Heiii mä haluisin tulla tänne kanssa
Mun pituus on 167 ja paino 79. Eka etappi olis 75 ja seuraava 70 lopullinen paino olis toivonmukaan joskus 65 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi mielenkiintosta lukea teidän laihduttelusta ja tosi hienosti ootte jaksanu! :flower: Nyt jatkatte vaan samalla tsempillä niin tuloksia kyllä tulee!
Oon käyny nyt kahdesti päivässä vaa'alla (aamu- ja iltapaino) ja se aamupaino on näyttäny sitkeästi 65,5 kg yli viikon paitsi viime perjantaina jolloin se oli 65,8kg. Tänään se oli sitten pompsahtanu 65,0kgLuulen että toi on mun tän hetkinen raakapaino eli kun tiedän että kehossa ei ole oikein ruokaa tai nesteitä. Paino saattaa siis punnituksessa olla taas tuosta hieman korkeampi.
Karppailu on menny muuten hyvin, mutta lauantaina sorruin kuohuviiniin ja pariin vodkadrinkkiin. :ashamed: Nyt ois lauantaina pikkujoulut, jolloin tulee taas juotua ja tällä kertaa myös syötyä hiilareita. Mulle tää on sen verran pidempi ja hiljainen projekti etten jaksa pingottaa tuollaisissa. Kävin eilen tunnin hikijumpassa ja huomaa ettei ole hiilareita kehossa, joista keho saisi nopeasti irroitettua energiaa. Mulle tuli ihan järkyn huono olo jumpan jälkeen ja pyörrytti tosi paljon. Kotona istuin suihkun lattialla lähes 10 min kun tuntui ettei pysy pystyssä.Ainoastaan tuo harmittaa karppauksessa etten pysty liikkumaan läheskään samalla teholla kuin aikaisemmin.
Mutta kaikille tsemppiä huomiseen punnitukseen ja toivotaan että tulee paljon hyviä miinuslukuja!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22332640:Tuota, anteeks, että sekaannun :ashamed: Mutta sulla on niin vähän liikakiloja, että tarvinnetko pussikuureja? Tai korvikkeita?
Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22332640:Tuota, anteeks, että sekaannun :ashamed: Mutta sulla on niin vähän liikakiloja, että tarvinnetko pussikuureja? Tai korvikkeita?
Alkuperäinen kirjoittaja etsiväkaksoset harmaana;22332676:Joo siis en oikeasti varmaan tartteis. Syy tähän kaikkeen on se, että mulla on pikkujoulut 3.12. joiden on ilmoitettu olevan iltapukujuhlat. Syystä että mulla on tuo vähäinen määrä liikakiloja, en mahdu siihen ainoaan iltapukuun minkä omistan, ja olen hankkinut ennen lasten syntymää. Soitin jo pukuvuokraamoon ja vuokrahinnat on kuulemma 120-160e puvusta riippuen. Eli vaihtoehtona olis nyt pudottaa ÄKKIÄ eli noin kuukaudessa se paino tai sitten ostaa uusi puku tai jättää menemättä juhliin...
Kuinka paljon sulla tulee hiilarigrammoja päivässä? Mitä jos lisäisit niitä vähän niin tuo liikkuminen helpottuisi? Ja en oo mikään pro-karppaaja, mutta jos juo vodkaa light-limulla niin onko siinä hiilareita?
Ja Mörkö, mä ajattelin ens vkolla vähän soveltaa niitä ohjeita... Tuo painonpudotus on muutenkin nyt loppunut (minkä arvasin mun hehkutuksen myötä) ja meinasin ens vkolla syödä kanaa lihan sijasta (mä en vaan kestä sitä lihaa!) ja kurkkua pinaatin sijasta
Meenköön metsään, mä olen kuitenkin jo melkein siinä, mitä halusinkin (-3kg)
Nyt mä sit söin kebablihaa tossa lounaaksi ja loppupäivä pitäis elellä pelkällä vedellä! Taitaa tulla aikanen nukkumaanmeno tänään![]()
En oo nyt jaksanu laskea. :ashamed: Mutta aika vähän, koska mun ruokavalioon ei kuulu tällä hetkellä edes marjoja. Hiilareita tulee salaateista mitä popsin. Joskus aikaisemmin olen niitä laskenut ja sen perusteella uskallan väittää että säännönmukaisesti saan alle 30g/päivä mikä on laihduttajalle hyvä. Ja vodka light limsalla olis varmaan se paras vaihtoehto, mutta kun mä join viimeksi yhden vodkan karpalomehulla ja pari vodkaa limsalla ja omenaliköörillä.Kuohuviiniä en ole edes halunnut tarkistaa koska se on mun lempi alkoholijuoma ja joissain asioissa on parempi elää pää puskassa.
Mä en kyllä varmaan pystyis noudattaa tota teidän diettiä, mutta tosi tehokkaalta se vaikuttaa.Tänään oli muuten mielenkiintoinen ketju täällä pikadieteistä ja kuinka jotkut väitti että ne kilot tulee heti takaisin. Mä puolustin siellä kovaa sitä tosiasiaa että ei ne tule jos sen dietin jälkeen suhteuttaa uuden ruokavalion uuteen muuttuneeseen päivittäiseen energiankulutukseen.