LÄSKIN SULATTAJAT vko 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy....162cm.....LP 93,5kg....NYT 92,4kg...

Milla...???cm....LP 85,5kg....NYT 83,5kg...-2kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 80,4kg...-1kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70,6kg..-200g

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT

Äitix2....???cm....LP 92kg....NYT 84kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Heipsistä! Unohdin eilen tehdä pinon, on ollut niin kiirusta nyt lomalla. :D Mulla ei oo tietoo omasta painosta, mutta kunhan pääsen vaa'alle, niin ilmoitan sitten. Luultavasti on tullut plussaa, ainakin on semmoinen olo. :/

Hienosti teiltä muilta ainakin on lähtenyt! :D Toivottavasti itse tulen pian perässä! :D

[QUOTE="Milla";23955007]Heissan, liityn mieluusti mukaan. Minulla lähtöpaino 85,5 ja nyt ekan viikon jälkeen 83,5[/QUOTE]

Tervetuloa! Ilmoita vielä pituutesi, niin lisään sinut pinoon. :D

Kävinpäs tänä aamuna vaa'alla ja saisko ton lähtöpainon niinkin korkeaksi kuin 76,5 :( En vaan halua "pettymyksiä" heti ekalla vkolla niin pistetään todellinen aloituspaino :D

Aamunpaino 70.3kg,
olisin oikein tyytyväinen mikäli paino laskisi edes 100g viikossa joten tuo -300g kuulostaa omaan korvaani oikein passelilta? :)
Miten muut, paljonko on teille kelpaava painonlasku per viikko?

Muuten oikein aurinkoista ja hauskaa viikonloppua kaikille ja toivotaan aurinkoa <3

Yhteistyössä