Lasi vettä, kiitos

Vietin vapaapäivää korvauksena sunnuntaivuorosta. Aurinko paahtoi ja olin juuri istahtanut kuistin aurinkotuoliin. Korvanapit korvissa kuuntelin mielimusaani ja nautin auringon lämmöstä. Jokin kummallinen juttu vaikuttaa minuun aina ollessani yksin kotona, olen kuin pienessä kiimassa. Miten sen nyt kauniimminkaan voisi sanoa? Heräsin aamulla kesken jääneeseen seksistiseen uneen ja jälkihorroksessa hyväilin itseäni niin, että sain pienoisen orgasmin. Nousin ja kävin suihkussa ja sitten meninkin kuistin aurinkoon kahvikupponen kädessä. Tunsin miellyttävää viileyttä paahteisessa auringossa kiitos annettuani vielä hiusteni olla märkänä. Istuin ja annoin ajatusten fantasioida loppua unelle mistä olin herännyt. Olin edelleen hieman kuumissani, nännit olivat kovettuneet ja tunsin ihanan liukkauden reisien yläosassa. Ajattelin, olisiko minun soitettava miehelleni hänen työpaikalleen ja pyydettävä hänet kotiin lounaalle, vai menisinkö vaan makuuhuoneeseen ja tyytyisin pienen surisevan seuraan. Hankasin reisiä vastakkain ja näpyttelin sormellani bikinin kankaan läpi pullottavaa nänniä. Yht’äkkiä kuulin jotain musiikin läpi, kuin koputusta. Ojentauduin ja avasin silmäni. Portailla seisoi nuori ja tumma, auringon ruskettama mies. Olikohan hän nähnyt jotain? Kun sain ajatukseni koottua näin ja tunsin, että hän olikin naapurin aikuispoika, kotoa jo pois muuttanut. Kaveri taisi olla siinä 23 vuoden ikäinen ja ainakin 180 sm pitkä ja treenatun näköinen. Silmillään hänellä oli aurinkolasit. Nappasin korvistani kuulokenapit ja katsoin kysyvästi nuortamiestä.

”Niin, moi. Olen ollut hieman matkoilla ja halusin nyt mennä mutsin ja faijan luo hakemaan autonavaimet, että saisin auton liikkeelle. Se on ollut täällä matkan ajan, mutta ei siellä taida olla ketään kotona. Ja mulla on aika kova janokin, varmaan lasillinen vettä löytyy täältäkin?”

”Kyllä vesilasillinen aina löytyy,” sanoin ja nousin ripeästi tuolilta.

Menin taloon ja suoraan keittiöön, avasin vesihanan valumaan ennen kuin otin lasin kaapista ja pakkasesta jäitä. Oloni tuntui vain bikineissä hieman epämukavalle ja menin takaisin olohuoneen puolelle, jossa oli tuolin selkämyksellä kevyt paita. Mies oli matkalla keittiöön ja olimme törmätä oviaukossa. Hän ojensi kätensä estääkseen yhteentörmäyksen ja hipaisi rintaani. Hän pysäytti kätensä liikkeen pariksi sekunniksi ja sitten etusormellaan näpelöikin jo nänniäni, ylös ja alas, nänniä joka piukeana pullisteli bikiniliivien kankaan alla.

”Hupsista, näinkin voi käydä” sanoi nuorukainen ääni käheänä ja sormi leikki nännilläni. En osannut päättää väistäisinkö röyhkeää kättä vai antaisinko leikin jatkua, joten seisoin siinä vaan. Hän kouraisi rinnan kourakuppiinsa ja hiveli nyt peukalolla nänniä. Toinen käsi nousi vyötärölleni ja veti minua lähemmäksi. Heikompana en voinut muuta kuin taipua hänen tahtoonsa. Suljin silmäni ja hengitin voimakkaasti suu hieman avoinna. Hän paljasti rintani ja kuulin mielihyvän hyminää miehen suusta, kuin kehräystä, ja sitten tunsinkin jo huulet jotka ottivat nännin syleilyynsä. Tunsin kielen eloisana pyörivän sen ympäri. Hän nipisti sitä hieman hampaillaan ja imaisi koko nännipihan suuhunsa.



