laskettu aika lähenee ja vanhemmat ei hyväksy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kandi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kandi

Vieras
Opiskelen lääketieteellisessä viimeistä vuotta tulin raskaaksi ja opinnot tietysti venyvät nytten vanhempani eivät tätä voi hyväksyä koska itse ovat lääkäreitä (toinen kirurgi) heidän mielestään pitää valmistua, ennen kuin voi äidiksi tulla olen kuitenkin kandi jo joten mikä tässä on vikana, vanhemmat eivät lasta halua nähdä ennen kuin on olen valmis lääkäri, he eivät myöskään hyväksy miestäni koska hän ei ole lääkäri vaan aivan tavallinen palomies-sairaankuljettaja. MIKÄ HEILLÄ VIIRAA?? -.-

Mä kyllä katkasisin välit tommosiin ihmisiin aivan samantien. Jos sä oot niille tärkeä vaan lääkärinä niin se jo kertoo että niiden kanssa ei kannata olla tekemisissä. huh mitä sakkia.

JOS tämä aloitus on totta, niin minä en antaisi nähdä lasta sitten koskaan. Jos lapsenlapsen arvo heidän silmissään on kiinni sinun valmistumisesi ajankohdasta, niin lapsi ei varmasti tule koskaan kelpaamaan heille. Hyi hitto mitä sakkia ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tunteettomia paskoja:
JOS tämä aloitus on totta, niin minä en antaisi nähdä lasta sitten koskaan. Jos lapsenlapsen arvo heidän silmissään on kiinni sinun valmistumisesi ajankohdasta, niin lapsi ei varmasti tule koskaan kelpaamaan heille. Hyi hitto mitä sakkia ovat.

AIVAN olen itse miettinyt kans välien poikkilaittamista, mutta mies ei tätä hyväksy tai halua... Meidän perheen vanhemmille katso "hyvä ja rikas" ura on kaiken edellä... Kaikki me 4 lasta ollaan lääkäreitä tai itse nuorin ja opiskelen, aina on pakotettu vain opiskelemaan koko "villi" nuoruuten yläasteen jälkeen jäi elämättä vain isäni ja äitini takia... Yritin puhua, että haluaisin anestesian lääkäriksi erikoistua lapsen synnyttyä ja kasvettua hetken niin sekin on huono juttu, katsokaas hyvät ihmiset on vaik yksi "oikea" ammatti ja se on kirurgi tai johtava ylilääkäri. MITÄ TEKISITTE? ;o miten kerron lapselle joskus, että miksi isovanhemmat äidin puolta eivät halua olla tekemisissä, isäni on samassa sairaalassa töissä missä suoritin kandi näytön niin nyt hän joutuu kuullemma häpeämään töissään kun olen raskaana, vaikka sairaalasta monet lähärit, sh:t ja lääkärit lähettelevät onnitteluja ja kyselevät kuulumisia vieläkin.

En usko että alotuksessa on totuuden häivääkään. Kukaan lääketieteellisessä opiskeleva ei kirjoita noin huonoa suomea.
Jos kerran olet viimeistä vuotta opiskelemassa, niin sinähän valmistut ennen lapsen syntymää...
Aloittajan kannattaisi hakeutua hoitoon, kun on tarvetta sepitellä noin lapsellisia aloituksia.

heh vai niin että valehtelen ? Kuule ei täällä tarvitse kielioppia osata kunhan reseptit osaan määrätä ja potilaat tutkia on kaikki hyvin, tietääkseni ? Valmistuisin ensi syyskuussa, koska minulla lykkääntyy opinnot hiukan l-a kesäkuun 21

Alkuperäinen kirjoittaja kandi:
heh vai niin että valehtelen ? Kuule ei täällä tarvitse kielioppia osata kunhan reseptit osaan määrätä ja potilaat tutkia on kaikki hyvin, tietääkseni ? Valmistuisin ensi syyskuussa, koska minulla lykkääntyy opinnot hiukan l-a kesäkuun 21

Eipä pidä paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tunteettomia paskoja:

Näin tekisin minäkin. Sano vanhemmillesi, että jos lapsi ei kiinnosta heitä nyt, niin sitten ette saa nähdä häntä koskaan. Jos tämä ei saa vanhempiasi miettimään asioiden tärkeysjärjestystä, niin toteuttaisin myös uhkaukseni.

VOI HERRANJUMALA, MILLAISIA SUN VANHEMPIEN PITÄÄ OLLA? MÄ TIEDÄN OLEN ITSE TÖRMÄNNYT SAMANLAISEEN PASKAAN ETTÄ LÄÄKÄRI SUVUSSA EI HYVÄKSYTÄ NS. NORMAALIA TYÖTÄ.

Mitenhän ihmeessä olet ylioppilaaksi päässyt noilla kirjoitustaidoilla ja selvittänyt yliopiston esseetehtävät?

Ei kannata olla vanhempiesi kanssa tekemisissä, mun vanhempani ei ole mun lapsen kanssa tekemisissä, syy kyllä ihan muu. Lapsellani vain isän puolen isovanhemmat tekemisissä ja läheisiä lapsenlapsensa kanssa.

Aivan! Mutta vanhempani ovat minulle tärkeitä enkä siitä syystä tahtoisi heitäkään menettää, mutta oma lapsi on aina oma ? Mieheni vanhemmat ovat onnellisia ja odotuksessa mukana. Pikkuinen saa ainakin yhdet isovanhemmat

Anteeks nyt vaan, mut mihin ihmeeseen aikuinen ihminen tarvii vanhempien hyväksyntää puolison valinnassa tai perheen lisäyksessä? Eihän tossa oo mitään tolkkua :o jos sun vanhemmat ei hyväksi niin sou what :o :o Vai ootko jotaa 15v??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitenhän ihmeessä olet ylioppilaaksi päässyt noilla kirjoitustaidoilla ja selvittänyt yliopiston esseetehtävät?

Ei olisi päässyt ylioppilaaksi noin huonolla kieliopilla, eikä sisään yliopistolle.

Yhteistyössä