LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind....173cm....LP 111,7kg.....NYT *UUSI*

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,6kg..

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT 65,9kg...

Kevätär....163cm....LP 73kg....NYT 71,4kg....

Kitiara.....161cm.....LP 93,7kg....NYT

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 90,9kg...-100g

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 58,4kg...

Mama20v....167cm....LP 78,2kg....NYT 78,6kg....+400g

Mursu....170cm....LP 101kg....NYT 97,4kg...

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74,5kg...-500g

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 72kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 86kg...+/-0kg

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT 79kg....

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 84,4kg...-1kg

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 76,2kg...-500g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73kg....+200g

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT 73,1kg...

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 111,9kg...-500g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 89,2kg....-2,8kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikille!

Ette kuule usko kuinka mua nyt harmittaa! Punnitsin itseni eilen ja vaaka näytti jo 90,1kg! :D Ja sit illalla minä tyhmä menin syömään mitä sattuu ja tänään tulos on sit 800g enemmän tuohon! :headwall: No onneksi, sentään edes 100g alaspäin edellisviikosta. :D Ehkä ensi perjantaina päästäis jo alle 90 kilon?

Aamuinen paino 73kg tasan eli 200g enemmän kun viikko sitten...
Salitreeni ei ainakaan laihduta nopeasti mutta jos sitten hitaasti ja varmasti? Syömisiin olen myös kiinnittänyt huomioita ja keksejä onkin mennyt vähänlaisesti, hyvä minä! :)
Nestettä on kertynyt jostain ihmeestä kumman paljon, vaikka suolaa en juuri käytä??

Tsemppiä kaikille! =)

Tiinuskamiinuskalla ja mustikkaisella on hienot lukemat! Ootte varmaan jo kertoneet,mutta kysyn vielä,että miten te teitte tuon?
Mä alotin pudotuksen 3.1 ja vasta 3 kg tippunut. Vein tytön päiväkotiin ja tein itse puolen tunnin kävelylenkin. Mietin tuossa, että johtuukohan nolla tulos siitä,kun tyttö on ollut viikon kipeänä ja ollaan istuttu vain sisällä. Normaalisti vie/haen tytön pulkalla päiväkotiin/sta ja jäädään iltapäivällä vielä ulos. Ulkoilun jälkeen tapellaan 54 rappusta ylös.

Kyy, sulla on kyllä tavote tosi lähellä! Kauheasti tsemppiä! Mäkin mussutin illalla vielä pari kourallista manteleita, vaikka ei olisi pitänyt.

HEips! Onnea tiputtaneille! Kateellisena ja syyllisenä joudun ilmottamaan plussatuloksen, eli 78.6 näky tänään puntarissa, eli siis +400g. Toivon että on vain nesteitä tosta meidän reissusta ja ens viikolla päästäis sit alotuspainon alapuolelle. Jotenki en saa nyt otetta tästä painonpudottamisesta mutta toivotaan että hitaasti hyvä tulee, joskos nyt sais vaan ton ruokavalion taas kuntoon ku loppuraskaudessa pääs pikkasen huonolle mallille :D

Miten nää omat painot lisätään tuohon listaan??

Eli tänään vaaka näytti 89,2kg.

Hyvin on lähteneet nesteet liikkeelle tehokkaan ja mielekkään liikuntamuodon myötä, toki ruokaremonttiakin on tehty.

Outius: 1200 kcal:lla mentiin, oli tosin aika rankkaa treeniä viime viikolla kuntopyörälläkin, joten turvotus alkoi varmaan häipyä tällä viikolla. Oikeaa pudotusta on varmaan vaan puoli kiloa.
On ollut oikeasti koko ajan nälkä. Rankkaa mennä noin pienillä kaloreilla. Painonpudotus alkaa nyt hidastua, kun mennään alaspäin.

CriminalMind....173cm....LP 111,7kg.....NYT *UUSI*

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,6kg..

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT 65,9kg...

Kevätär....163cm....LP 73kg....NYT 71,4kg....

Kitiara.....161cm.....LP 93,7kg....NYT

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 90,9kg...-100g

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 58,4kg...

Mama20v....167cm....LP 78,2kg....NYT

Mursu....170cm....LP 101kg....NYT 97,4kg...

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74,5kg...

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 72kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 86kg...+/-0kg

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT 79kg....

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 85,4kg...

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 76,7kg...

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT 73,1kg...

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 112,4kg...

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Täällä on juhlittu koko vloppu tytön synttäreitä, joten ei oo paljoa laihdutus ollut mielessä. :D Mutta nyt aion olla tosi tiukka tän viikon muuten, jotta saadaan pudotus käyntiin. En uskalla ees aatella, mitä vloppu on aiheuttanut. Lisäksi alkoi menkat, että varmasti ollaan paljon plussalla. :D

Mä laitan ny tähän kun en uutta löytöny. Eli 111,4 - 300 grammaa... hiljaa hyvä tulee :headwall:

Sulla sentään putoaa paino :flower:, täällä vaan jumiiiiiii :headwall:
Pääsin siis jo sinne ihanaan 72kiloon (mähän olen täällä märkiä unia nähnyt päivästä, jollon painan alle 70), sitten paino pomppas kolme kiloa... Kuvitelkaa, kolme kiloa viikon aikana, vaikka en edes erityisemmin mässäillyt tms. Nyt oli sitten pikkusen taas tultu alas, tän aamun paino oli 74.1kg

Mua jotenkin nyt tympii koko laihdutus. Oon miettinyt, että olisko tauon paikka koko hommassa, mutta toisaalta en haluais luovuttaa ennen 65 kiloa. :kieh: :kieh: eli mä roikun tässä pinossa lopun ikääni! Nyt pidän sellasen tehotarkkailuviikon, että ainakin juon tarpeeksi, se kun tahtoo jäädä turhan vähälle ja sit on aineenvaihdunta vähän "hitaalla"... Eli ei muuta kun *kippis* vaan kaikille! :D

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;23060890:
Sulla sentään putoaa paino :flower:, täällä vaan jumiiiiiii :headwall:
Pääsin siis jo sinne ihanaan 72kiloon (mähän olen täällä märkiä unia nähnyt päivästä, jollon painan alle 70), sitten paino pomppas kolme kiloa... Kuvitelkaa, kolme kiloa viikon aikana, vaikka en edes erityisemmin mässäillyt tms. Nyt oli sitten pikkusen taas tultu alas, tän aamun paino oli 74.1kg

Mua jotenkin nyt tympii koko laihdutus. Oon miettinyt, että olisko tauon paikka koko hommassa, mutta toisaalta en haluais luovuttaa ennen 65 kiloa. :kieh: :kieh: eli mä roikun tässä pinossa lopun ikääni! Nyt pidän sellasen tehotarkkailuviikon, että ainakin juon tarpeeksi, se kun tahtoo jäädä turhan vähälle ja sit on aineenvaihdunta vähän "hitaalla"... Eli ei muuta kun *kippis* vaan kaikille! :D

Melkein osaan nuo tummennuksetkin ;)

(Mun intiaaninimi olis takuulla "höpöttää itsensä kanssa" ;))
Sen verran jotain hyvääkin, että se älytön työstressi helpottaa nyt, eli ei enää unettomia öitä, ehkä sekin osaltaan vaikuttaa tähän painonhallintaan, eikä mitenkään positiivisesti.

(Mä teen vielä joku päivä kirjan "Miksi paino ei putoa? Kootut selitykset ja vähän muutakin tilitystä"... Mistähän löytäs kustantajan??

Yhteistyössä