LÄSKIN SULATTAJAT vko 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
KerroTokiLisää....165cm....LP 79,9kg....NYT 64,8kg...-1,6kg

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 90,9kg..+2,5kg

Maatuska....176cm....LP 85,6kg....NYT

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 80,2kg...+2,8kg

Pullunkainen........169cm......LP 88,0kg.....NYT 69,5kg..

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 80kg...

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 76,9kg...-1,3kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
En ole henkilökohtaisen kriisin takia päässyt osallistumaan pinoihin :( kuitenkin haluan pysyä kyydissä.Paino nyt 64.8 eli jotain -1,6kg viime mittaukseen :) paino kävi jo 64.1 mutta on siitä muutama sata gramma tullut takaisin kun olet saanut syötyä.

[QUOTE="Mörkö";22145985]80.2kg :ashamed:
Muutaman viikon siis syönyt ja juonut mistään piittaamatta ja se näkyy. NYT alko kova loppukiri ens loppu vuodeksi![/QUOTE]

Siis loppu vuodeksi! (ja näkyypä tää venyvän ens vuodellekin, vaikka tarkotus oli vuodessa päästä tavotepainoon :D)

Samoissa mennään. Edelleenkin sairastelua ja viime yönä yskin niin paljon, että sain unta kolmen jälkeen ja herätyskello sois seiskalta :( Alkaa olla voimat loppu tän sairastelun kanssa ja laihdutus ei oo ollut ensimmäisenä mielessä!

Mä vaan paisun ja paisun! Vkonloppu meni TAAS herkutellessa ja paino näytti tänä aamuna jo yli 71!!!!!!!!!!! Mä en oikeesti kestä! En oikeesti :( Nyt todellakin otan itteäni niskasta kiinni ja nyt riitti! Perkele ei se nyt voi olla niin vaikeeta, että on vähän itsekuria!

Paino oli tänä aamuna 76,9 eli -1,3 kg. Mulla heittelee paino kyllä ihan ihmeellisesti. :confused: Perjantaina oli synttärit, joten käytiin isännän kanssa ulkona kunnon pihvillä, mut VAIN 1 lasi viiniä :saint:. Ruokapäiväkirjan pitäminen on ollu vähän huonossa kantimissa, joten siinä pitää alkaa skarppaamaan. Mulla tuntuis olevan pahin turvottaja alkoholi. Heti jos on ollu viikonloppuna juhlimassa, niin painokäyrä nousee. Sitä tulee syötyä paljon raskaammin kun alkoholin kans läträä. :D

Yhteistyössä