läskit kävelemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt lähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt lähti

Vieras
Tää tyttö sai nyt painovartioiden levykkeen ja huomenna alkaa hannu haarukka neuvomaan mitä syön. Onko toi levy hyvä käytössä ja antakaa vinkkejä sen käyttöön? En ehtinyt vielä sen tarkemmin tutustumaan mitä sisältää.

Minä olen ihan tykännyt siitä rompusta. Sinne saa lisätä omia ruokia ja ohjelma laskee annoksen pisteet. Lisäksi voi lisätä omia ruoka-aineita. Mulla rassaa vaan se, kun pitää aina tää kone käynnistää... ja sit mulla on se 1.0-versio, niin siinä on vähän jäänyt käyttäjäystävällisyys joissakin kohden paitsioon. Esim. listan selaaminen ei onnistu rullahiiren rullalla vaan pitää aina siitä palkista vetää.. aika pieni vika, mutta tympii se jos lista on monta sivua ja pitää kilkutella hiirellä alaspäin :)

Mutta muuten on hyvä softa. Parasta on se, jos sulla menee pistepankki miinukselle niin Hannu Haarukka vetää käden otsalleen ja pyörittää päätään ;)

Mulla on ohjelma toisella koneella ja se on aina onneksi auki. Täytyy kaksplussassa olon välissä täytellä sitä tai kai sinne jotain täytellään?
Laihdutin ennen sillä vihkosella, mutta aattelin nyt koettaa tuolla. Oon jo kuukauden laihduttanut, mutta syön aivan liian vähän. Eilen laskin huvikseni mitä tuli päivän aikaan täyteen niin vain 8 pistettä. Lähinnä meni hedelmien syönniksi ja light limsan juonniksi ja muutama ruisleipä suolakurkulla. Tuli niillä maha täyteen, mutta ei voi kokoajan noin jatkaa. Vai voiko?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 21:46 nyt lähti kirjoitti:
Mulla on ohjelma toisella koneella ja se on aina onneksi auki. Täytyy kaksplussassa olon välissä täytellä sitä tai kai sinne jotain täytellään?
Laihdutin ennen sillä vihkosella, mutta aattelin nyt koettaa tuolla. Oon jo kuukauden laihduttanut, mutta syön aivan liian vähän. Eilen laskin huvikseni mitä tuli päivän aikaan täyteen niin vain 8 pistettä. Lähinnä meni hedelmien syönniksi ja light limsan juonniksi ja muutama ruisleipä suolakurkulla. Tuli niillä maha täyteen, mutta ei voi kokoajan noin jatkaa. Vai voiko?

:) Minä just tilitin tästä pisteiden vajavuudesta tuolla alempana... Ei mun mielestä kannata olla noin vähillä pisteillä! Sulla jää ihan aikuisten oikeesti energiansaanti liian vähiin ja se ei oo kropalle hyvä :/ Toi 8 pistettä vastaa ihan paaston kalorimäärää (n. 400 kcal) eikä olisi suotavaa paastottaa itseään viikkotolkulla. Kun ei loppuelämää kuitenkaan jaksa noin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 21:52 nyt lähti kirjoitti:
No jos hannu haarukka huomenna puistaa päätään mun syömisille. :D

En oo muuten kokeillu puisteleeko se, jos pisteitä on liian vähän ;) Mulla on niin harvoin sitä ongelmaa.. Kerro sit miten Hannu reagoi :D

Yhteistyössä