Lapsiystävällinen kauppa (kassa)

Tässä olen tullut siihen tulokseen, että kassa joka huomioi lapsen edes jotenkin aiheuttaa hyvää mieltä!
Varsinkin silloin jos lapset maksavat ostoksensa/laittavat ostoksia tiskille.

Tänään käytiin Jumbon top sportissa kattomassa uimalaseja muksuille, sopivat sattu löytymään joten muksut kiikuttivat lasinsa kassalle ja kassa kysyi, et haluavatko molemmat omat pussit (isä oli siis maksumiehenä).

Tuommonen pikku asia ja pikku shoppailijat olivat tosi tyytyväisiä :D
 
kassa
No en mä ainakaan jaksa lapsia alkaa ihmeemmin huomioimaan, mussuttamaan niille jotain että "kylläpä hienosti osasit" blaablaa. Sanon kiitos ja ole hyvä niinkuin aikuisillekin. Mitä niille sit pitäis sanoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassa:
No en mä ainakaan jaksa lapsia alkaa ihmeemmin huomioimaan, mussuttamaan niille jotain että "kylläpä hienosti osasit" blaablaa. Sanon kiitos ja ole hyvä niinkuin aikuisillekin. Mitä niille sit pitäis sanoa?
ei kukaan oo tarkottanu et lässyttämään pitäis ruveta.
Mun mielestä lapsille voi ja yhtä hyvin pitää puhua niinkuin aikuisille asiakkaille.
Ei ne mitään vähäalysiä ole et tarviis lässyttää
Mutta se hymy...se ois kiva ihan kaikenlaisille asiakkaille.
 
asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja kassa:
No en mä ainakaan jaksa lapsia alkaa ihmeemmin huomioimaan, mussuttamaan niille jotain että "kylläpä hienosti osasit" blaablaa. Sanon kiitos ja ole hyvä niinkuin aikuisillekin. Mitä niille sit pitäis sanoa?
saahan sitä normin mukaankin mennä - asiakas kuin asiakas.

mutta jos joku viitsii ja osaa, eihän se muilta pois ole
 

Yhteistyössä