LÄSKIN SULATTAJAT vko 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 110,3kg..

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 90,4kg...+/-0kg

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 57,2kg...

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74kg...

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 71,5kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 85,4kg...+300g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 83,5kg....-2,3kg

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 74,8kg...

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73,8kg...+500g

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 75kg

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 111,1kg...-700g

Valdelsa....165cm.....LP 75kg......NYT 72,1kg...-1kg

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 88kg...-400g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Tulin vaan ilmottamaan, että punnitsen huomenna, että saa aamupainon. Nyt ollut yön töissä, niin turha tänään hosua asian kanssa. Tarkasti olen syömiseni katsonut, mutta epäilen, että plussaa tulee silti jonkun verran. Ei paljon, mutta kumminkin....

ARGH!! mä unohdin taas punnata! Nousin jo klo 5 tekemään koulujuttuja ja unenpöpperössä aamupalastin samalla... Noh, ensi viikkoon. Hommasin crosstrainerinkin kotiin että saa jotain liikuntaakin :)

Tsempit!! Ja mä taidan laittaa perjantaiaamuille hälytyksen puhelimee että VAAKA!!!!

Huomenta!

Kaveri ja sen poika oli kylässä ja ne toivoi,että tekisin vohveleita. En voinut kieltäytyä.. Söin itsekin 2 tai 3 vohvelia kinuskikastikkeen kanssa, vaikka yritin kovasti vastustaa.

Kiitos Kyy edellisen pinon tsempistä ja taisit olla oikeassa. Tosin menkat ei ole alkamassa vähään aikaan. Mulla tulee menkat n. joka toinen kuukausi. Johtuukohan se siitä,että lopetin e-pillereiden syönnin lokakuussa, kun erottiin tytön isän kanssa. Joko ne asettuu ajan kanssa tai sitten mun toinen munasarja on tehnyt lakon. Sinkkuelämän Mirandalla oli sama juttu..

Vaaka näytti tänä aamuna 85,4kg eli ei niin paha kuin keskiviikko aamuna, mutta on se 300g plussaa viime viikkoon. Sovitaan,että ne on ne vohvelit. Lupaan myös,että tänä viikonloppuna en mässäile.

Criminail Mind: Mä olen niin kateellinen sulle tosta crosstrainerista! Mäki haluan sellasen, mutta en usko että se mahtuu tähän meijän 40 neliön kaksioon.. Edellisessä asunnossa ja sen talon kellarissa oli punttisali ja myös joku kämänen crosstrainer, hyvin se kyllä nosti hien pintaan.
Mistä sen ostit? Paljon maksoi? ja kuinka kauan kerralla sitä käytät?

Hyvää työviikon viimeistä päivää kaikille ja rentouttavaa viikonloppua!

Huomenia! :D

Täällä tulos oli +/-0kg viime viikkoon nähden. Ihan tyytyväinen olen, sillä itselläkin se paino kävi viikon aikana paljon korkeammallakin. :/ Mulla on toi pakkanen häirinny laihdutusta, kun ei oo päässy (tai tullu lähdettyä) lenkille ja sit oon korvannu sen lenkkeilyn herkuilla. :ashamed: Tosi huono yhtälö. Keskiviikkona kuitenkin menin lenkille vaikka mikä oli, ja saman tein eilen. :) Käytiin vielä uimassakin eilen, mutta sen tulos saatiin nollattua käymällä pitsalla sen jälkeen.. :whistle:

Mutta tästä jatketaan eteenpäin. :D Tänään ja huomenna viihteelle, mut ensi viikko sit taas ruodussa! :D

Mukana keikutaan :D Tälle viikolle on tulostakin eli uusi paino on 83.5 kg. Olen itseasiassa aika yllättynyt tuloksesta, on tullut nimittäin syötyä taas muutama viikko miten sattuu. En ole painanut näin vähän ehkä 3-4 vuoteen :) On se vaan uskottava, että vaikka välillä tuntuu ettei se paino tahdo millään laskea ja välillä tulee plussaakin, niin laajemalla skaalalla katsottuna paino on tullut koko ajan alaspäin. Vähän tiukempi tahti olis kuitenkin mukavampi :D