Olin päästäni pyörällä ja aloin olemaan jo hieman enempi kuin pikkukiihkossa. Mitä me oikein puuhasimme? Ajattelin, minähän olen ainakin 15 vuotta vanhempi tätä naapurin juippia, mutta sillä hetkellä mieleeni ei tullut edes se, että olin naimisissa. Ainoa mikä kiinnosti nyt, oli se miten komea, hieman päälle parikymppien mies leikki rinnoillani ja olin jo romahtamaisillani, sillä niin voimattomilta jalkani tuntuivat, - ja koko vartaloni. Se oli salamannopeata antautumista. Nyt elin hetkessä.



Käsi joka aiemmin oli lantiollani liukui alas ja taakse. Hän tarrasi voimalla takamukseeni ja alkoi sitä puristella ja vaivaamaan leipurin tavoin, kurotti kättä kauemmas taakse, melkein jalkojen väliin. Pakaroitteni leipominen erotti ne toisistaan ja pieni ilmavirta tuntui hyväilynä kuumalla aukollani. Minulta pääsi äänekäs huokaisu. Hän ojensi itsensä ja katsoi minuun:

”Hitto vie miten olet ollut ajatuksissani aina siitä asti kun muutitte 9 vuotta sitten tänne. Olin silloin kai jotain 14 tai 15 ja jatkuva kiima päällä. Sitten sinä tulit aidan taakse ja liikuit pihalla vain alusvaatteissa. Voit uskoa, että minulla oli monen monta ihanaa hetkeä kanssasi, -haaveissa. Olet niin saamarin seksikäs ja silloin huomasin olevani heikko vanhempiin naisiin, aina tänne muutostasi lähtien. En vaan ole päässyt vielä kokemaan kaltaistasi.”

Hänen kätensä jatkoivat puristelua ja hellää kovempaa hyväilyä, nännin ärsyttämistä imemällä syvälle suuhun samalla kun käsi joka oli nyt bikinieni sisäpuolella hieroi pakaraani ja jatkoi siitä retkeään jalkojeni väliin. Hän seisoi viistosti sivullani:

”Olisit heti alussa kieltänyt minua ja lopettanut leikin, mutta et, nyt minun on sitten pantava sinua,” puuskahti nuorimies ja käsi ojentautui jo kohti sitä märkää.

”Olet ihan märkä, olet himoissasi. Perhana mikä lunttu oletkin, ja oikea milf. Olet niin monta kertaa saanut minut lähes mielipuoliseen kiimaan… niin monet kerrat olen huoneeni ikkunaverhoihin pyyhkinyt kullini kun olen sinua katsellut ja runkannut...nyt helvetti vie tulet saamaan...”

En ollut saada henkeä, tuskin olisin pystynyt mitään sanomaankaan. Olen aina ollut se vastaanottava puoli ja alistunut siihen mitä tulee, mutta että nyt hullunkiilto silmissä kiimainen, hieman päälle parikymppinen ori otti määräysvallan, ja en saanut edes kieltäviä sanoja livahtamaan huulieni välistä.



Yllättäen hän veti minut yli kynnyksen ja työnsi sohvalle niin, että takapuoleni jäi käsinojalle. Hän sipaisi pois bikinipöksyni ja lojuin nyt alapää alastomana. Sitten hän tempaisi aurinkolasit silmiltään ja sukelsi kasvot edellä jalkojeni väliin. Heitin jalkani hänen harteilleen ja ristin ne selän puolelta kun tunsin miten miehen kieli lipoi syliäni, kulki yli häpykielen ja nuoli häpyhuulet. Vedin syvään henkeä, hänen kätensä hyväilivät reisieni sisäpintaa pään kummaltakin puolen. Hän nosti hieman päätään ja katsoi minua himonkiilto silmissään samalla mumisten jotain, että hyväilisin rintojani. Tein kuten hän halusi ja venyttelin nännejäni ja puristelin rintojani. Peukalo alhaalla raossani kauhoi mehujani ulos niin, että sitä valoi pitkälle pakaroitteni väliin. Hän työnsi sisääni kaksi sormea ja kohta kolmannenkin todella suomaisen märkään, mutta kuumaan pilluun. Siellä litisi ja hän maiskutti! Tyytyväinen hyminä vain kuului kun hän jatkoi klitoriksen ja pillun imemistä ja nuolemista.

”Tämä sun pillu on kyllä mahtava ja maistuu hyvälle. Kohta panen sua oikein kunnolla, uskotko. Saat olla mun narttu ja minä määrään ja omistan sut.”

