Läskin sulattajat viikko 7

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg...NYT 69,6 kg... -600 g...+/-0 g

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 72,9 kg...-400 g
Ihkuraksupoksu..........163 cm... LP 62,0 kg...NYT 60,6 kg...-700 g

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana :)
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana :)

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 66 kg... - 1 kg

Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 73,3 kg
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 98,4 kg... +100g
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg +-0 kg -300 g... NYT 73,0 kg... - 200g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg
Myy Muikkunen............161 cm....LP 96,7 kg...NYT 95,0 kg... -600 g

Nöppönen..................................tiputtelee...mukana -2,5kg

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 88,0 kg...+300 g
Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana :)
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -1,8kg...+400 g ... -600 g
PikkasenPyöree...........157 cm....LP 62,0kg..NYT 58,4 kg... - 300 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 60,8 kg... -700 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 74,0 kg... - 1 kg
Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... -1 kg
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,1 kg..NYT 75,2 kg... - 600g
Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Snapsikäsi Edward......167 cm....LP 76,0 kg...NYT 73,0 kg ...+500 g
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP .95,4 kg...NYT 91,6kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 91,5 kg... -500g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 85,6 kg...+400 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 104,6 kg ...-500g

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 70 kg...-1,4 kg
Viblsp...........................tavoitteena -20 kg................... - 1 kg
Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana :)
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg -1,7 kg +700 g -500 g

IIK!!! Nyt kyllä hätäännyin: Lähtöpainoni on omien kirjausteni mukaan 77,4 ;) ;) ;)! Ja olen niin mainostanut "suuria saavutuksiani"... Mitenkähän sitä huomenna vaa'alle uskaltaa? Arkiviikko meni taas hyvin. Viikonloppu... no huomisaamunahan sen sitten näkee :).

Huomenta!
JIPIIII!! Superviikko takana, työt aloitettu ja kaikki. Ja mikä parasta paino pudonnut -1kg elikkäs paino nyt 74kg
k040.gif

Huomenta!
Miulle näytti puntari +100g viikon takaiseen tilanteeseen verrattuna eli 98,4 kg.
Kävi tuo paino ylempänäkin, mut sain viikonlopun aikana sen hilattua alaspäin. Nousu johtui pitkälti viime viikon synttäri yms herkutteluista.

Mukavaa uutta viikkoa ja tsemppiä kaikille!

+300 eli88
liikaa hyvää ruokaa viikonloppuna, ja mikä parasta sitä ei tarvinnu tehdä itse! :saint: mutta uskon kun mulla on ollut tätä, iso pudotus, ja pakkia ennenkin. niin johtuu taas siitä. eli ensi viikolla päästään taas alaspäin, eikä mua haittaa pieni heilahtelu, pääasia että pitkällä ajalla se paino on alaspäin.

Huomenta! Mulla paino tasan 500 g alaspäin :).

Luen yhtä laihiskirjaa, tai siis aloitin just lukemaan. Siinä oli mielenkiintoinen pointti. Eli laihduttaessa ei kannata laihduttaa. Eikä miettiä määränpäätä tyyliin "nyt kärsin, mutta perässä siintää palkinto".

Mieluummin pitää nauttia tästäkin hetkestä. Innostua ja olla onnellinen vaikkapa siitä että pystyy vaihtamaan suklaapatukan hedelmään. Ja siis opetella nauttimaan terveellisimmistä elämäntavoista kaikin puolin. Silloin tulokset jää pysyväksi ja elämäntavat muuttuu pysyvästi.

Itse aloin miettimään että tässä mulla on aina aiemmin mättänyt. Oon laihduttanut aina "kieli vyön alla"- metodilla ja kärsinyt kärvistellen. Onhan sitä painoa tippunut, mutta tullut aina korkojen kera takaisin. Mulla vaan on normaalisti tolkuton kiire saada tuloksia. Samasta syystä laihiksen aloittaminen tuntuu aina yhtä vaikealta. Kun siis tuntuu ettei ikinä saa tota painoa alas. Ja kuitenkin oon jo monta vuotta ollut ylipainoinen...hmmm...ristiriitaista.

Mua ainakin tuon käsittäminen innosti. Hitto vie, vaikka tässä menis vuosi aikaa ennen kuin yksikään huomaa painonpudotusta niin mitä sitten? Siinä vuodessa oppii myös monta seikkaa joilla elää terveellisemmin ja NIILLÄ on merkitystä. Omalla hyvinvoinnilla, ei ulkonäöllä. Sen paraneminen on sitten se kirsikka kakun päällä :).

Antoisaa laihisviikkoa taas kaikille ja tsemppiä! Mulla itellä on nyt huippufiilis :)

Onko kellään muulla alkanut elimistö temppuilemaan kun paino on alkanut laskea?

