LÄSKIN SULATTAJAT vko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Ariami.......178cm.....LP 104kg.....NYT 103,3kg...-700g

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 65,1kg..+600g

Gilda....167cm.....LP 68,8kg.....NYT 66,6kg...-2,2kg

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 92,2kg...-2,3kg

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 59,7kg...-500g

Minskii......159cm.....LP 70,5kg.....NYT 71kg...+500g

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74,5kg...-500g

MusuMuru....167cm.....LP 104kg....NYT *UUSI*

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 74,1kg...-2,2kg

Nyyti....167cm......LP 68kg.....NYT 67kg...-1kg?

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 87,4kg... -1,6kg *UUSI*

Pajukko....162cm....LP 80kg.....NYT 80kg....+/-0kg

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 85,2kg...-600g

Pimpula.....157cm....LP 75,3kg....NYT

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 77,1kg...-1,6kg

Pullunkainen.....169cm.....LP 74,6kg.....NYT 73,6kg...-1kg

Saarin....162cm.....LP 54kg....NYT

SininenSatutar....173,5cm.....LP 103,8 kg.....NYT 101,4kg...-2,4kg

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT *UUSI*

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,9kg...

Zasmin......165cm.....LP 65,5kg.....NYT 64kg...-1,5kg

Äitikertaakuus......152cm.....LP 75,2kg......NYT

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Viikon saldo -2,3kg! JEEEEE! :D Kyllä tuo juttailu kannattaa, vaikka tämä eka viikko ei ihan täysin kurinalaisesti mennytkään. Mutta olen onnistuneesti välttänyt jo yhden kahvipöydän antimet, vaikka itse olinkin emäntä. :D Eikä kaduta yhtään! Aina tulee seuraava kahvipöytä, jokaisesta ei tarvitse jotain ottaa. :D

Ja minä aloitin tähän myös pari muuta haastetta, elikäs 100 punnerrusta ja 200 vatsalihasta kuudessa viikossa. :D
Tästä löytyy ohje:
one hundred push ups

Vaude Kyy! Onneksi olkoon loistavasta viikkopudotuksesta :flower:

Meikäläisen pudotus on huomattavasti vaatimattomampi: - 0.600kg. Paino on nyt siis 85.2kg :) Viikko meni ruoan suhteen aika löysin rantein, joka päivä tuli syötyä joulusta jääneitä konvehteja ja eilen mussutin loppiaisen kunniaksi vielä pepperonipizzaa. Liikunnatkin jäi vain pariin puolentoista tunnin kertaan ja siitä saan kiittää flunssanpoikasta. Seuraavalle viikolle laitan henkilökohtaiseksi tavoitteekseni jättää nuo konvehdit rauhaan :D

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Vaaka näytti tänä aamuna 74.1kg
Eli miinusta täälläkin ihan kivasti... Mä ootan vaan jo tuota maagista 70 rajaa. Alle sen oon painanut viimeksi ehkä yläasteella (josta on jo pitkähkö tovi :p).

Tsemppiä muillekin!!

Täällä pudotusta -1kg eli painoa 73,6 tänä aamuna.

Mul on vaan just todettu semmonen sairaus, mitä pitäisi hoitaa ruokavaliolla ja tää mun syöminen on nyt vähän hakusessa... Ruisleipä ei enää sovi, mitkään hedelmät mitä oon syönyt ei sovi, kasviksia ei voi syödä raakana jne. Ihana elämä ja helppo laihdutus :D Ehkä mä yritän keskittyä enemmän siihen liikuntaan ja syödä suht normaalisti :)

Ja hienot pudotukset kaikilla! Tästä se lähtee :)

Hei hienoja pudotuksia kaikilla! :D Ja tervetuloa mukaan uudet! Tästä se lähtee, kunnon tsemppi vain päälle! :D

