, että ennen syksyä ei tehdä mitään.
Onneksi tuo vuoto nyt viime viikonloppuna alkoi, eli toiveissa olisi, että kroppa alkaisi toipua ennalleen. Meillehän tämä vauvatoive olisi jo kuudes. Vaikka tuo raskaus tärppäsikin niin pian, niin kyllä se suru oli ihan yhtä suuri, vaikka vauvaa olisi yritetty pidempäänkin :ashamed: :snotty: Se on aina niin ainutkertaista, kun sitä vauvaa yritetään ja toivotaan. Tuntuu niin pahalta, kun moni kommentoi, että no, teillähän on jo niin monta lasta
Ihan kuin se, että on monta lasta jo olemassa, vähentäisi surua epäonnistumisesta.
Töitä olen tehnyt nyt oikein urakalla, ja töissä onkin ollut tosi kiirettä. Lapset ja mies pitävät myös kotona minut kiireisenä, eli en onneksi ole ehtinyt kauheasti tätä episodia murehtimaan pitkin päivää. Helmiäisissä olen käynyt kuulumisia lukemassa ja silloin on aina tullut sellainen surunaalto ja kaipaus, että täällä minäkin olisin kuulumisia kirjoitellut... :snotty: Vähän miehen kanssa jo puhuttiin, että annetaanko sitten olla koko vauvatouhun :ashamed: Mutta turhaahan sellainen pohtiminen on, en minä tätä vauvatoivetta mielestäni saa
Sen kyllä tiedän, että viimeistä kertaa tässä kuumeillaan
Vielä en ehkä uskalla mihinkään ketjuun piinailemaan, mutta tuskin on kaukana sekään päivä
Siinä viime piinailussa minä onneton menin ostamaan ne ovistikut ja kaikki :ashamed: :ashamed: Sellaista en kyllä enää tee :x
Oli mukava kuulla kaikista vanhoista "tutuista" vaikka en ehtinyt piinaillakaan teidän kanssanne kuin sen yhden ketjun
Tsemppiä kaikille ja toivon todella, että te kaikki saisitte oman pienen nyytin syliinne :hug: :heart: Aurinkoisia päiviä! :flower: <br><br>