Miun piti äsken lähteä viemään poika hoitoon (hoitopaikka vajaan 500 m:n päässä ) ja laitoin pojan reppua kuntoon, kun meinas lähteä taju ihan tyystin. Humahti/kohahti vaan vasemmassa korvassa pari kertaa ja sitte olikin jo istuttava alas. Olo meni ohi kun makoili hetken rauhassa.
Nyt on sitte varattu lääkäriaika ja sainpa sen vielä tälle päivälle, josko noinhin paineisiin yms saataisiin vähän selvyyttä.
Ikinä kun ei aikasemmin ole ollut mitään vaivaa. Vasta nyt kun olen alkanut laihtumaan on vaivatkin ilmaantuneet. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Huomenta! Mulla paino tasan 500 g alaspäin :).

Luen yhtä laihiskirjaa, tai siis aloitin just lukemaan. Siinä oli mielenkiintoinen pointti. Eli laihduttaessa ei kannata laihduttaa. Eikä miettiä määränpäätä tyyliin "nyt kärsin, mutta perässä siintää palkinto".

Mieluummin pitää nauttia tästäkin hetkestä. Innostua ja olla onnellinen vaikkapa siitä että pystyy vaihtamaan suklaapatukan hedelmään. Ja siis opetella nauttimaan terveellisimmistä elämäntavoista kaikin puolin. Silloin tulokset jää pysyväksi ja elämäntavat muuttuu pysyvästi.

Itse aloin miettimään että tässä mulla on aina aiemmin mättänyt. Oon laihduttanut aina "kieli vyön alla"- metodilla ja kärsinyt kärvistellen. Onhan sitä painoa tippunut, mutta tullut aina korkojen kera takaisin. Mulla vaan on normaalisti tolkuton kiire saada tuloksia. Samasta syystä laihiksen aloittaminen tuntuu aina yhtä vaikealta. Kun siis tuntuu ettei ikinä saa tota painoa alas. Ja kuitenkin oon jo monta vuotta ollut ylipainoinen...hmmm...ristiriitaista.

Mua ainakin tuon käsittäminen innosti. Hitto vie, vaikka tässä menis vuosi aikaa ennen kuin yksikään huomaa painonpudotusta niin mitä sitten? Siinä vuodessa oppii myös monta seikkaa joilla elää terveellisemmin ja NIILLÄ on merkitystä. Omalla hyvinvoinnilla, ei ulkonäöllä. Sen paraneminen on sitten se kirsikka kakun päällä :).

Antoisaa laihisviikkoa taas kaikille ja tsemppiä! Mulla itellä on nyt huippufiilis :)

Hyvää tekstiä! Samaa olen ounastellut, mutta en tietenkään noin hyvin kehiteltynä. Pisteilyssä olen ajatellut, että tämä painonhallinta on ikuista. Mutta myönnän - en ole osannut olla onnellinen vaihtaessani kermajäätelöä sorbettiin tai light-jätskiin ;).

Anyway, paino on nyt 75,2 eli -600g. Olen suht tyytyväinen, vaikka tunnollisen pisteilyn ja liikkumisenkin huomioiden olisin ehkä toivonut vähän enempääkin. Mutta kyllä oli hyvä tulos silti :). Ja suunta oikea. Ja lähtö siis 77,4, sitten -1,7, sitten +100g ja nyt -600g=nyk. 75,2 :)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Miun piti äsken lähteä viemään poika hoitoon (hoitopaikka vajaan 500 m:n päässä ) ja laitoin pojan reppua kuntoon, kun meinas lähteä taju ihan tyystin. Humahti/kohahti vaan vasemmassa korvassa pari kertaa ja sitte olikin jo istuttava alas. Olo meni ohi kun makoili hetken rauhassa.
Nyt on sitte varattu lääkäriaika ja sainpa sen vielä tälle päivälle, josko noinhin paineisiin yms saataisiin vähän selvyyttä.
Ikinä kun ei aikasemmin ole ollut mitään vaivaa. Vasta nyt kun olen alkanut laihtumaan on vaivatkin ilmaantuneet. :(

Millä tavalla pudotat? Syötkö riittävästi?

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi kyselee:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Millä tavalla pudotat? Syötkö riittävästi?

