Lasketaanko tämä pettämiseksi..??

  • Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aapee vielä;25668434:
kyllä suuttuisin, jos puoliso tekisi vastaavaa.. mutta kun mitään ei oikeasti tapahtunut, koen että oli enemmälti sellainen läheltä piti tilanne... helppo se on tuomita puoliso tai joku toinen, hankalampi itsensä..

Mieheni on jo mustasukkainen jos joku kauppajonossa katsoo minua pitkään. Olen aina ennen ajatellut, että on vain mustaa ja valkoista. Mutta kai kaikessa on se kuuluisa harmaa alue? Ei kukaan ole täydellinen... Monet ystävistäni ovat sitä mielt, että miehelle pitäisi kertoa , ihmettelevät kun en kerro... En halua kertoa, koska mielestäni aiheetta pahottaisin miehen mielen...

Ja ei, en ole ylpeä tästä. Mutta en myöskään usko olevani ainoa joka sinne harmaalle alueelle on eksynyt..!
Tota... mä en kertoisi. Varsinkin kun mitään ei oikeastaan kuitenkaan loppujen lopuksi edes sitten tapahtunut. Luultavasti aiheutat kertomisella miehellesi pahan mielen ja enemmän mustasukkaisuutta ja ties mitä sivuoireita vielä.

Ei ehkä maailman paras neuvo, mutta aikuisten oikeasti en haluaisi että mun mies tulisi tunnustamaan mulle että meinasi panna kaveria tms... Itse asiassa olen sanonutkin hänelle, että jos joskus menneisyydessä on joskus jotain sattunut niin ei kannata enää tulla avautumaan mulle siitä. En halua tietää. Ei mulla siis mitään epäilyjä aiheesta ole enkä ole mustis, mutta olipa kerran aiheesta muusta syystä juttua niin sanoin samalla. :)
 
kuhan mietin
No jos mä saisin kuulla, että mun mies olisi vielä tossa tilanteessa kyennyt sanomaan ei, niin kyllä mä olisin ylpeä :D

Mutta siis. Eri asia olisi, uskoisinko, että mies on vaan lähtenyt kotiin ja jättänyt asian tuohon...

Eli jos sinä kerrot niin milläs tavalla kuvittelet, että miehesi uskoo, että tuon pidemmälle ei menty?
 
"hipsuli"
[QUOTE="aliina";25668293]Jos kumppanisi ois tehny saman, ni loukkaantuisitko?[/QUOTE]

Tuo onkin fiksu kysymys! Voitko kertoa tuon saman miehellesi minkä kirjoitit? Jos et, niin on pettämistä.. Eli mitä et halua toisen tietävän, etkä voisi tehdä hänen nähden, niin on pettämistä. En minä voisi kuvitella että vietettäisiin iltaa ja mieheni istuisi vieressä kun toinen mies kähmisi minua.
 
"tiu"
[QUOTE="tiu";25668464]ehkä sun ois nyt paras unohtaa koko homma,ja olla iloinen että et joudu tuon pahempaa asiaa nyt katumaan. MInä en puhuisi mitään,ja käsittelisin asian omassa päässäni,kun kerran asia olisi noin "pieni",voisin menetellä tällä tavalla. mies ei välttämättä uskoisi vaikka kertoisitkin tuon jutun,kuvittelisi omassa päässään että mitä jos kuitenkin tapahtui enemmän ja sä et kerro kaikkea.[/QUOTE]


ja puhun näin,koska ajattelin asiaa omalle kohdalle ja myös toisinpäin. jos mieheni olisi tehnyt noin,en tiedä haluaisinko tietää,kuvittelisin varmasti että vähättelee juttua.toivoisin vain että katuisi helvetisti.pahemmasta kylläkin haluaisin tietää koska se johtais jo vakavempiin ratkasuihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aapee vielä;25668434:
Ja ei, en ole ylpeä tästä. Mutta en myöskään usko olevani ainoa joka sinne harmaalle alueelle on eksynyt..!
Et varmasti ole ainoa, mutta sillä ei olekaan mitään tekemistä sinun parisuhteessa tapahtuvien asioiden kanssa, vain sinä voit pettää kumppaniasi, joku toinen ehkä omaansa. Siihen en osaa ottaa kantaa pitäisikö harmaalle alueelle meneminen antaa anteeksi itselleen tai pystyykö sitä omallakohdalla ohittaa.
 
"aapee"
ihan hyvä pointti, ei varmasti uskoisi että niillä pikkutunneilla sanoin että nyt ei pysty, ja lähdettiin pois. vaatteet päällä.

seuraukset olis pahemmat kuin teot.

en varmaan itsekään tuollaista tarinaa uskois.
 
Ja sinä naurat mitä?
No sitä, että piti nyt kaivamalla kaivaa joku esimerkki, jossa tuo mun esittämäni periaate ei päde. Voisin vaikka lyödä vetoa, että jos joku muu olisi kirjoittanut saman, kukaan fucking idiootti ei olisi ottanut elämäntehtäväkseen kumota sitä, mutta here we go again...

Sitä paitsi, mä en ole koskaan nähnyt ketään suudeltavan baarissa tai missään muuallakaan niin yllättäen, ettei asialle olisi ehtinyt tehdä itse yhtään mitään.
 
"ööö"
[QUOTE="vieras";25668565]Ei tuo niin harvinaista ole, jopa miehellekin voi noin tapahtua humalaisen naisen toimesta. Yleensä nuo tosin kerrotaan puolisolle naureskellen, mutta jos toinen on mustasukkaista sorttia...[/QUOTE]

täällä ilmoittautuu yksi, joka on syyllistynyt miehen väkisinsuutelemiseen baarissa!
 
"vieras"
No sitä, että piti nyt kaivamalla kaivaa joku esimerkki, jossa tuo mun esittämäni periaate ei päde. Voisin vaikka lyödä vetoa, että jos joku muu olisi kirjoittanut saman, kukaan fucking idiootti ei olisi ottanut elämäntehtäväkseen kumota sitä, mutta here we go again...

Sitä paitsi, mä en ole koskaan nähnyt ketään suudeltavan baarissa tai missään muuallakaan niin yllättäen, ettei asialle olisi ehtinyt tehdä itse yhtään mitään.
Tuossa olet väärässä, en kiinnittänyt huomiota kuka oli kirjoittanut. En ole kiusannut sinua ikinä ja välillä olen jopa puolustanut sinua.

Ei minuakaan ole suudeltu niin yllättäen että en olisi ehtinyt estää, mutta en ole ollut kovin tolkuttomassa humalassakaan. Tiedän kuitenkin henkilöitä joille noin on käynyt ja yleensä suutelija on ajettu pois porukan miespuolisten toimesta äkkiä.
 
Hmm-myy
[QUOTE="tiu";25668502]jos mieheni olisi tehnyt noin,en tiedä haluaisinko tietää,kuvittelisin varmasti että vähättelee juttua.toivoisin vain että katuisi helvetisti.[/QUOTE]

No tuota pahimman sortin kaksinaismoralisti olet kyllä:

(Aloituksestasi) "En pode erityisen huonoa omatuntoa, mitään ei edes tapahtunut."

Että kun itse teit niin "mitään ei edes tapahtunut", mutta jos miehesi tekisi, niin tapahtui kuitenkin niin paljon, että edellyttäisit "helvetinmoista" katumista?

Kerroit tai et (ja pettämistä tuo minusta oli), vastenmielisintä on asenteesi.
 
fdh
[QUOTE="vieras";25668565]Ei tuo niin harvinaista ole, jopa miehellekin voi noin tapahtua humalaisen naisen toimesta. Yleensä nuo tosin kerrotaan puolisolle naureskellen, mutta jos toinen on mustasukkaista sorttia...[/QUOTE]

Silloin kannattaa erota koska tuollainen ei ole tervettä.
 
"aapee"
sanoin suoraan niin kuin asia on. itselle on helpompi sallia asioita kuin muille. elämä on perseestä. en puolustele tekojani, mutta edelleen väitän että kyseessä oli pkikkuinen kännimoka, ei sen suurempaa.

jos mieheni tekisi samoin, en todellakaan haluaisi tietää. totta kai se loukkaa. mutta miksi satuttaa turhaan toista, kun oikeastaan mitään ei tapahtunut ja kertomalla mies todennäköisesti hajoaisi kokonaan ja olisi varma että olisin vähintään käynyt kama sutran läpi sen miehen kanssa niillä jatkoilla??

rehellisyys ei aina ole kaunista. mutta kai tää sitten on se kuuluisa harmaa alue! ..ja en aio toimia samoin jatkossa...
 
Hmm-myy
No tuota pahimman sortin kaksinaismoralisti olet kyllä:

(Aloituksestasi) "En pode erityisen huonoa omatuntoa, mitään ei edes tapahtunut."

Että kun itse teit niin "mitään ei edes tapahtunut", mutta jos miehesi tekisi, niin tapahtui kuitenkin niin paljon, että edellyttäisit "helvetinmoista" katumista?

Kerroit tai et (ja pettämistä tuo minusta oli), vastenmielisintä on asenteesi.
Jaahas, anteeksi! Luulin että viesti oli ap:n, mutta se olikin jonkun toisen "vastaus" itselleen.

Pahoitteluni ja poistun paikalta aiheuttamasta tarpeetonta häiriötä ärhentelylläni! :)
 
Mulle tuo olisi pettämistä. Sais mies kenkään erittäin nopeesti, vaikka kuinka olisi kännissä, jos alkaisi jotakuta hutsua kopeloimaan. Joten oletettavasti antaisi myöskin kenkää minulle jos tekisin niin. Onneks on niin paljon moraalista tajua, ettei meillä noin käy. Tosin me ei käydä juomassakaan.
 

Yhteistyössä