Laskettu aika ohitettu, onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aika käy pitkäksi, ei jaksa kokoajan siivota ja leipoakaan. Pihalla ois hommia, mut liian raskaita nyt tän mahan kanssa, tai toi rikkaruohojen kyykkiminen ei oikein onnistu enää. Miten saatte aikanne kulumaan? Onko vielä ollut tunnetta, että pitäs lähteä? Täällä ei ole vielä mitään merkkejä lähdöstä.
rv nyt 40+3, huomenna onneksi päivän katkaisee neuvolakäynti.

Mie synnytin tossa reipas kuukausi sitten, viikkoja oli tasan 42!
Eli mentiin 2 viikkoa yli lasketun. Olo oli niin kurja. Mulla oli valtavat liitoskivut. Askel oli jotain 20-30 cm, kun ei kertakaikkiaan kärsinyt ottaa isompia askeleita, maha oli VALTAVA ja turvotus jotain järkyttävää.
Mulla oli jo varattu aika synnytyksen käynnistykseen, kun edellisenä iltana klo 23 supistukset alkoi, ilman mitään ennakko varoitusta tai merkkejä.

Mie tiedän, että tää lause ärsyttää ihan valtavasti, mutta en voi muutakaan sanoa, kun kyllä se sieltä ulos tulee! Jaksamista ja onnea synnytykseen, kun sen aika koittaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Mie synnytin tossa reipas kuukausi sitten, viikkoja oli tasan 42!
Eli mentiin 2 viikkoa yli lasketun. Olo oli niin kurja. Mulla oli valtavat liitoskivut. Askel oli jotain 20-30 cm, kun ei kertakaikkiaan kärsinyt ottaa isompia askeleita, maha oli VALTAVA ja turvotus jotain järkyttävää.
Mulla oli jo varattu aika synnytyksen käynnistykseen, kun edellisenä iltana klo 23 supistukset alkoi, ilman mitään ennakko varoitusta tai merkkejä.

Mie tiedän, että tää lause ärsyttää ihan valtavasti, mutta en voi muutakaan sanoa, kun kyllä se sieltä ulos tulee! Jaksamista ja onnea synnytykseen, kun sen aika koittaa :hug:

Kiitos! Ei tässä voi muuta ku ootella! Edellinen vauva syntyi mulla rv. 41+4, et voihan se tämäkin mennä vielä ens vkollekin.

Yhteistyössä