V
vieras
Vieras
Yksi suunnilleen puolituttu (ei todellakaan ystävä) kutsui mut ja mieheni häihinsä. Mies ei ole tätä paria koskaan edes nähnyt, ja mäkin oon nähnyt vain morsiamen ja hänetkin vain ihan muutaman kerran. Mulla ei ole mitään halua olla näiden ihmisten kanssa tekemisissä, joten laitoin viestin, että emme pääse häihin, kun samana viikonloppuna on jo aiemmin sovittua menoa. Mielestäni kirjoitin viestin niin, että siitä saattoi haistaa, että kyse on tekosyystä (kuten olikin). No, muutamaa viikkoa myöhemmin häiden kaaso kuitenkin vielä soitti ja kutsui polttareihin. Menin jotenkin ihan lukkoon enkä viitsinyt suoraan sanoa, että mua ei kiinnosta tulla. Hyvää tekosyytäkään en siihen hätään keksinyt. Menin siis tyhmyyksissäni siinä lupaamaan, että menen polttareihin. Tarkoitus oli keksiä myöhemmin jokin tekosyy ja perua polttareihin meno. Ja tosiaan laitoinkin heti saman päivän iltana tuolle kaasolle viestin, että en pääsekään tulemaan. Polttarit vietettiin viime viikonloppuna, ja tänään mulle tuli kortti, jossa on tilinumero ja summa, mitä mun pitäisi polttarikuluista maksaa =O Hivenen härskiä mielestäni... En oo vielä vastaustani muotoillut, mutta huomenna otan kyllä kaasoon yhteyttä.