Laske huorulipisteesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no1 biatch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
25. varastanut jotain jonka arvo oli yli ... 100e

Nyt vasta huomasin, että tämä on hassusti laitettu.

Mutta en siis ole tuota rikettä tehnyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="carelia";25147235]Olen säälittävä...70 e. Tylsä elämä? Jos oikein saivarrellaan niin ois tuon voinu nollaksikin laittaa.[/QUOTE]

Nolla? Etkö ole edes ikinä ajanut pyörällä ilman kypärää? Silloin kun mää olin pieni ei pyöräilykypäriä ollut edes keksitty :D

225
th_angelsmiley4.gif

Nolla? Etkö ole edes ikinä ajanut pyörällä ilman kypärää? Silloin kun mää olin pieni ei pyöräilykypäriä ollut edes keksitty :D

No just tuosta pyöräilykypärästä...kun niitä ei ollut niin ei ollut. Mites semmoista käytät mitä ei oo vielä ees keksitty? Ja sen jälkeen kun tulivat pakolliseksi olen käyttänyt+ajanut pyörällä tosi vähän. Ainahan näissä voi hieman soveltaa ??? Ja tietty autoissa ei ollut takana turvavöitä silloin kun olin mukula.

[QUOTE="carelia";25147326]No just tuosta pyöräilykypärästä...kun niitä ei ollut niin ei ollut. Mites semmoista käytät mitä ei oo vielä ees keksitty? Ja sen jälkeen kun tulivat pakolliseksi olen käyttänyt+ajanut pyörällä tosi vähän. Ainahan näissä voi hieman soveltaa ??? Ja tietty autoissa ei ollut takana turvavöitä silloin kun olin mukula.[/QUOTE]

Niinno mää ajattelin että kun en ensimmäisenä sännännyt ostamaan kypärää niiden tultua markkinoille niin olen sitten ajanut ilman kypärää. Tosin mullehan tuli yli neljäsataa pistettä muutenkin :D

Osa noista oli hieman hankalasti määrittyviä. Niinkuin esimerkiksi saada/antaa turpaan. Olen lyönyt toista mutten ole antanut turpaan, käsittääkseni. Minua on lyöty mutten sanoisi saaneeni turpaan.

Vaikka tämä onkin tämmöinen einiinvakavastiotettava (ja ilmeisesti jo aika kulahtanut juttu), niin eikö kukaan muu katsele tällaisia arvostusnäkökulmasta käsin? Ts. miten esim. eri asiat on arvotettu (pisteytetty), ja mitä sekin tavallaan kuvastaa ehkä laajemminkin.

Oma mielenkiintonsa on asettaa määrättyjä vertailupareja: Esim.
- pettänyt kumppaniasi ... 60 e
- naarmuttanut jonkun autoa.... 200 e

Kertooko tuo esim. autojen yliarvostamisesta, vai kumpanuuden (kumppanin) aliarvostamisesta, tai materian ylivallasta immateriaalisemmista arvoista (tässä esim. uskollisuus), tai yleensä uskollisuuden tai jopa moraalin rappiosta, jolloin autollakin on suurempi arvo kuin ihmisellä.

Yhteistyössä