Läskin sulattajat viikko 12 (KAIKKI TSEMPPAA NYT!!!)

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g
FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 69,2 kg... -400 g

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,8 kg...+/-0 g

Mahakas......................152 cm...LP 57 kg............................UUSI
Mammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,0 kg...-600 g
Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 81,2 kg...+1,2 kg
MetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 72,2 kg... -800 g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 87,6 kg... +/-0 g
Perämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,3 kg... +/-0 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI
pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg.............................UUSI
Ravistettava..............................................................................MUKANA
Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 59,0 kg... -700 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 70,3 kg... -600 g Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 68 kg... MUKANA Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 74,7 kg... -400 g Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 91,4 kg
Sörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 90,5 kg... +/- 0 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 84,1 kg...+500 g
Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,2 kg... +500 g Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg

Heippa jo nyt :).Tämän viikon tulos tulee olemaan katastrofi, sillä mä menetin motivaationi tyystin. Koko viikonloppu on mennyt aivan järjettömästi mässätessä ja nyt tunnen miten oon tosi turvoksissakin vielä.

Mä huomasin että mua ei vaan motivoi tuo kerran viikossa punnitus (ironista näin tämän porukan perustajana), eikä liioin irvileuat jotka haukkuu laiskaksi ja motivaatio-ongelmaiseksi yms. Olen koko ajan alkanut tuntemaan enemmän ja enemmän vastenmielisyyttä punnitusta kohtaan ja aina maanantain pettymyksen jälkeen menee hirmusti energiaa ja aikaa koota taas itsensä ja tsempata (turhaan) jatkamaan.

Lisäks mua vaivaa mun sisuskalut. Mulla on lääkäri 21. päivä, jolloin ehkä saan selvyyttä mikä mättää,tai toivottavasti ainakin otetaan lisätutkimuksia. Mä kun en edelleenkään voi tehdä vatsalihaksia. Edes selältä istumaannousu sängystä ei onnistu, vaan joudun nousemaan kyljeltäni. Se kun sattuu sen verran tuonne sisuskaluihin. Lenkkeilystä (siis ihan vaan kävelystäkin) taas mulle tulee aivan helvetilliset nivus-ja sisuskalukivut. Näiden lisäks mulla on maha edelleen ihan pallo. Siis toki ihra tulee ensin, mutta sen alla on kova pallomaha. Ei enää vaikuta ihan normaalilta...vauvakin on kuitenkin jo 4 kk.

Pitkä pohjustus asiaan: en ole edelleenkään jättämässä porukkaa ja aion jatkaa laihista. En kuitenkaan tule punnitsemaan itseäni, vaan toistaiseksi jätän koko vaa'an unholaan. Sen sijaan alan kirjoittamaan perustamaani blogia (se sama jonka aloitin AIKOJA sitten ja jota en sitten jaksanutkaan ylläpitää) ja päivittelen siellä juttuja.

Kovasti olen hengessä kuitenkin mukana ja takuulla jossain vaiheessa kerron myös lukemia. Nyt kuitenkin koitan lohduttautua mieheni sanoihin. Hänen mielestään kun mä olen ainakin kiinteytynyt. Eli mittanauha käyttöön :D.

Aivan hirmusti tsemppiä kaikille "samassa sopassa oleville". Eihän anneta tän poppoon ja laihishankkeen kuivua kokoon?? Näin pitkälle ollaan kuitenkin päästy ja ihan jokainen meistä on saanut jotain aikaan. Jatketaan samaa rataa (tai vielä paremmin) :flower: :flower: :heart: :hug:

*arg* :kieh: Mä kirjoittelin kauhiaa romaania tänne ja just ku olin laittamassa sitä tulee tänne niin kuopus nykäs nettipiuhan irti ja sinne katosi tekstikin! Joten uudestaa jotain..

Turkilmas, tsemppiä sulle kovasti tähän projektiin! Mutta älä ota ressiä, sulla kuiten vasta noin vähän aikaa synnytyksestä, aloitko heti laihduttamisen? Mulla lähti puolet raskauskiloista heti ja puolet jäin jumimaan, imetys ei edistänyt yhtää laihtumista vaikka tuin sitä herkuttomalla sekä piiiitkillä vaunulenkeillä. Imetys ku loppu otin "tiukan" kuurin ja johan lähti kilot liikkuun, nyt siitä jo -13kg yhteensä. (imetin 6½kk) Ihan rauhassa vaan :heart: '

ja toki tsemppii kaikille muillekin, vaikkakin pikku hiljaa alkanu vähenemään porukka täällä. Minä kuitenkin aijon jatkaa vielä hyvinni! Eka tavoitteeseenkin matkaa vielä 1,3kg lähellä ollaan, mut sitten jatkunee loppurutistus vielä 4kg.. sitten kahtellaan miten meneepi.
Mut ollaanpa itselle armollisia, eilen kuiten monet juhli kakuin isänpäivää. Meilläki herkuteltiin kakulla ja iskän luona vielä jädellä :P Mutta aikas hyvin merkkailin eilisen syömiset ylös ja pitäs kyllä kalorit riittää. Lauantain sitten olikin puolestaa kalorivapaa, mut siltikään ei mitää mättöä ollut, kevyesti aamu/päivä ja illalla itsetekemää pitsaa ja saunaolutta :P

Ja positiivinen ylläri oli aamulla puntarille hypätessä, perjantaina vielä näytti et tulis +/- vko, mut NYT 70,3kg elikkäs pudotusta -600g Hyvillä mielin siis saapi olla :saint:

Tsemppiä! HYVÄ ME!!!

