LÄSKIN SULATTAJAT vko 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Ariami.......178cm.....LP 104kg.....NYT 102,4kg...

Enna....163cm.....LP 67,4kg....NYT

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,6kg..-200g

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT 65,9kg...-600g

Kevätär....163cm....LP 73kg....NYT 71,4kg....*UUSI*

Kitiara.....161cm.....LP 93,7kg....NYT *UUSI*

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 91kg...+100g

LosingLeena....178cm....LP 90,7kg....NYT 89,3kg....

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 58,4kg...+/-0kg

Mama20v....167cm....LP 78,2kg....NYT

Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT 70,3kg...

Mursu....170cm....LP 101kg....NYT 97,4kg...-800g

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 75,5kg...+500g

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 72kg...-2kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 86kg...-500g

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT 79kg....+/-0kg

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 85,4kg...+200g

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 76,7kg...+100g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT *UUSI*

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT 73,1kg...

Serafiina....177cm....LP 85,5kg....NYT 80,9kg....

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 112,4kg...-400g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT *UUSI*

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Jee! Viikko mennyt penkin alle, mutta sain sit kuitenkin turvotuksen laskeen ja ei ollut kuin 100g plussaa. :D Tämä kyllä kannustaa jatkamaan! Etenkin kun tähän turvotukseen lasketaan mukaan menkat! :D

No taas lisää plussaa, nyt 75,5. Menkat kun tulivat megaturvotuksen kanssa ja en ole jaksanut pitää dieettiä. Julkistan nyt tuloksen, niin ehkä saan motivaatiota ensi viikolle ;)

Minulla tämän aamun aamupaino 63,6kg eli -200g viime viikkoon. Alempanakin jo käytiin mutta näköjään mulla tuo paino sahailee edestakaisin. Täytyy vaan yrittää pysyä ruodussa niin pudotusta se on pienikin pudotus.

Huomenta!

Ihmetyksekseni kerron,että vaaka näytti 86,0 kg aamulla. Eli -500g, vaikka toissa päivänä vaaka näytti 1,3kg enemmän. Ei kuulosta hirveän terveeltä.

Nesteet ja liikunnan määrä vaikuttaa paljon. Jos esim olet käynyt salilla tai syönyt suolaisempaa ruokaa, niin paino nousee hetkellisesti. Vähemmän hiilareita ja nestettä ja paino laskee. Mutta kaikki mikä on alaspäin on hyvä, eikös joo?

Eli aloittaisin laihduttamisen TÄNÄÄN, ei huomenna niinkuin olen jo vuositolkulla hokenut..

Pituus 161cm ja tänään puntarin lukema antoi 93,7kg

Tavoitepaino 65kg, se oli sopivan näköinen paino kun nuita vanhoja kuvia kahtoo..tai vanhoja ja vanhoja...keräsin tämän massa kahdessa vuodessa!! Tavoite saada se pois samassa ajassa :)

Minkälaisia laihdutustapoja teillä on?? Esim. jos joku on painonvartioissa tai karppaa? Ois kiva verrata miten eri dieetit toimii.. Itse keskityn alkuun ateria kokoihin ja viiteen ruoka kertaan päivässä. Olen melko napostelija ja töissäkin on karkkipussi taskussa aina..Luulis jo sen pois jättämisen muutaman kilon pudottavan..:)

+200 g :( Nyt on mennyt kyllä surkeasti pari edellistä viikkoa. Kuluneella viikolla lisäsin liikuntaa, etenkin peruskestävyysliikuntaa ja jonkun verran tuli tehtyä intervallejakin. Ruokapuolikin oli ihan kohdallaan. Liekkö nestettä sitten kertynyt enemmän kehoon ahkeramman harjoittelun vuoksi. Ens viikolla tulee taatusti miinustulos! Hemmetti sentään :D

Moikka!
Pääseekö mukaan, löysin pinonne eilen ja pakko kehua :) Luulen tällaisen auttavan enemmän kun mitkään diettijutut ym. joka viikko kun laittaa onnistumisensa tai sitten repsahduksen muiden ihmisten nähtäville niin motivoi ehkä enemmän ;)

Jos mukaan mahtuu niin tiedot olisivat, pituus 167cm ja tämän aamuinen paino 72,8kg, nimimerkiksi sopii piparipurkki ;)

Tervetuloa mukaan uudet! :D Tämä on tosiaan kaikille ja aina avoin ketju, mukaan voi tulla milloin vain! Täällä kyllä riittää tsemppiä! :D Ja jos joskus käy niin, ettei jaksakaan ja putoaa listalta, niin sinne pääsee kyllä aina takaisin kun haluaa! :D

Tsemppiä!

Sama 79,0 kg kuin viimeksikin. Olen ollut tosi tiukkana, mutta silti ei ole tippunut paino :|

Ei painon putoaminen kerro aina koko totuutta. Jos sulta on vaikka lähtenyt sitten senttejä. Onko housut alkanut tuntua löysiltä vyötäröltä? Se voisi olla merkki siitä,että senttejä on lähtenyt. Ja jos olet alkanut liikkumaan,niin lihashan painaa enemmän kuin läski.

Heips! Mulla jäi perjantain punnitus väliin ku lähettiin yllätten reissuun. Täällä en sit puntarille viitti mennä ku haluan punnita itseni aina samalla vaa'alla. Eli siis ilmotan painon ens perjantaina. Tuskinpa vaan on päässy putoomaan ku ei oikeen voi tarkkailla ruokaansa toisten nurkissa samallalailla kun kotona :) jätskiäkin tullu syötyä.. kuinkahan sitä tosiaan sais itteensä niskasta kiinni?

Yhteistyössä