Kyl mie omasta mielestäni syön tarpeeks ja monipuolisesti. Painoa olen saanut laskettua huhtikuusta alkaen himpun päälle 13 kg ihan kaloreita ja syömisiä tarkkailemalla.
Osittain saattaa pienoinen stressi vaikuttaa asiaan, kun kouluasiat painaa mieltä ja miehen yrityksessä yritän auttaa. Mul on aina ollu melkoi alhaiset paineet, mut josko tuo lekuri osais lisävalaista asiaa mistä mahtaa johtua.
Pitäis opetella olemaan stressaamatta asioita joille ei ite voi minkään. :)

JIPPII!! - 1kg viikossa.
Tosin tuolla päivityksessä on mun "lopputilanne" +600g (!!), ei nyt sentään laihdutus ole käänteiseksi mennyt, eli en ole alkupainosta lihonut, vaan viime viikolla mässäilyn johdosta nousin takaisin alkupainooni :ashamed:.

Eli viime viikolla oli 67 kg (ei 67,6), nyt 66kg (aamupalan jälkeen vieläpä :))

Viime viikon kalorilaskut jäi flunssan takia retuperälle mutta tulosta on silti tullut :p laitetaan listaan -700g, tuo viisarivaaka ei osaa päättää, että onko se kilo vai puoli miinusta joten laitetaan puolesta välistä :D Paino nyt siis 60,8kg.
Nyt ajattelin muutenkin pitää taukoa kalorilaskuissa kun on jo oppinut paljonko suunnilleen saa syödä. Eri asia että kuinka hyvin pysyy ruodussa laskematta :whistle:

±0 ja mä olen just nyt valmis heittämään kirveen kaivoon, mistään ei tule yhtään mitään ja mä en vaan repeä kahteen paikkaan yhtaikaa ja vielä niin että samalla pystyisin miettimään mitä ja milloin syön. :headwall: :headwall: :headwall:

Eli siis menkat alkamassa ja PMS pahimmillaan +viikonloppuna tullut mieleyhtymä menneisyyteen jota en todellakaan olisi halunnut.

Mä en muistanut aamulla käydä puntarilla :ashamed: Nyt en enää viiti kun olen jo pari ateriaa syönyt, yleensä otan sen aamupainon pisun jälkeen ja ennen aamupalaa :D

Mutta olettaisin että luvut eivät olisi olleet mairittelevia, koska oli esikoisen synttärit viikonloppuna ja vaikkei se kakku niinkään, mutta ne naksut ja muut suolaiset...ne kalorit ja vielä suola kerää nestettä, maha ainakin turvoksissa... :ashamed:

68 kiloa
Tänään sain jalkaani housut, joita en oo vähään aikaan käyttäny

Okei, puristihan ne penteleesti, mutta tuntu niin kivalle, toivo elää, mahdun ehkä joskus vielä vanhoihin housuihini :D

mulla oli tossa perjantaihin mennessä tippunu 800g ja olin niin ilonen että taas päästään alemmalle kiloluvulle,mut en tiiä mitä mun kropassa tapahtuu,kolme päivää särkeny ylämahaa,aivan mieletön turvotus..silmätkin on ku nakkimakkarat :/ eilen illalla oli tosi paha ton mahan koskemisen kannalta,no yön aikana se oli hävinny mutta kun heräsin ni alko taas vähän koskemaan...no mut joka tapauksessa 1kg tullu lisää kolmen päivän aikana :o |O enkä oo ees herkutellu :/

Tervehdys! :D
Viime viikosta paino pudonnut -1,4 kg! :D Olen todella tyytyväinen. Vaikka viime viikolla alkoi menkatkin. En jaksanut liikkua paljoakaan, mutta pidin syömiseni kurissa. :p Elikkä paino on nyt sitten tasan 70kg! Lukema ei ole kovin houkutteleva, mutta kovasti ollaan menossa alkas päin! ;) Elikkä nyt 7 viikossa olen saanut painoa pudotettua yhteensä -6,4kg . Ja välissä on myös ollut yksi 0 viikko.
Homma jatkuu edelleen. Nyt olen "ehkä" mahdollisesti normaalisoitumassa tuosta kilpparin vajiksesta, että olonion normaalisoitumassa pikku hiljaa. :saint: Tuntuu todella hyvälle!
Mutta TSEMPPIÄ TAAS KAIKILLE!

:hug:

Olen katsonut mitä syön, en ole pistänyt suuhuni mitään ylimääräistä ja PLUSSAA 400 g. Voi kökön kökkö. Että tekis mieli lähteä kauppaan ja vetää napa täyteen suklaata ja muita herkkuja. Mitä hittoa tässä sitten kärvistelemään, kun vaaka näyttää vaan plussaa :( Kökkö elämä. Elikkä se vaaka näytti 85,6 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Nostan tätä, mutta päivittelen vasta illemmalla...

Itselläni huimat - 500 g. Voi vide.

Käy ottamassa jääkaapista 400 g margariinirasia käteen niin huomaat konkreettisesti kuinka paljon tuo 500 g todellisuudessa on. Hieno tulos se on :D :flower:

Yhteistyössä