LÄSKIN SULATTAJAT vko 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,1kg..+1,1kg

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 93,9kg..+900g

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 75,4kg...+1,4kg

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 76,7kg...-400g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,5kg..

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...-700g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Mulla on siis niin motivaatio kadoksissa! :kieh: Paino vain nousee, en ala! No tammikuussa alkaa taas GFG-haaste, siihen jo ilmoittauduinkin mukaan. Meinaan nyt jatkaa koko sen neljä viikkoa ja sitten ehkä vielä sinne Liteen tai samoilla opeilla niin kauan, että paino varmasti putoaa! Mulla on toukokuussa synttärit ja tavoite ois, et paino alkais sillon seiskalla. Lopullinen tavoite on päästä vitosella alkavaan lukuun, mut saa nähdä riittääkö ensi vuosi vielä siihen!

No mulla on muutto tänään, että ehkä se helpottaa hieman tätä urakkaa. Saa parisuhdeongelmat jättää taakseen. :D Että jos ei jouluksi päästä alle 90kg, niin sitten viimeistään tammikuussa! :D

Voihan sanonko mikä. Paino tänä aamuna 63,1kg eli plussaa 1,1kg. Voisin kyllä yrittää tsempata ennen joulua syömisten kanssa. Nyt on tullut syötyä joulutorttuja, suklaata, pipareita jne jne mitä ei todellakaan olis tarvinnut syödä.

Jep jep... 75.4kg :ashamed:
Joo, mutta en oo tosiaan ybhtään edes yrittänyt, päinvastoin. Tänäänkin söin aamukahvin kanssa joulutortun :p Hiilareita ja kaloreita siis, mutta kyllä oli niiiiin hyvää! Menkatkaan ei ole alkanu, vaikka pitäs olla jo. Mikä lie viivyttää... (raskaana en ole!) Mutta näin tällä kertaa. Toivottavasti muilla miinusta!

Jaaahas, tänään oli lukema 76.7 :) kyllä toi näyttäis tosta laskevan koko aika pikku hiljaa :D
Kyllähän sitä nousua tulee väkisinkin joulun alla *odottaa jo kauhulla* kun tulee niitä torttuja ja muita kamalia ihania herkkuja :laugh: Tsemppiä kaikille kyl se paino putoaa ku kovasti yrittää :)

Mulla on siis niin motivaatio kadoksissa! :kieh: Paino vain nousee, en ala! No tammikuussa alkaa taas GFG-haaste, siihen jo ilmoittauduinkin mukaan. Meinaan nyt jatkaa koko sen neljä viikkoa ja sitten ehkä vielä sinne Liteen tai samoilla opeilla niin kauan, että paino varmasti putoaa! Mulla on toukokuussa synttärit ja tavoite ois, et paino alkais sillon seiskalla. Lopullinen tavoite on päästä vitosella alkavaan lukuun, mut saa nähdä riittääkö ensi vuosi vielä siihen!

No mulla on muutto tänään, että ehkä se helpottaa hieman tätä urakkaa. Saa parisuhdeongelmat jättää taakseen. :D Että jos ei jouluksi päästä alle 90kg, niin sitten viimeistään tammikuussa! :D

Eroko? :hug:

Eikös juuri nyt nimenomaan kandeis ottaa parin viikon tehodieetti, ettei se kolme päivää(ei kai kukaan herkkuja vielä välipäivinäkin vedä?) koko hommaa pilaa?

Valittelut ja onnittelut Kyylle. :hug:

Söin taas viikon kevyemmin ja paino oli tänään 65,9kg. Eli vähän vähemmän kuin viimeksi vaikka vielä paljon kun vertaa mitä se jo oli tässä joskus. Huomenna olisi yhdet pikkujoulut mitkä ei ainakaan tilannetta varmaan auta.. :whistle:

Yhteistyössä