+200g, olen ollut jo toista viikkoa kipeänä, enkä ole päässyt jumppiin ollenkaan |O Ja tänäänkin jää väliin, kun yskä on virelä liian pahana. Keuhkot repeilee. Ja siis tuon +-tuloksen takana etenkin eilinen isänpäiväateria mun isällä - ja juustot... Juustot... juustot.... juustot... :p :p :ashamed:

Ja harmaa hih: mä otan tän sillä tavalla tosissani, että parannan elintapani: lopetin suklaan-karkkimässäilyn ja aloitin liikunnan. Olen siis jo siten tavoitteessani. Loppu on plussan puolella.

Ja kiva Turkilmas jos käyt täälläkin yhä edes juttelemassa =)
Tsemppiä vaa'attomaan pudotukseen.

Meni vähän yli. Anteeks läskinsulattajat! Teiltä harmailta mä en koe tarpeelliseksi pyytää anteeksi. Ittepähän aloititte. Ja paljon lapsellisempaa on tosiaan tulla tänne ilkkumaan kuin siitä loukkaantua.

Mutta tosiaan: just nämä ihanat harmaat on se syy miksi en nyt enää täällä punnitse, paitsi sitten myöhemmin. Pidetään kuitenkin laihislaiset lippu korkealla! Hyvin on useimmilla mennyt tähän asti ja hyvin menee jatkossa. Vaikka miten nuo harmaat koittais tätä projektia vesittää!! :flower: :flower:

Tosi mälsää ku tulee tänne porukka ilkkumaan yms, vaikkei tiedä kaikkien taustoja yms. Toki saa tulla kommentoimaan ja kysymään, onhan tämä pinokin täällä julkisella puolella, mut oisko paljon pyydetty jos ois kuitennin asiallisella linjalla pysyis..

Mulla ainakaa imetyksen aikana liikunta ja dietti ei auttanu yhtää, ei sitten mitää! Kilon kiloa, saati etes puolta ois paino tippunut. Vasta kun imetyksen lopetin niin alkoi karista. Ja mä ainakin tosissani olen tässä projektissa, laihduttasin ilman tätä pinookin. Ja toisaalta vaivaako jotain niin hirveesti se et täällä on porukkaa mukana vaikkei laihari eteniskää! Mua ainakaa ei henk.koht. häiritse moiset yhtää!
Aina saa olla kuitenkin tavoitteita ja päämääriä elämässä ja monella on kuiten hyvää yritystä ja joka viikko jotain uutta vinkkiä yms kohti terveellisempää elämää. Täällä toisten kokemuksia hyödyksi käyttäen.

Plääh, että joillakin on aikaa ja jaksuja tämmösiin *huoh*

hyvää maanantaita kaikille!

mä sillon ajattelin ku liityin tähän että tää on hyvä motivoija ja kun on punnitus aina maanantaisin ni sitä ei tavallaan kehtais olla laihtumatta,ihan ku se nyt oiskin kehtaamisesta kiinni mutta tiiätte varmaan mitä mä tarkotan.
tosiaan alotin laihdutuksen jo muutama viikko ennen tätä laihutuspinkkaa ja kiloja on lähteny yhteensä se 6,oon tosi tyytyväinen ollu tähän asti,vaikka ne on niiiiiin hitaasti lähteny pois mutta kuitenkin.
mut nyt on ollu tosi huono fiilis jo muutamia viikkoja,paino ei vaan tipu :/ nytkin on junnannu grammalleen samassa kohassa jo yli viikon,epäilin jo että onko vaaka rikki mutta ei se oo...mä en tiiä mitä mä tekisin enään,mutta ei paljoa naurata,ja luulis että ku tätä läskiä on enempi ku muille jakaa niin sitä lähtiskin sitte reippaammin.mä syön noita metformiineja ja niitten pitäis lisätä aineenvaihduntaa jne mutta musta tuntuu että ne vaan jarruttaa tätä painonpudotusta |O
mutta siis +- 0 on tällä viikolla lukemat

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Pääseekö mukaan? :snotty:
T: eräs, joka kävi eilen vaa'alla ja kauhukseen huomasi painavansa viisi kiloa enemmän kuin pari kuukautta sitten |O :'( :headwall: :ashamed:

Tervetuloa vaan :D. Uskoisin ainakin että Sörhis jaksaa sut lisätä listalle samalla kun tekee päivityksiä :)

