Lapsivettä vai valkovuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
mulla loppuu puhtaat alushousut noiden testien kanssa =)

oon tässä tovin ollu ilman ph-suojaa ja pikkarit kyllä kastuu koko ajan.. välillä tuntee jonkinmoisen holahduksen...

mies tulee parin tunnin päästä kotio, niin kovin ku rekka vaan kulkee... on tässä aikaa vielä seurailla ja varmistua, sekä soitella synnärille.. jospa nää ties kuin monennetta päivää kestäneet kuukautispoltotkin muuttuis kunnon supistuksiks.

en alussa muistanu järkytykseltäni mainita, että olin tänään neuvolassa aamupäivällä ja vauvan syke oli tasainen, semmonen ku se on aina ennenkin ollut.. hätää hänellä en usko olevan.

Jos sitä vuotoa noinkin paljon tulee, saattaa se tosiaan hyvinkin olla lapsivettä. Kyllä sinun kannattaa käydä tarkistuttamassa. Turvallisinta niin.

etkö pääsis yhtään aiemmin sinne sairaalaan ja kauanko matkassa kestää kuulostaa kyllä vahvasti lapsivedelle, mulle neuvolassa sanottiin et ei hirveesti aikailla jos lapsivettä alkaa tulla..

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
etkö pääsis yhtään aiemmin sinne sairaalaan ja kauanko matkassa kestää kuulostaa kyllä vahvasti lapsivedelle, mulle neuvolassa sanottiin et ei hirveesti aikailla jos lapsivettä alkaa tulla..

mulla tuli ihan kunnolla siis mattokin kastu alla kun lapsivedet meni ja ainakin 6 h saa olla kotona jos ei supistele, et rauhassa vaan ap odottelet sitä miestäsi.

joo kyllä kotona voi viel rauhassa olla varsinkaan kun ei varmaksi tiedä et onko lapsivettä. jos ei supistele niin ei se lapsi vaarassa ole vaik pari tuntia viel odottelee

Mulla on tullut parin viikon ajan sellaisia läiskiä pikkareihin. Aina vähän väliä niinkuin jotain pulputtaa housuihin. Mä ajattelen sen olevan valkovuotoa enkä oo huolestunu ollenkaan. Pitäisköhän tuosta sitten muka terkalle mainita. Viikkoja 37+4. Housut saa kyllä vaihtaa kerran tai kaksi päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Mulla on tullut parin viikon ajan sellaisia läiskiä pikkareihin. Aina vähän väliä niinkuin jotain pulputtaa housuihin. Mä ajattelen sen olevan valkovuotoa enkä oo huolestunu ollenkaan. Pitäisköhän tuosta sitten muka terkalle mainita. Viikkoja 37+4. Housut saa kyllä vaihtaa kerran tai kaksi päivässä.

ain kannattaa mainita, mulle terkkari sano myös et jos valkovuoto lisääntyy tai muuttuu niin kannattaa mainita, koska lähettävät herkemmin kokeisiin ettei vaan oo tulehdusta. onneks sullakin viikkoja jo noin paljon.

Yhteistyössä