Läskin sulattajat viikko 7

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mulla oli tossa perjantaihin mennessä tippunu 800g ja olin niin ilonen että taas päästään alemmalle kiloluvulle,mut en tiiä mitä mun kropassa tapahtuu,kolme päivää särkeny ylämahaa,aivan mieletön turvotus..silmätkin on ku nakkimakkarat :/ eilen illalla oli tosi paha ton mahan koskemisen kannalta,no yön aikana se oli hävinny mutta kun heräsin ni alko taas vähän koskemaan...no mut joka tapauksessa 1kg tullu lisää kolmen päivän aikana :o |O enkä oo ees herkutellu :/

Laitanko mä sulle nyt mitä? +200 g? (Jos ensin laskenut 800 g ja sitten noussut kilon?)

Mulla ei ole painossa tapahtunut mitään muutoksia :kieh: :ashamed:

Olen vähän yrittänyt tehdä lyhyitä kävelylenkkejä, sen verran kuin tuo lonkka antaa periksi. Pitäisi saada kunnon inspis aloittaa kunnollinen treenaaminen crosstrainerillä. Viime viikolla tein pari 20 minuutin pyörälenkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mulla oli tossa perjantaihin mennessä tippunu 800g ja olin niin ilonen että taas päästään alemmalle kiloluvulle,mut en tiiä mitä mun kropassa tapahtuu,kolme päivää särkeny ylämahaa,aivan mieletön turvotus..silmätkin on ku nakkimakkarat :/ eilen illalla oli tosi paha ton mahan koskemisen kannalta,no yön aikana se oli hävinny mutta kun heräsin ni alko taas vähän koskemaan...no mut joka tapauksessa 1kg tullu lisää kolmen päivän aikana :o |O enkä oo ees herkutellu :/

Laitanko mä sulle nyt mitä? +200 g? (Jos ensin laskenut 800 g ja sitten noussut kilon?)

emmää tiiä,laita vaikka niin...mua niin vieläkin ketuttaa tää ja meinaa usko loppua :(

Hei älkääs nyt alkako luovuttamaan!!! Meistä ei kai yksikään kuitenkaan paina enempää kuin aloitettaessa...vai? Sekin on hyvä jos nousu on pysähtynyt. Hiljaa parempaa tulee,vois olla oiva laihduttajan mantra. Tuo 500 g/viikko on tosi hyvä tahti ja vaikka ei edes sitä saisi, niin jokainen gramma alaspäin on hyvä.

Nyt vaan hyvää fiilistä kaikille. Ja vaikka me täällä punnitaankin itsemme viikoittain, niin se tuloskaan ei oo se tärkein. Mulla esim. ihan oikeesti mahtuu nyt housut, jotka ei laihiksen alussa mahtuneet. Samoin takki istuu nyt paremmin. Ja oon alkanut ihan säännöllisesti ulkoilemaan... hirmuisesti siis positiivisia muutoksia.

Pienistä puroista muodostuu suuri joki... muistakaahan se ja TSEMPPIÄ!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Hei älkääs nyt alkako luovuttamaan!!! Meistä ei kai yksikään kuitenkaan paina enempää kuin aloitettaessa...vai? Sekin on hyvä jos nousu on pysähtynyt. Hiljaa parempaa tulee,vois olla oiva laihduttajan mantra. Tuo 500 g/viikko on tosi hyvä tahti ja vaikka ei edes sitä saisi, niin jokainen gramma alaspäin on hyvä.

Nyt vaan hyvää fiilistä kaikille. Ja vaikka me täällä punnitaankin itsemme viikoittain, niin se tuloskaan ei oo se tärkein. Mulla esim. ihan oikeesti mahtuu nyt housut, jotka ei laihiksen alussa mahtuneet. Samoin takki istuu nyt paremmin. Ja oon alkanut ihan säännöllisesti ulkoilemaan... hirmuisesti siis positiivisia muutoksia.

Pienistä puroista muodostuu suuri joki... muistakaahan se ja TSEMPPIÄ!!!!

puhut asiaa kyllä.mä tiiän että mua harmittaa päivän kaks tää mut ku mä saisin tän turvotuksen taas aisoihin ni nesteet lähtee ja sit taas palataan ruotuun,vaikken kyllä oo siis herkkuihin repsahtanukkaan :D mutta joo tsemppiä kaikille!

