LÄSKIN SULATTAJAT vko 43

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään nyt sitten ekan viikon viimeinen päivä. Ja se päivä, kun ei saa syödä muuta kuin lounaan :( Nyt juon tässä mun tee-aamupalaa ja jo ois niinku nälkä :D Mut eiköhän se tästä :)

Tsemppiä Pullunkaiselle, kyllä sä kestät... Ajattele, mitä on jo kestetty, pinaatit ja lihat ja kaikki.
Mua otti eilen vähän päästä, kun ei saanut kahvia koko päivänä. Tänä aamuna oli sit niin hyvä mieli taas, kun sai sen kupillisen, vaikkakin mustaa, mutta kumminkin :p

Vähän jo kauhistuttaa ajatus, että kohta alkaa se pinaattiralli taas :x. Lisäks mietityttää, että mitenhän mä nuo yövuorot näitten syömisten kanssa klaaraan. En oo enää hetkeen aikaan muutenkaan syönyt yövuoroissa, juonu vaan. Eli tod. näkösesti teen niin, että valvon yön vesilinjalla ja herättyäni päivällä juon sen kahvikupilliseni, siitä hetken päästä lounaan ja illan suussa päivällisen, että se ehtii vähän laskeutua ennen ku pitää taas töihin. Täydellä mahalla jos lähtee valvomaan, niin ei kyllä hyvä heilu :D

Mua kyllä pikkusen jo jänskättää huomisaamuinen punnitus :) Mähän en siis edelleenkään ole koko viikolla vaakassa käynyt. Uskoisin, että miinusta on (pakko olla!), mut kuinka vähän/paljon...

Tosi mielenkiintosta lukea teidän laihduttelusta ja tosi hienosti ootte jaksanu! :flower: Nyt jatkatte vaan samalla tsempillä niin tuloksia kyllä tulee! :)

Oon käyny nyt kahdesti päivässä vaa'alla (aamu- ja iltapaino) ja se aamupaino on näyttäny sitkeästi 65,5 kg yli viikon paitsi viime perjantaina jolloin se oli 65,8kg. Tänään se oli sitten pompsahtanu 65,0kg :) Luulen että toi on mun tän hetkinen raakapaino eli kun tiedän että kehossa ei ole oikein ruokaa tai nesteitä. Paino saattaa siis punnituksessa olla taas tuosta hieman korkeampi.

Karppailu on menny muuten hyvin, mutta lauantaina sorruin kuohuviiniin ja pariin vodkadrinkkiin. :ashamed: Nyt ois lauantaina pikkujoulut, jolloin tulee taas juotua ja tällä kertaa myös syötyä hiilareita. Mulle tää on sen verran pidempi ja hiljainen projekti etten jaksa pingottaa tuollaisissa. Kävin eilen tunnin hikijumpassa ja huomaa ettei ole hiilareita kehossa, joista keho saisi nopeasti irroitettua energiaa. Mulle tuli ihan järkyn huono olo jumpan jälkeen ja pyörrytti tosi paljon. Kotona istuin suihkun lattialla lähes 10 min kun tuntui ettei pysy pystyssä. :( Ainoastaan tuo harmittaa karppauksessa etten pysty liikkumaan läheskään samalla teholla kuin aikaisemmin. :(

Mutta kaikille tsemppiä huomiseen punnitukseen ja toivotaan että tulee paljon hyviä miinuslukuja! :)

Tosi mielenkiintosta lukea teidän laihduttelusta ja tosi hienosti ootte jaksanu! :flower: Nyt jatkatte vaan samalla tsempillä niin tuloksia kyllä tulee! :)

Oon käyny nyt kahdesti päivässä vaa'alla (aamu- ja iltapaino) ja se aamupaino on näyttäny sitkeästi 65,5 kg yli viikon paitsi viime perjantaina jolloin se oli 65,8kg. Tänään se oli sitten pompsahtanu 65,0kg :) Luulen että toi on mun tän hetkinen raakapaino eli kun tiedän että kehossa ei ole oikein ruokaa tai nesteitä. Paino saattaa siis punnituksessa olla taas tuosta hieman korkeampi.

