LÄSKIN SULATTAJAT vko 51

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,1kg..

Kyy........162cm......LP *Aloittaa joulun jälkeen uudelleen*

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT 73,5kg..

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 75,4kg...

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 77kg...+300g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80,2kg..-300g

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Jahans. Paino nousi 76.3---77.0 :ashamed: Menkat alkamassa et josko se vaikuttaa asiaan jotenki. Toivottavasti ainakin... Pientä lipsumista ollu karppivaliosta mut ei mitään suurempaa... Aina ollu hiilarit siinä 20-30g välissä jos on repsuiltu. Normisti hiilarit jää väkisinki 10-15g huitteille. Lieneekö sitten liian vähän.

Huomenta vaan kaikille! Joulu on jo ihan ovella, minä tosiaan muutin (juu, ero tuli kun joku sitä viime viikolla kysyi) viime viikolla ja eikä mulla nyt sitten ole vaakaa täällä ollenkaan. :D Eikä myöskään kokovartalo peiliä. ;) Eli mä aloitan joulun jälkeen uudelleen, kun sit saan itselleni uuden vaa'an :D
En päässyt tavoitteeseeni, sen tiedän, mutta en anna sen nyt häiritä vaan vietän ihanan joulun ja sit aloitan sen jälkeen pysyvän elämäntapamuutoksen hyvillä mielin. :D
Hyvää joulua kaikille! :xmas:

80.2 kg, eli hurja -200 g lasku painossa :D Ja ens viikolla onkin sitten kinkun ja laatikoitten syöntiä että saas nähdä jatkuuko mullakin vasta joulun jälkeen tämä painon pudotus :)

[QUOTE="pumpuli84";22691076]80.2 kg, eli hurja -200 g lasku painossa :D Ja ens viikolla onkin sitten kinkun ja laatikoitten syöntiä että saas nähdä jatkuuko mullakin vasta joulun jälkeen tämä painon pudotus :)[/QUOTE]

Oho.. siis sehän onkin -300 g.. :)

Hyvää huomenta ja vuoden viimeistä päivää kaikille!

Joulu meni läskiksi ja osittain ihan tarkoituksella, en jaksanu pilata joulua suupalojani vahtimalla. Niinpä tän aamun paino oli 76.3kg
Tasan vuosi sitten päätin, että nyt lähtee läskit ja tavoitteena oli tämä vuosi.
Lähtihän sitä, mutta vielä jäi ens vuodellekin. Mun uuden vuoden lupaus on, että mä alan liikkumaan, joka päivä. Meillä on kolme koiraa, joten lenkkikaveriksi löytyy aina joku. Työkaverin kanssa oli puhetta, että aletaan tsemppaamaan toisiamme, että jos siitäkin sais motivaatiota. Hänelläkin on 10 kiloa pudotettavaa.

Summa summarum... Vuonna 2009 tippui 23,4 kg eli ei ihan huono vuosi kuitenkaan.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Haha, joulun jälkeen painan ihan sen saman kuin ennen laihdutuksen aloitusta. Eli paino nyt 64,5kg.

Aloitin uudestaan jo mutta eihän se vielä vaa'alla näy.

Yhteistyössä