Ja sitten vastaus piparipurkille siihen viikkokausia sitten esitettyyn kysymymykseen mitä liikuntaa harrastan eli kuntopyörällä tulee lähes päivittäin poljettua. Ja koska kunnonkin kohottaminen on mulla motiivina tuossa liikunnan harrastamisessa, niin intervalleja tulee tehtyä tuolla pyörällä paljon. Ostin tuon pyörän lähes 5 vuotta sitten ja vasta nyt muutaman kuukauden se on ollut käytössä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D Lisäksi käyn kävelylenkeillä ja kun lumet sulaa siirryn ulkopyöräilyyn :) Punttiskin oli tarkoitus aloittaa, mutta niskavaivan vuoksi se on lykkääntynyt.

Hienoja tuloksia on ollut taas monilla :) Tsemppiä!

Tasan 88 kg näytti vaaka aamulla eli -400g edellisestä punnituksesta.

Ihan ok tulos, koska viime viikolla tuli mässäiltyä ja turvottua menkkojen takia. Alaspäin mennään siis tasaiseen tahtiin :) Ja fiiliskin on hyvä laihdutuksen suhteen.

Tsemiä kaikille!

Täällä taas menty ylöspäin puolella kilolla, uusi paino 73,8kg :/

Hiukan aina välillä käy mielessä, että onkohan tässä nyt joku pielessä kun paino menee eestaas mutta kyllä vaatteissa on alkanut näkymään että jotain tapahtuu koska juuri vaatteista sen huomaa. Istuvat päällä eri tavalla kuin ennen :)

*Parsekille*
Täälläkin tuo kunnon kohottaminen on myös mukana, intervalli-harjoitus n.kerran viikossa ja muuten tuo sali :)
Liikunta parantaa myös mulla oloa ja tuo valtavasti virkeyttä! :)

Tsempit kaikille ja nauttikaa viikonlopusta!! =)

Arvatkaa, mikä harmittaa eniten?
Se, etten tajunnu ottaa (otattaa) itsestäni muutamaa valokuvaa sillon 100-kiloisena. Olis niin hienoo kattoo "ennen" ja "nyt" kuvia. Kun muutenkin tuntuu, ettei ulkonäön muutoksia silleen itse tajua. Muut kyllä mainitsee, varsinkin ne, jotka ei oo aikoihin nähny. Ja näänhän mä nyt housun vyötäröstä, että muutosta on tullu... Mut kumminkin :)

Täällä ei suju. Menkat alko eilen ja koko viikon paino vaan noussut tarkasta ruokavaliosta huolimatta :( Nyt en oo halunnut edes vaa'alla käydä itseäni masentamassa :( Oon kans miettinyt tuota karppausta, mutta nyt tuo työnteko sotkee sen, kun en mä oikein tiedä mitä sinne sitten evääksi... Nyt oon syönyt evääksi jotain valmiskeittoja ja ne on niin helppoja :D

Ja mä en mahdu mihinkään mun vaatteisiin ja nyt vituttaa ja masentaa ihan kympillä! Helkutti soikoon, kun pääsis edes sinne 67-68!!!

+/- 0 eli sama 71.5kg edelleen. Pelkäsin (odotin) plussaa, kun mulla oli viikon varrella 2 yövuoroa, jotka sotkee paitsi vrk-rytmin niin koko kropan toiminnan. Nyt on edessä 10 päivän vapaa, otan sellasen ryhtiviikon, säännölliset ruoka-ajat, joka päivä ulkoilua ja liikuntaa... Mystinen 70kg:n raja niin jo houkuttaa, ei olis enää kaukana......... :D

maanantaisin käyn vaakalla ja kilo oli lähtenyt viikossa...eli lähtöpainoni oli tammikuun alussa 68kg nyt 66.7.Hitaasti laskee.Tämä viikko oli lasten hiihtoloma viikko kävin hampurilaisaterialla ja söin jälkkäriksi jäätelön.Perunan,pastan ja riisin olen vaihtanut kasviksiin.Tavoitteena olisi vielä saada kolme kiloa kesään mennessä pois.Täytynee varmaan lisätä liikuntaa keväällä.Nyt käyn kahdesti viikossa punttisalilla.