Karppailu on menny muuten hyvin, mutta lauantaina sorruin kuohuviiniin ja pariin vodkadrinkkiin. :ashamed: Nyt ois lauantaina pikkujoulut, jolloin tulee taas juotua ja tällä kertaa myös syötyä hiilareita. Mulle tää on sen verran pidempi ja hiljainen projekti etten jaksa pingottaa tuollaisissa. Kävin eilen tunnin hikijumpassa ja huomaa ettei ole hiilareita kehossa, joista keho saisi nopeasti irroitettua energiaa. Mulle tuli ihan järkyn huono olo jumpan jälkeen ja pyörrytti tosi paljon. Kotona istuin suihkun lattialla lähes 10 min kun tuntui ettei pysy pystyssä. :( Ainoastaan tuo harmittaa karppauksessa etten pysty liikkumaan läheskään samalla teholla kuin aikaisemmin. :(

Mutta kaikille tsemppiä huomiseen punnitukseen ja toivotaan että tulee paljon hyviä miinuslukuja! :)

Kuinka paljon sulla tulee hiilarigrammoja päivässä? Mitä jos lisäisit niitä vähän niin tuo liikkuminen helpottuisi? Ja en oo mikään pro-karppaaja, mutta jos juo vodkaa light-limulla niin onko siinä hiilareita? :D

Ja Mörkö, mä ajattelin ens vkolla vähän soveltaa niitä ohjeita... Tuo painonpudotus on muutenkin nyt loppunut (minkä arvasin mun hehkutuksen myötä :D) ja meinasin ens vkolla syödä kanaa lihan sijasta (mä en vaan kestä sitä lihaa!) ja kurkkua pinaatin sijasta :D Meenköön metsään, mä olen kuitenkin jo melkein siinä, mitä halusinkin (-3kg) :)

Nyt mä sit söin kebablihaa tossa lounaaksi ja loppupäivä pitäis elellä pelkällä vedellä! Taitaa tulla aikanen nukkumaanmeno tänään :D

Tämmönen itsensä kiusaaminen on ihan pimeetä!!! Just tuossa laitoin muulle perheelle ruokaa hirven fileestä ja kastike tuoksukin jo niin hyvältä, eikä tunnelmaa mitenkään keventäny tuo meiän 2v joka oikein maiskutteli, kun on niin nam nam TOSI hyvää :I No, äiti nautiskelee sit joskus muullon. Nyt pitäs syödä sitä broileria,kun lounaalla söin epähuomiossa kananmunaa ja porkkanaraastetta. Olin ihan varma, että ne oli niin päin, mutta eipäs vaan ollukaan :)

Siis mitä lihaa se oikein olis tarkotus olla, mitä syödään? Nautaako? Mä oon syönyt hirvenlihaa ja sitä broiskua. Ei tahdo viittiä kaupasta hakee lihaa, kun sitä on omasta takaa pakastin täynnä. Mä varmaan laitan hirvipaistin uuniin illalla ja kuittaan huomisenkin "sikaa, lammasta tai nautaa" tuolla hirvellä. Ja kun tää rääkki on ohi, niin en syö hirveä enää ikinä :laugh:
(Se ei muuten taida meidän perheessä olla käytännössä edes mahdollista, ettei hirvenlihaa söis)

Minä voisin liittyä ketjuun. Pituus 164 ja painoa nyt 64,6kg. Se on aika tarkkaan 10kg enemmän kuin 10v sitten. Tavoitepaino olis joku 59kg.

Hitsin noloa sanoa mutta laihdutus alkaa huomenna. Tänään on nimittäin iltatilaisuus jossa viinejä ja juustoja ja en minä niistä halua kieltäytyä vielä.

Kyy, minkälaisia ateriankorvikkeita ne on mitä käytät? Minä googlettelin tuota cambridge kuuria mutta en taida raaskia maksaa niistä jauheista.

[QUOTE="Etsiväkaksoset";22332567]Minä voisin liittyä ketjuun. Pituus 164 ja painoa nyt 64,6kg. Se on aika tarkkaan 10kg enemmän kuin 10v sitten. Tavoitepaino olis joku 59kg.