Hän jatkoi imemistä, kierrätti kieltä joka lovessa ja näykki ja puraisi häpyhuulia. Toisen käden peukalo paineli pyllyaukkoa. Tunsin olevani lähes rapautuvassa tilassa ja romahtavani kasaan lahon aitan lailla. En enää kestäisi paljoakaan. Jo aamuorkkuni ja uneni jatkon fantasioinnin seurauksena olin valmiiksi ollut jonkin asteisessa kiimassa, ja nyt tuntui jo liialle. Olin hieman raivoissanikin tuolle naapurin räkänokalle joka puhui ruokottomasti nuolemisensa lomassa. Mutta hyvin hän nuoli. Kun hän sitten työnsi peukalon sisään peräaukkoon, haukoin henkeä kunnes huusin orgasmin myllerrellessä kehoani. Se peukalo pyllyssäni oli aivan uusi kokemus minulle.



Hän jatkoi sormettamistani, mutta nyt jo hitaammin ja hillitymmin. Nuoleminenkin oli hellää. Kun muutaman jälkiorkun kouristusten lopuksi rauhoitun, hän nousi ja riisui shortsihousunsa. Paidan hän tempaisi päänsä yli ja hän seisoi edessäni alastomana. Magnifik! Loistava! Kulli seisoi upeasti vasten vatsaa, terska paljaana. Se oli ehkä hieman kookkaampi kuin mieheni, kova ja suonikas ja pirun kaunis.

”Ime minua nyt,” kuului käheä vaatimus.

Onnistuin jotenkin pyörähtämään ympäri kyynärpäät käsinojalla ja hamusin kullin suuhuni. Hän huokaisi äänekkäästi ja yritin ottaa suuhuni niin paljon kovaa kalua kuin pystyin. Hän otti pääni käsiensä väliin ja alkoi ohjata sen liikkeitä halunsa mukaan.

”Noin, tuolla tavalla. Huomaan miten pidät tästä. Voisit varmaan imeä vaikka koko päivän,” kuulin hänen itsevarman äänensä sanovan.

Aloin kevyen leikin hänen palliensa kanssa ja nuorukaisen hengitys kiihtyi.

”Hitto hitto, -helvetti,” kuulin hänen manailevan

Hyväilin edelleen pallien alapintaa ja etenin sitten kohti kauempana olevaa peräaukkoa kun hän pysäytti käteni etenemisen.

”Minulta tulee jos jatkat noin,” hän varoitti, ”ja minun on ensin pantava sinua. Käänny. Panen sinua takaa”, ohjeisti mestari itsevarmasti.

Tein kuten hän sanoi ja retkotin sohvan selkänojan yli. Kulli ikään kuin nuuski ensin häpyhuulien väliä ennen kuin hän hitaasti ujutti sen sisään ja syvälle, aina pohjaan asti ja taas hitaasti ylös ja taas alas. Hän pani minua hitaalla tahdilla ja se oli tehdä minut täysin sekopäiseksi. Aloin haluta nopeampaa ja rajumpaa panemista.

”Pane nyt minua kovempaa, oikein kunnolla,” pyysin.

”En,” hän vastasi, ”tämä on ollut haaveeni ja haluni on panna sinua hitain vedoin, minun fantasiani, minä määrään, mutta anele sinä vaan.”

”Eikä, ei,” oli vastalauseeni, ”kiltti, lujempaa, kovempaa!”

Tunsin itseni seonneeksi ja halusin häntä vaan enempi, halusin hotkaista hänet pilluni kautta sisään ja tehdä hänestä osa minua alati tyydyttävää tunnetta. Hänen kalunsa oli ihana ja komea. Se täytti minun jokaisen sopukan. Hän ujutti peukalonsa sisään pakaroiden väliseen aukkoon ja hieroi siellä anustani. Tämä on aina ollut minulle kiellettyä aluetta ja nyt tunne mikä sen hyväilystä oli, oli saada minut heti tulemaan. Olin kokonaan yhtä sykkivää syliä ja nesteitä ja liukastetta valui tulvien anuksesta kuin pillustakin. Jollain ihmeen tavalla hän sai hierottua klitoristanikin ja tunne jonka sain, kohdistui vain pilluun ja peräaukkoon eikä mitään muuta ollut olemassakaan.

Jatkuu alla
 
Hän veti kaluaan ulos ahmivasta pillustani ja minä ynisin pettymyksestä, mutta sitten tunsin paineen toisella aukolla.

