Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

Monta päivää se olikaan kun pitää soitella kättärille yliaikaiskontrollia? Esikoisesta muistelin että oli 10 päivää (syntyi 9 päivää yli), mutta terkka oli näköjään varannut ajan vielä 5 päivän päähän milloin se on yli sen 14-15 päivää :O

Meneekö se noin vai onko sijainen tehnyt virheen?
 
Mjaahas mjaahas. NIin mä tässä aloin muistelemaan. Nyt on siis 10 päivää yli ja neuvola aika varattu 5 päivän päähän eikä se sanonut mitään että pitäisi soitella minnekään. Sanoi vain "nähdään sitten viikon päästä heheheh". Urgh. Esikoinen syntyi niin että seuraavana päivänä olisi pitänyt soitella aikaa..
 
[QUOTE="Vieras";28901639]Kai sä voit soittaa jo huomenna kun eikö sun pitäis jo maanantaina mennä sinne, myöhästä se silloin on aikaa varata..[/QUOTE]

Niin mä aattelin että vois soitella huomenna aamulla että mitä tässä tekis. Hassua että se on varannut viikoille 42+1 neuvolakäynnin :O
 
19.8. ois mulla ollu 41+5, se maanantai. Mulle sanottiin, että 16.8. eli pe ois pitäny soittaa aika Kättärille siks maanantaiks kun 41+5. No, vauva syntyi "jo" 40+6, joten ei tarvinnu varata yliaikaiskontrollia.
 
19.8. ois mulla ollu 41+5, se maanantai. Mulle sanottiin, että 16.8. eli pe ois pitäny soittaa aika Kättärille siks maanantaiks kun 41+5. No, vauva syntyi "jo" 40+6, joten ei tarvinnu varata yliaikaiskontrollia.
Jep. Hyvä neuvolatäti :D Oliskohan se varannut mulle vielä 43+ viikolle aikaa.. Naureskeli vain viimeksi kun kävin (41+) "eiii se nyt vielä tule, hyvällä tuurilla parisen viikkoa vielä!".....
 

Yhteistyössä