LAPUA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olishan tuossa tuo leirintäalue, mutta en tiiä saako siellä käydä ilmatteeks. En oo koskaan itse käyny vaikka vieres asunkin.

Mä oon ollut siellä joskus töissä :)

No sä varmaan osaat vastata sitte mulle voiko siellä käydä ilmaseks...jos joskus vaikka muksujen kans menis. (c=

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olishan tuossa tuo leirintäalue, mutta en tiiä saako siellä käydä ilmatteeks. En oo koskaan itse käyny vaikka vieres asunkin.

Mä oon ollut siellä joskus töissä :)

No sä varmaan osaat vastata sitte mulle voiko siellä käydä ilmaseks...jos joskus vaikka muksujen kans menis. (c=

En tiedä kun siitä on niin monta vuotta :) Ja sitä pitää nyt eri ihmiset. Silloin siellä kyllä kävi ulkopuolisia, mutta ei muistaakseni ketään piknikillä..lähinnä katselemassa.
Voisko hyvä piknik paikka löytyä vanhan paukun alueelta? Tai eikös siinä keskustassa ole jokin silta joen yli ja joessa suihkulähde? Olisko siinä paikkaa? :)

Voisko hyvä piknik paikka löytyä vanhan paukun alueelta? Tai eikös siinä keskustassa ole jokin silta joen yli ja joessa suihkulähde? Olisko siinä paikkaa? :)[/quote]

Kerran oon tainnu kävellä sieltä paukun takaa, kyllä siellä varmaan piknikin pitää. Tai sitte just siinä sillan tuntumassa. Tai sitten tuli tuossa mieleen Koveron Shellin vieres on myös se "joku puutarha" sielläkin vois olla ihan mukava paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja se sama Lapualainen:
Voisko hyvä piknik paikka löytyä vanhan paukun alueelta? Tai eikös siinä keskustassa ole jokin silta joen yli ja joessa suihkulähde? Olisko siinä paikkaa? :)

Kerran oon tainnu kävellä sieltä paukun takaa, kyllä siellä varmaan piknikin pitää. Tai sitte just siinä sillan tuntumassa. Tai sitten tuli tuossa mieleen Koveron Shellin vieres on myös se "joku puutarha" sielläkin vois olla ihan mukava paikka.
[/quote]

Juu kiitos! Eiköhän me joku paikka löydetä :)

Yhteistyössä