Olihan tuo paino sentäs tippunut! Vaatteet päällä ja aamupalan jälkeen oli vähän päälle 75 eli tarkkaa en tiedä, mutta motivaatio sentään vähän kasvoi :D

Mulla on taas se, että isot juhlat tulossa tossa keväällä ja taas iski sellainen "hoppulaihdutus". Kaveri yritti mulle, että koittaisin vaan elää terveellisesti ja antaa painon tippua sitä tahtia kun tippuu, mutta kun tuntuu siltä, että aina mulla on joku kauhea tavoite johonkin mennessä! Vaikka parempi se olisi olla tavoitepainossa edes jossain juhlissa, kuin se, että yrittää väkisin olla tavoitepainossa tietyissä juhlissa :D

Hyvin lähti käyntiin... Sain eilen huonoja uutisia töihin liittyen, mistä seuras kunnon lohtumässäilyä ja uneton yö taas kerran :headwall:

Mä tarviisin nyt jonkun sanomaan, että voi kuinka oot ihana ja arvokas ihminen, mitä yhdestä keljusta pomosta... Mutta eipä kukaan sanonu :'( Mieskin tuumas vaan, että "sen siitä saa, kun alkaa pomon kanssa riitelemään, eestään löytää" ja pahinta on se, että oli aivan oikeassa :'( Nyt ei jaksa kyllä painonhallinta kiinnostaa, ei liikunta sen enempää kun syömisetkään. Mä oon niin hajalla :(

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;23236813:
Hyvin lähti käyntiin... Sain eilen huonoja uutisia töihin liittyen, mistä seuras kunnon lohtumässäilyä ja uneton yö taas kerran :headwall:

Mä tarviisin nyt jonkun sanomaan, että voi kuinka oot ihana ja arvokas ihminen, mitä yhdestä keljusta pomosta... Mutta eipä kukaan sanonu :'( Mieskin tuumas vaan, että "sen siitä saa, kun alkaa pomon kanssa riitelemään, eestään löytää" ja pahinta on se, että oli aivan oikeassa :'( Nyt ei jaksa kyllä painonhallinta kiinnostaa, ei liikunta sen enempää kun syömisetkään. Mä oon niin hajalla :(

Voi Mörkö sinua :( Mä oon sitä mieltä, että työpaikkoja riittää ja ennemmin sitä työpaikkansa menettää kuin mielenterveytensä (jos siis töissä on esim. pomon/työkavereiden vuoksi huono olla). Nyt vaan hoivaat itteäs etkä lisää stressiäsi miettimällä liikaa laihdutusta! Sulla on loppuelämä aikaa laihtua :)

Nyt on taas pinoa päivitetty, toivottavasti on mennyt kaikki oikein! :D Tuntuu, et pää on niin sekaisin kaikesta mitä pitäis tehdä ja mitä on tehty, et ei meinaa pysyä ollenkaan ite mukana. Huomasin virheenkin pinosta: Pullunkaisen lähtöpaino oli merkattu senttimetreinä! :D Mut nytpä tuokin on korjattu.

Ja kaikille sellainen huomautus, että jos olet pudonnut jossain vaiheessa pinosta ja haluat takaisin, niin ilmoita uudelleen pinoon lähtöpainosi ja pituutesi, niin lisään sinut listalle! Sama koskee uusia pinoon haluajia. Kiitos! :flower:

Yhteistyössä