Laskettuaika lähenee

Yhdeksän päivää....viikko ja kaksi päivää...enhän minä mitään päiviä laske, mutta yhdeksän päivän kuluttua minulla olisi laskettu aika...keskenmenoa olen surrut mielestäni jo ihan tarpeeksi ja asiat olivat jo ihan ok...sitten alkoi la häämöttää...kaverini, joka kertoi ollevansa raskaana samoihin aikoihin kun olin keskenmenon saanut sai vauvansa. Nyt sattuu ja ahdistaa, lähes koko ajan. ?
Onneksi tapasin uuden miehen joka jaksaa kuunnella...edellisen kanssa tuli ero aika pian km:än jälkeen...

Miltä muilta on tuntunut lasketun ajan lähestyminen keskenmenon jälkeen?
 
Moi Meri! Mä en ole kokenu km:eek:a, vaan kohdun ulkoisen raskauden. Sinänsä verrattavissa oleva asia, että lasta ei koskaan siitä raskudesta kehittynyt.
Mulla itsellä oli semmonen tilanne, että rv 6 kovien mahakipujen takia menin päivystyssairaalaan jossa tilanne todettiin, ja kuluvan vuoden ensimmäisenä päivänä leikattiin päivystystapauksena. Vasen munajohdin jouduttiin poistamaan, alkio (minulle VAUVA!!) oli siellä kiinni.
Tuon raskauden la olisi ollu 27.8. Tuon la:n lähestyessä tuntu, että maailma kaatuu päälle, itkseskelin, ja olin masentunu muutaman päivän. Ei sitä kukaan muu, joka ei itse ole samaa kokenu, voi ymmärtää. Meillä nyt lapsettomuushoidot menossa, kun ei me yhdellä tuuballa oikein saada raskautta alkuun.
Mun mies on ollu hyvin tukena (tosin takana ennen ku-raskautta oli jo 8 v yhteiseloa), mut eniten kasassa pitäny voima on meidän ihana 3.5v tyttö. On joku, minkä takia nousta aamulla töihin, ja minkä vuoksi sitä vaan jaksaa. :heart:
Jos haluat, niin pistä yv:a tulemaan. :hug: Aika parantaa haavat, tidän, että se ei nyt lohduta yhtään, mutta niin se vain on!
 
mulla useampi km ja tiedän miten nuo lasketun ajan leheneminen tuntuu.. :ashamed:

itellä meni juuri 28.8.07 olisi ollut laskettu aika. sitä edellinen 31.1.07. ne kyllä muistaa...

itse olen uudelleen raskaana nyt ja laskettu on 11.1.08 ja tuntuu aika huimalle miettia et olisi vuoden vanha toinen kun tämän laskettuaika on... mut aika on se paras näissä asioissa... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:
 
mulla olisi ollut la 13.1.2008 ja välillä ahistaa paljonkin, kun kerkesi näkemään pikkuisen ultrassa ja kuinka sydän sykki ja viimeisellä ultraskerralla ei enää sykkinytkään :'(
esim odotuspuolen sivuille en voi enää mennä, sattuu liikaa kun lukee niitä tammikuisten tekstejä. helpottaakohan tää ikinää :(
 

Yhteistyössä