”Ei! En halua, ei sinne!”

Käännähdin ja katsoin miestä hymyilemättömin silmin kasvoihin. Joku tolkku sentään piti olla hänenkin röyhkeydellään! Mieheni ei koskaan hyväillyt minun peräaukkoani, saati sitten pani minua sinne. Enhän voinut antaa hieman päälle kaksikymppisen ja itsevarman besser visserin huseerata miten tahtoi. Vaikka hyvä olikin.

”No, tehdään se sitten seuraavalla kerralla,” oli lakoninen vastaus ja ohjasi taas ihanan kullinsa vaeltelemaan pillun suulla ja tuikkien terskaa syvemmälle poimujen väliin.



Miten tämä nuori mies osasikaan lukea ajatukseni ja tiesi mitä halusin? Kun ajattelin tätä kiellettyä juttua, naapuripojan kanssa rakastelua, minä, naimisissa oleva nainen, joka annoin hänen kajota anukseeni ja olin imenyt ja vatkannut nuorukaisen ihanan kovaa ja nuorta kullia, ja antanut hänellä mahdollisuuden saattaa minut mitä täydellisimpiin orgasmeihin. Olihan tämä ihmeellistä. Kaikki tämä ja se ihanan hidas paneminen ja klitoriksen täydellisyyttä hipova hyväily ja suuteleminen ja lisäksi peräaukkoni satumaisen hyvää tekevä kiihottaminen hitaan panemisen myötä sai nyt hengitykseni läkähtymisen portille. Kourani puristuivat istuintyynyn kulmiin joka myös tukahdutti huutoni ja nyyhkeet kun taas sain kouristukset syliäni piinaamaan. Pillussani nytkähteli ja pojan kulli työntyi syvälle kolkutellen kohdun suuta. Oman orgasmini onnessa tunsin miten hän töytäisi kovaa ja satuttaen. Hän sai siemensyöksyn ja sperman täyttäessä pilluni hän huusi. Nuori kulli sykki sylissäni.



Hän rojahti päälleni ja olimme siinä hetken niin ja hengitimme kiivaasti. Tuskin ajattelimme mitään.

”Nyt olisi se vesilasillinen paikallaan,” sanoi hän äänessään naurua ja nousi. Nousin itsekin ja riensin hänen edellään keittiöön. Ojensin vesilasin hänelle ja menin kylpyhuoneeseen. Kehoni vapisi ja lihakset joita tuskin tiesin olevankaan, ilmoittivat olevansa olemassa. Menin suihkuun ja seisoin juoksevan veden alla kun nuorimies tuli seuraani. Hän otti suihkugeelin ja alkoi vaahdottaa minua. Hiveli hellästi vartaloni jokaisen kohdan.



”Kiitos,” hän sanoi, ”olit paljon ihanampi todellisena kuin fantasioissani,” hän hymyillen kiitteli, ”miksi oikeastaan olet maanantaina kotona?”

Kerroin, että olen töissä joka viides sunnuntai ja siksi on korvauksena maanantai vapaata. Katselin hänen pukeutumistaan itse ollessani vielä alasti. Näin miten puolijäykkä kulli katosi shortseihin. Nojasin ajatuksissani ovipieleen ja katsellessa miehen pukemista painelin sormella häpyhuulien välistä pilkottavaa turvonnutta klitoristani. Hän arveli, että vanhemmat olivat jo tulleet kotiin. Hän antoi keveän suukon otsalleni ja hipaisi poskeani ja meni ulos. Portailla hän käännähti ja sanoi:

”Nähdään viiden viikon kuluttua, -tai aikaisemmin.”

Hän naurahti ja iski pikaisesti silmää ennen kuin nosti aurinkolasit silmilleen. Seisoin paikallani katsellen hänen poistumistaan naapuripihaan ajatellen, että olisikohan mahdollinen hänen vierailunsa vielä luonani. Oikeastaan toivoin sitä.

Istuin iltapäivän taas kuistin aurinkotuolilla ja aprikoin, että mitähän jos illalla tai seuraavan kerran kun mieheni kanssa oltaisiin oikein kuumassa rakastelussa, niin koskettelisin hänen pyllynsä aukkoa. Hän voisi siitä innostua, sillä oikeastaan minullakin heräsi halut sillä leikkimiseen. Eikä se kai niin kauheata ole?
 
  • Tykkää
Reactions: Faina ja AinaAnnina

Yhteistyössä