Kiitos Turkilmas tsemppauksesta! Sitä ei täällä kovinkaan paljon esiinny, kun kaikki vaan ilmoittaa tuloksensa... :| Mäkin taidan nyt vielä yrittää. :wave:
Ens viikonloppuna juhlitaan pikkumiehen synttäreitä, että turha odottaa tältä viikolta mitään hurjia tuloksia, mutta sitten seuraavalla...

mä poljin taas 40min kuntopyörää, yritän sen 4x viikossa vähintään puol tuntia veivata. ja kyllä sillä on tuloksia saatu aikaan, että niinku perse pienenee :saint: sammarit mahtuu kii, mutta taikinamaha nousee sitten ylös, eikä se ainakaan ole kaunis näky :$
hyvin porukalla tippunu paino, varsinkin sörhikesellä, joka jaksaa joka viikko vinkua ku vaan voipaketillinen putoo viikossa! :laugh: sehän on 7päivän aikana tosi hyvin!

kaikille nyt oikein pajon tsemppiä, syksyn raikkaat kelit on parhaimmillaan, eikun pihalle jos meinaa syötätyttää!

hiiiop.
45min
19,84km
452kcal

sanokaa ny vaikka harmaat jotain.. vaikka sitä et ei toi oo laihtumista ees. on niin hiljaista et sama olis laihdutella ihan iteksiään. miks ei täällä oo sellaista parkuvaa hymiööö siis oikein vuolaasti itkevee..

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
sanokaa ny vaikka harmaat jotain.. vaikka sitä et ei toi oo laihtumista ees. on niin hiljaista et sama olis laihdutella ihan iteksiään. miks ei täällä oo sellaista parkuvaa hymiööö siis oikein vuolaasti itkevee..
No mikäs sulla? Vai haluatko että joku ruoskii sua isompiin tuloksiin :D
Miten sun paino on "kehittynyt"? Mä olen ainakin katellisena katsellut sun liikunnallista etenemistä :) Niin monena päivänä puolikin tuntia on ihan hyvin. Teetkö muita juttuja, vatsalihaksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
No mikäs sulla? Vai haluatko että joku ruoskii sua isompiin tuloksiin :D
Miten sun paino on "kehittynyt"? Mä olen ainakin katellisena katsellut sun liikunnallista etenemistä :) Niin monena päivänä puolikin tuntia on ihan hyvin. Teetkö muita juttuja, vatsalihaksia?

saa ruoskii! vatsalihaksii ei taivu näillä läskeillä. tai ei oo innostusta lainkaan nyt siihen, ehkä keväällä sitte niitä.. en tee muuta liikuntaa, paitsi hyötyliikuntaa. kohta -5kg mut eipä se tässä massassa juuri näy. perse tosin kapenoo ku pyöräilee, sen huomaa housuista.
musta olis vaan kiva rupatella näistä läski-asioista, kun nyt mun normaali vaki "laihiskaveri" on täysin ilman motivaatiota, eikä se jaksa ees jutustella siitä mitenkä illalla sängyssä täydellä mahalla on hyvä miettiä et huomenna alkaa dietti. :D

tää kilo on niin tiukassa kyllä :D tää on se sama viime viikkonen kilo :D eli siis mä sain 200g vajaan kilon pois viime viikolla,no sit kummasta paino nous pe-su välisenä aikana sen kilon ja oli ne järkyt mahakivutkin..nyt sitte kävin tänään aamulla puntarissa ni se ois nyt sit 400g vajaa se kilo lähteny,hitto vieköön mä hikoilen salilla ja crossarilla tän loppuviikon ni se kilohan lähtee pois :D

Hei Perskyrpänen ja muut! Kuulostaa, että uskomattoman hyvin olette jaksaneet tuota liikkumista harrastaa :). Itsellä kävi klassisesti: Lihakset kipeytyivät vähän liikaa ja se hiivutti motivaatiota kuntosaliin ja kävelylenkeillekään ei huvita (aina löytyy hyvä tekosyy... ). Pisteillyt olen suht tunnollisesti, mutta se, mikä silloin tällöin tulee ongelmaksi, on joku mieltä masentava asia -> lohtusyöminen ( = eilen illalla pizzaa, Aino maitosuklaajäätelöä ja karkkia... noloa!!!!! ). Paino VAIKUTTAISI muiden päivien tunnollisuudesta johtuen silti lipuvan alaspäin, joten missään tapauksessa EN LUOVUTA. Minun on oltava vuoden -09 alkupuolella normaalipainossa eikä vaihtoehtoja ole, hemmetti soikoon ;) !!!! Tsemppiä ja sinniä ja kovaa päätöksessä pysymistä ilman tekosyitä! (Riittikö tämä ruoskinnaksi Perskyrpänen?). Jaksetaan sinnillä, tuloksia tulee, jos oikeasti tekee sen eteen - ja tulokset motivoi! :)