Hitsin noloa sanoa mutta laihdutus alkaa huomenna. Tänään on nimittäin iltatilaisuus jossa viinejä ja juustoja ja en minä niistä halua kieltäytyä vielä.

Kyy, minkälaisia ateriankorvikkeita ne on mitä käytät? Minä googlettelin tuota cambridge kuuria mutta en taida raaskia maksaa niistä jauheista.[/QUOTE]

Tuota, anteeks, että sekaannun :ashamed: Mutta sulla on niin vähän liikakiloja, että tarvinnetko pussikuureja? Tai korvikkeita?

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22332640:
Tuota, anteeks, että sekaannun :ashamed: Mutta sulla on niin vähän liikakiloja, että tarvinnetko pussikuureja? Tai korvikkeita?

Joo siis en oikeasti varmaan tartteis. Syy tähän kaikkeen on se, että mulla on pikkujoulut 3.12. joiden on ilmoitettu olevan iltapukujuhlat. Syystä että mulla on tuo vähäinen määrä liikakiloja, en mahdu siihen ainoaan iltapukuun minkä omistan, ja olen hankkinut ennen lasten syntymää. Soitin jo pukuvuokraamoon ja vuokrahinnat on kuulemma 120-160e puvusta riippuen. Eli vaihtoehtona olis nyt pudottaa ÄKKIÄ eli noin kuukaudessa se paino tai sitten ostaa uusi puku tai jättää menemättä juhliin...

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22332640:

Ja toinen että ajattelin että pussittelemalla olisin voinut esim. yhden tai kaksi ateriaa päivästä korvata niillä keitoilla/patukoilla ja syödä sitten jonkun ruoan ihan ruokana. Ei siis tarkoitus vetää pelkkää jauhekuuria kuukautta. Tyhmää yrittää tällaista pikadieettiä, mutta en nyt haluaisi mennä vaatekauppaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja etsiväkaksoset harmaana;22332676:
Joo siis en oikeasti varmaan tartteis. Syy tähän kaikkeen on se, että mulla on pikkujoulut 3.12. joiden on ilmoitettu olevan iltapukujuhlat. Syystä että mulla on tuo vähäinen määrä liikakiloja, en mahdu siihen ainoaan iltapukuun minkä omistan, ja olen hankkinut ennen lasten syntymää. Soitin jo pukuvuokraamoon ja vuokrahinnat on kuulemma 120-160e puvusta riippuen. Eli vaihtoehtona olis nyt pudottaa ÄKKIÄ eli noin kuukaudessa se paino tai sitten ostaa uusi puku tai jättää menemättä juhliin...

No sit ymmärrän :) Ootko sitä gofatgo dieettiä ajatellu? Siinä tosin täytyy tykätä rahkasta, muuten se tökkää alkuunsa. Tai tuu mun ja Pullunkaisen seuraksi sairaaladieetille (sitä ei kyl vissiin suositella lähes ihannepainossa oleville), hyvin tuntuu toimivan, ainakin joillain. Itsestä en viel osaa sanoa, kun vasta huomenna punnitsen :)

Kuinka paljon sulla tulee hiilarigrammoja päivässä? Mitä jos lisäisit niitä vähän niin tuo liikkuminen helpottuisi? Ja en oo mikään pro-karppaaja, mutta jos juo vodkaa light-limulla niin onko siinä hiilareita? :D

Ja Mörkö, mä ajattelin ens vkolla vähän soveltaa niitä ohjeita... Tuo painonpudotus on muutenkin nyt loppunut (minkä arvasin mun hehkutuksen myötä :D) ja meinasin ens vkolla syödä kanaa lihan sijasta (mä en vaan kestä sitä lihaa!) ja kurkkua pinaatin sijasta :D Meenköön metsään, mä olen kuitenkin jo melkein siinä, mitä halusinkin (-3kg) :)

Nyt mä sit söin kebablihaa tossa lounaaksi ja loppupäivä pitäis elellä pelkällä vedellä! Taitaa tulla aikanen nukkumaanmeno tänään :D