Ja joo,syön kyllä teijänkin kakkunne,varokaa vaan :kieh: :kieh:
Ei ole paino tippunut kun en oo jaksanut panostaa yhtään.Ja toisekseen en oo muistanut käydä täällä pinossakaan mitään ilmottelemassa :ashamed:
Mutta, tänä aamuna painoa 72,2kg eli -800g edelliseen täällä ilmoittamaani painoon..jospa se tästä..
Ja tsempitykset kaikille!!

elikkä jos vaan messiin vielä mahtuu, niin voisin tulla...??? Pituutta löytyy 175 ja painoa hurjat 87kg :ashamed: eli sen 17 jos sais pikkuhiljaa karistettuu. Jonnekkin se motivaatio multa tuppaa vaan aina katoomaan :'( Joskos jollain ois antaa vinkkejä??? Ajattelin koittaa tuota kiloklubia apuna, onkos jollain siitä kokemuksia?

en mä kyl omasta mielestä mitää semmosta ole kirjoittanu et pitäs poistaa.. Minen ketää haukkunu taikka muutakaa :snotty: En todellakaa mitää riitaa ja jankkaamista tänne halua..

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 81,2kg...+1,7kg

Koko tekstini katosi kun lähetin juuri ilm siivoukse aikaan....eikä ehdi nyt uudestaan kirjoittaa. Viime viikolla en päässyt listautumaan..

Tsemppiä kaikille ja onnea pudottaneille!Tästä vain alaspäin!Toivottavasti itselläkin paljon nestettä niin jos olisi 80kg ensi viikolla.

Hei! Minua tämä on motivoinut tosi kivasti eikä tarvitse kotoa lähteä esim. Painonvartijoihin eikä edes maksa mitään ;). Kiitos Turkilmas ja Sörhis! Muutaman vähän ilkeänpuoleisen kommentin olen joskus saanut joltain ketjun ulkopuoliselta kommentaattorilta, mutta en ole sillä pahemmin päätäni vaivannut :). Tsemppiä vaan kaikille kovasti, vaikka tulokset eivät huimaisikaan päätä. Kysehän on psysvästä projektista eikä tahti ole se olennaisin, vaan suunta joko vaakasuoraan tai pikkuisen alaspäin kaiken kaikkiaan. Pienet nousutkaan eivät ole katastrofi. Aikanaan, kun pudotin Painonvartijoissa 15kg, siihen meni 1,5 vuotta (!) ja siihen mahtui monta plussaviikkoakin. Mutta lopputulos tuli hitaasti, mutta varmasti ja tosiaan siis pysyi sen kolme vuotta myös pois. Vasta uusi raskaus ja erityisesti imetysaika toivat osan kiloista takaisin.

No niin, olen siis ollut ketjussa mukana sen viisi vai kuusi viikkoa. Tänään paino oli 74,7 eli saldo -400g, mihin olen isänpäivän jälkeen suht tyytyväinen kyllä :).

Kun joku tietäisi kevyitä mutta silti maukkaita vierastarjottavia, koska meillä käy usein vieraita ja se saa painon jumittamaan. Vinkkejä, jos tiedätte??? Taidan laittaa myös erillisen aloituksen aiheesta :).

:( Ikävää, että tähänkin ketjuun tunkee noita päänaukojia. Tsemppiä rutkasti kaikille ja yritetään olla välittämättä paskanjauhajista. Tulos täällä taas kolmatta viikkoa sama -400g eli paino nyt 69,2. Uusi viikko ja tsempit vielä kaikille :hug: :hug: .

Suosittelen, kalorilaskuri.fi. Ja sinne ei päänaukojat varmaankaan viitsi vaivautua. Minäkään en enää taida tähän listaan tuloksiani laittaa, jos kerran ilkkujia on jatkuvaan paikalla. Mutta jos tuonne kalorilaskuriin olis tulijoita, niin sinne voi perustaa vaikka 2+lle oman ryhmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja Stiina:
Suosittelen, kalorilaskuri.fi. Ja sinne ei päänaukojat varmaankaan viitsi vaivautua. Minäkään en enää taida tähän listaan tuloksiani laittaa, jos kerran ilkkujia on jatkuvaan paikalla. Mutta jos tuonne kalorilaskuriin olis tulijoita, niin sinne voi perustaa vaikka 2+lle oman ryhmän :)

ei täällä ketään ole ilkuttu ei ollenkaan.aamulla eräs vaan kysyi ollaanko täällä kerhossa tosissaan ja ihmeteltiin kun ei noiden paino putoa.mutta tämän palstan ihanat modet kun poistavat kaiken.että silleen.ja sitten oltiin sitä mieltä että tää ryhmäkerho ei kuulu tänne osioon vaan laihduttajat-osioon kun muutkaan kerhot ei saa olla täällä.mutta modet kai itse kuuluvat tähän ja haluavat sen näkyvän aina etusivulla toisin kuin muiden aloituksiét.

Yhteistyössä