S
"Sam"
Vieras
Voih, pidin sua kympin tyttönäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25147159:565.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voih, pidin sua kympin tyttönäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25147159:565.
Vaikka tämä onkin tämmöinen einiinvakavastiotettava (ja ilmeisesti jo aika kulahtanut juttu), niin eikö kukaan muu katsele tällaisia arvostusnäkökulmasta käsin? Ts. miten esim. eri asiat on arvotettu (pisteytetty), ja mitä sekin tavallaan kuvastaa ehkä laajemminkin.
Oma mielenkiintonsa on asettaa määrättyjä vertailupareja: Esim.
- pettänyt kumppaniasi ... 60 e
- naarmuttanut jonkun autoa.... 200 e
Kertooko tuo esim. autojen yliarvostamisesta, vai kumpanuuden (kumppanin) aliarvostamisesta, tai materian ylivallasta immateriaalisemmista arvoista (tässä esim. uskollisuus), tai yleensä uskollisuuden tai jopa moraalin rappiosta, jolloin autollakin on suurempi arvo kuin ihmisellä.
645
Minulla on ollut enemmän aikaa harrastaa paheita kuin suurimmalla osalla palstalaisista...
![]()
Noh, mulla ne taas sijoittui ikävuosien 16-27 väliin, olen jo niin vakiutunut ja mummoutunut nyt 36 vuotiaana että minusta ei olisi enää mihinkään listassa olevaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25148494:Tasan 800
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25148649:4. Ollut sängyssä jonkun FB kaverisi kanssa....55 euroa
6. Mennyt sänkyyn ulkomaalaisen kanssa....20 e
7. Tehnyt ilkivaltaa....20 e (Töhertänyt tussilla lapsena naapurin talon seinään. :ashamed
16. suudellut samaa sukupuolta olevaa...20 e
19. saanut joltakulta turpaan.... 10 e
24. esiintynyt uskaliaissa videoissa/kuvissa... 15 e (Naama ei ollut näkyvissä.)
35. Ajanut pyörällä ilman kypärää.... 20e
160e. Onkohan testissä jotain vikaa, kun tulos on noin alhainen?
Ja esim. tuo harrastanut seksiä FB-kaverin kanssa. Kuinka monella on puoliso/tyttö-/poikaystävä/exä fb-kamuna? Varmaan kaikilla, jopa minulla, vaikken fb:tä edes käytä. Ihan liikaa pisteitä siitä.