En oo nyt jaksanu laskea. :ashamed: Mutta aika vähän, koska mun ruokavalioon ei kuulu tällä hetkellä edes marjoja. Hiilareita tulee salaateista mitä popsin. Joskus aikaisemmin olen niitä laskenut ja sen perusteella uskallan väittää että säännönmukaisesti saan alle 30g/päivä mikä on laihduttajalle hyvä. Ja vodka light limsalla olis varmaan se paras vaihtoehto, mutta kun mä join viimeksi yhden vodkan karpalomehulla ja pari vodkaa limsalla ja omenaliköörillä. :whistle: Kuohuviiniä en ole edes halunnut tarkistaa koska se on mun lempi alkoholijuoma ja joissain asioissa on parempi elää pää puskassa. :D

Mä en kyllä varmaan pystyis noudattaa tota teidän diettiä, mutta tosi tehokkaalta se vaikuttaa. :) Tänään oli muuten mielenkiintoinen ketju täällä pikadieteistä ja kuinka jotkut väitti että ne kilot tulee heti takaisin. Mä puolustin siellä kovaa sitä tosiasiaa että ei ne tule jos sen dietin jälkeen suhteuttaa uuden ruokavalion uuteen muuttuneeseen päivittäiseen energiankulutukseen.

En oo nyt jaksanu laskea. :ashamed: Mutta aika vähän, koska mun ruokavalioon ei kuulu tällä hetkellä edes marjoja. Hiilareita tulee salaateista mitä popsin. Joskus aikaisemmin olen niitä laskenut ja sen perusteella uskallan väittää että säännönmukaisesti saan alle 30g/päivä mikä on laihduttajalle hyvä. Ja vodka light limsalla olis varmaan se paras vaihtoehto, mutta kun mä join viimeksi yhden vodkan karpalomehulla ja pari vodkaa limsalla ja omenaliköörillä. :whistle: Kuohuviiniä en ole edes halunnut tarkistaa koska se on mun lempi alkoholijuoma ja joissain asioissa on parempi elää pää puskassa. :D

Mä en kyllä varmaan pystyis noudattaa tota teidän diettiä, mutta tosi tehokkaalta se vaikuttaa. :) Tänään oli muuten mielenkiintoinen ketju täällä pikadieteistä ja kuinka jotkut väitti että ne kilot tulee heti takaisin. Mä puolustin siellä kovaa sitä tosiasiaa että ei ne tule jos sen dietin jälkeen suhteuttaa uuden ruokavalion uuteen muuttuneeseen päivittäiseen energiankulutukseen.

No sehän nähdään tulevaisuudessa, miten kadonneiden kilojen käy. Ainakin Pullunkaisen kohdalla, itsestä kun en vielä tiedä, tippuuko useampia kiloja edes...

Mä hajoan täällä! Esikoinen syö kolmatta kertaa sen jälkeen, kun mä oon syönyt mun ainoan ruokani tänään :( Ei mulla ehkä nälkä oo, mutta toi ruuan haju on jotain vastustamatonta! Tää ois niiiiiiiiiiin pal helpompaa, kun asuis yksin :D Tosin sit mulla ei varmaan ois tarvetta laihduttamiseenkaan, koskapa ei tarttis ostaa tuhatta sorttia kaappeihin...

No mä todellakin toivon, että huomenna tulee joku ihana tulos ja mun kärsimys on palkittu. Ensi viikko vaikuttaa nyt TODELLA vaikeasti toteutettavalta :( Mieli tekis vaikka mitä...

Se olis sitte ensimmäinen viikko Cambridge-kuuria takana ja esimmäinen punnitus myös! Lähtöpaino oli 80,6kg ja eilen puntari näytti 77,7kg ja olen enemmän kuin tyytyväinen!!! Ens viikon menen ainakin puhtaalla kuurilla vielä ja katselen sitten viikko kerrallaan. Josko nyt kerranki ja viimeisen kerran onnistuisi saamaan painon etes lähelle oikeita lukemia!!

Yhteistyössä