Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä pussitan sun kanssa sit kyyAamupuurosta en luovu mutta muuten pussia kehiin.
Kerro sit miten saaat ne suolaset alas. Oon nutrilettin niitä keittoja ja pastoja kokeillu mut ne oli kamalia... Ehkä ihan lämminkuppikeitto menis...
Voi apua! Lapsivapaa viikonloppu takana ja tuli syöpöteltyä ihan huolella. Nyt siitä on vaikea päästä irti. Ollaan tytön kanssa hiihtolomalla ja mun tekee koko ajan mieli tehdä vohveleita tai lettuja tai syödä kaapin perällä olevat karkit. Tuskaa! Eilen söin jo kevyesti mm. tonnikalasalaattia. Nämä mieliteot ei vaan ota laantuakseen. Koitan pinnistää vielä tämän päivän ja huomenna mennään mun vanhempien luokse, jossa on ylimääränen silmäpari kattomassa mitä suuhunu laitan. Hyvässä,että pahassa.
Nyt tytölle lounasta ja itelle hapankorppuja ja salaatin jämät.
Lisä kysymys:
Mikä on teijän tavotepaino?
Kattelin tuossa painoindeksiäni ja sen mukaan mun pitäis painaa 72-73 kg että tippuisin lievästä ylipainosta normaalipainoon. En kyllä tuijota BMI:tä. Tavotepainoni on siis 70 kg. Joskus ihan raskauden alussa painoin noin "vähän" ja tyttö täyttää kuun lopussa 2v. :headwall: