Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi::wave: urpon kylpytakki
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tuulipuvun housut, t-paita, sukat ja alusvaatteet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina::wave: tosin mietin, että miks heevatissa en jo ole mennyt nukkumaan...
yöpuku ja aamutakki
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi::wave: urpon kylpytakki
Ei sentä käärmeen nahkaameil oli just ruokailu ja Minttu kanto mulle hiiret :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::wave: pyyhe B)
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::wave: pyyhe B)
tuli mielikuva et se kärmylin nahka roikkuu jossain muualla ku siel hyllyssävaikken isäntää ole henk koht nähnykkä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi::wave: urpon kylpytakki
Ei sentä käärmeen nahkaameil oli just ruokailu ja Minttu kanto mulle hiiret :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi::wave: urpon kylpytakki
meillä on elviksellä kevättä rinnassapainelee kuin viitapiru ympäri terraa ja ei kelpaa ruokakaan..kloaakkia vailla..