PULLUNKAINEN: Ikävä juttu tuo sairaus :/ Mutta kyllä sä silti onnistut pudotuksessa, sait niin hienon tuloksen jo syksyllä aikaan. :D Ja jos ei raa'at kasvikset käy, niin syöt ne kypsänä. Itse suosin paljon pakasteita, erilaiset wokit on hirveen helppoja ja nopeita valmistaa ja laihduttajien parhaita kavereita. :D Leivän voi varmaan jättää kokonaan pois? Tai sit suosit täysjyvää, jos ruis ei käy? Ja kannattaa tosiaan pitää ruokavalio sellaisena, että sitä on mahdollista noudattaa loppuelämä. Tämä on vinkiksi ihan kaikille! :D Sillain niitä onnistumisia saadaan. :D

Lähtöpaino oli 65,5kg, nyt paino on 64kg. (-1,5kg) Kyllä se herkkulakko näköjään tepsii, paitti et osaksi varmaan tippunu noin paljon,ku ollaan koko perhe sairastettu ja ei oo välillä maistunu ruoka.

NYYTI: Menikö tuo paino oikein? Kun sanoit, että "vajaa" kilo, niin en tiennyt tarkemmin laittaa..

Hienoja pudotuksia! SininenSatutar: Sulla menee ihan just 100kg maaginen raja rikki! HIENOA! :D Ja Zasminilla kanssa hieno pudotus! Pikaista paranemista sinne!

Noniin pakko oli ottaa Kalorilaskuri käyttöön taas! Kun tulee syötyä liian vähän.. Muilla käytössä? Suunnittelin kohta hypätä crosstrainerin kyytiin.. |O :rolleyes:

Muoks. Mittailin aamulla hieman itteäni motivaation lisäämiseksi, apuva sanon mä mitä lukemia |O|O

Viimeksi muokattu:
eilen tein itelle pannulla sellasta ruokaa mis :kaalia,parsaa,punasipulia ja pakaste vihannessekotus sekä tom.murskaa,oli ihan syötävää. Voiko kaalilla korvata perunan,riisin ja pastan? jauhelihaa ei tee mieli yhtään. Mistä mä saan proteiinin?

meil oli -08 toi crossari ja sauvoin menee aamuin illoin, mut se hajos nyt pudotus tapahtuu, kävelyn ja illalla puolen tunnin hölkän tvtä kattoessa keinoin. Niin ja ruokavalion muokkauksen. 7-8 kiloa 14.7 mennes jollion miehen synttärit, omat liika liki helmikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja läskipois;22850237:
eilen tein itelle pannulla sellasta ruokaa mis :kaalia,parsaa,punasipulia ja pakaste vihannessekotus sekä tom.murskaa,oli ihan syötävää. Voiko kaalilla korvata perunan,riisin ja pastan? jauhelihaa ei tee mieli yhtään. Mistä mä saan proteiinin?

Proteiinia saa ainakin kananmunasta, pavuista, soijasta? :)

Alkuperäinen kirjoittaja läskipois;22850258:
meil oli -08 toi crossari ja sauvoin menee aamuin illoin, mut se hajos nyt pudotus tapahtuu, kävelyn ja illalla puolen tunnin hölkän tvtä kattoessa keinoin. Niin ja ruokavalion muokkauksen. 7-8 kiloa 14.7 mennes jollion miehen synttärit, omat liika liki helmikuussa

Tulipa nyt 20min poljettua, 5km tuli :D. Hiki tuli, mahtava olo :D :D Onnea sulle matkaan :)

Viikonloppu hurahti töiden parissa, onneksi :D siellä saa liikuntaa "puolivahingossa" kun kotona siihen ei niin hyvin mahdollisuuksia olekaan. Tuo crossari kiinnostais minuakin, pitääpä koluta Huutonettiä ja kirppareita jos sais edullisesti sellaisen telkkarin eteen.
Tänään näytti alkavan se Jutan Go Fat Go -haaste, tutustuin siihen ja varmaan ihan hyvä apu jos sitä pystyy noudattamaan. Mulle mahdoton, liikunta tai ruokailu tietyn kaavan mukaan :headwall: jospa tää paino tästä kuitenkin tippuis omin konstein.
Ajattelin tänään tehdä kanawokkia, paljon kasviksia ja ripaus pähkinää & hunajaa joukkoon. En olekaan tehnyt kuukausiin wokkia :) nam nam!

Yhteistyössä