No niin, vihdoin sain päivitettyä loput ilmoittautuneet. Sori kun kesti, mä en käsitä, mitä tää palsta mulle veetuili oikein...

Kaikille ihan hirmusti tsemppiä ja iloa laihdutukseen! Ootte ihqui!

:flower:

Ruoskikaa muakin! :ashamed:

Tosin mä taidan olla masokisti niin ei oo ruoskastakaan hyötyä. Liikunnasta sen verran että kipeytyiskin vaan lihakset siitä mä nauttisin, mut kun kipeytyy nivel tai useampikin parhaassa tapauksessa. Käy lenkillä ja onnu sitten seuraavat 3-4 päivää, juu ei kiitos.

Ja lisää ruoskaa: eilen söin kaks suklaapatukkaa ja tänään vetäsen levyn (menkat prkl ja hirvee himo, muulloin en edes tykkää suklaasta), kaks seuraavaa viikonloppua vietetään pojan synttäreitä... eli mässäilyä enemmän kuin laki sallii.

Mul ei nyt oikein suju. :'(

Voi hitsi. Kovasti muita tässä tsemppailin, mutta itseäni harmittaa kyllä. Mä en vaan ymmärrä... mulla on tällä hetkellä paino 2 kg enemmän kuin mitä maanantaina. Eikä oo nyt mitään verukkeita juhlista tai muista. Enkä oo kyllä mitenkään poikkeuksellisen paljoa syönytkään tai herkutellut tai muuta.

No, kai tää tästä. Ehkä mä vaan kerään taas jostain syystä turvotusta, mene ja tiedä.

Oon mielessäni valmistellut itseäni jouluun asti kestävään sokerilakkoon. Kävin jo tänään kurkkimassa karppaajien sivuilla ja söin aamiaiseksi "karppimaisen" safkan. Kun kerran mulla tuo sokeri on se suurin ongelma. Siitä TÄYTYY päästä eroon.

Hassua muuten...nyt kun en enää hoida tuota päivitystä, niin motivaatio on noussut kohisten :D. Toivottavasti sulla Sörhis ei käy päinvastoin :/ .

Kyllä tää tästä... pian jo ihmettelen olenko tosiaan joskus painanut yli 100 kg :saint:

Ajattelin tulla pikkasen nostamaan! :D
Itselläni on "vaihteeksi" motivaatio ihan nollassa... :snotty: Tällä hetkellä on lääkitys päällä, joka taas kasvattaa ruokahaulua... :kieh: Viime viikko meni tosi hyvin, mutta pelkään, että maanantaina on tullut pelkkää plussaa... :/
Jospa tämä tästä ja saan itseäni niskasta kiinni. :D En hurjia määriä ole syönnyt, mutta jotakin pitäisi olla koko ajan suussa.... Plääh! :kieh: :ashamed:

Tsempit kaikille! Mulla nyt väsynyttä aikaa. Koitan totuttautua tähän arkeen ja työelämään(olen siis aamut lasten kanssa kotosala ja mies töissä, illalla toisin päin.). Eilen herkuttelin pitsalla, mut kaloreitakin oli jemmassa jonni verran ja muutenkin nyt tuntuu et kulutus on paaaljon isompaa mitä syön, niin en usko et laihis tähän romahtaa. Viikonloppuna sitten lauantai on kalorivapaa, et saa nähä mihin tuloksii pääsen tällä viikolla. Maanantain jälkeen on ainakin tähän mennessä lähteny hyvin laskuu.
Ja huomenissa lenkille :D

Nyt mulla ei oikeestaa tee enää niinkää mieli mitää karkkia yms. pahimmat himoajat on ohitettu. Hyvä niin!

Yhteistyössä