Lapsivesiasiaa..

Onko kenellekään muulle käynyt niin, että lapsivesi on vain "kadonnut jonnekin"? Mä en kyllä kertakaikkiaan oo huomannu mitään, edes pientä tiputtelua.. :ashamed: Kalvoja meinattiin ruveta puhkoon, muttei enää semmosta ollukkaan.. Kätilöki katteli vähän kummissaan kun en tienny vesien menosta.. :snotty:
 
Kyllä vain! Ei mitään hajua minne se meni. Ja sitä piti olla vieläpä runsaasti. Mulla myös ruvettii puhkoo ja todettiin että nää on kuule jo puhki. Tuli muuten harvinaisen fiksu olo.. Saa nähdä kuin käy nyt, pikkukakkonen olis tulossa muutaman viikon päästä. :D
 
mie
Mä tota juuri eilen mietin suihkussa ollessani, et jos nyt lapsivesi menisi, niin mistä sen tietäisi, kun lämmintä lorottaa kuitenkin jaloille ja suihkukin kohisee, niin ei sitä mahdollista poksausta kuulisi...
 
Amaryllis
Kakkosesta kun alkoivat supparit, niin en tosiaan ymmärtänyt että lapsivettä lorahteli jo kotona. Jos olisi mennyt kokonaan jo kotona suihkussa, niin tuskin olisin edes tajunnut, mutta kun meni vasta polin tutkimushuoneen lattialle niin minäkin huomasin :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:27 Amaryllis kirjoitti:
Kakkosesta kun alkoivat supparit, niin en tosiaan ymmärtänyt että lapsivettä lorahteli jo kotona. Jos olisi mennyt kokonaan jo kotona suihkussa, niin tuskin olisin edes tajunnut, mutta kun meni vasta polin tutkimushuoneen lattialle niin minäkin huomasin :LOL:
Tuleeko sitä kuinka iso lätäkkö, jos kerralla kaikki tulee?
 
Minulle on käynyt aivan samoin eli menin neljättä lastamme synnyttämään ja kun kätilö puhkaisi kalvot, niin lapsivettä ei ollutkaan enää yhtään. Enkä myöskään minä ollut huomannut pienempää tai suurempaa tiputtelua. Mutta ei kätilö, eikä myöskään paikalle tullut lääkäri, kyllä yhtään ihmetellyt asiaa, totesivat asian vain olevan niin. Nyt odotan viimeisilläni viitosta, ja jännityksellä odotan, mikä on lapsivesitilanne nyt.
 
Amaryllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 11:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:27 Amaryllis kirjoitti:
Kakkosesta kun alkoivat supparit, niin en tosiaan ymmärtänyt että lapsivettä lorahteli jo kotona. Jos olisi mennyt kokonaan jo kotona suihkussa, niin tuskin olisin edes tajunnut, mutta kun meni vasta polin tutkimushuoneen lattialle niin minäkin huomasin :LOL:
Tuleeko sitä kuinka iso lätäkkö, jos kerralla kaikki tulee?
Ei mitään käsitystä, tajusin vaan että nyt hulahti, oli sen verran tiheään jo suppareita. Kätilö sitten totesi, että lapsivettä se oli ja muistikuvieni mukaan rätillä kuivaili lattian.
 
keskimäärin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 20:37 Amaryllis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 11:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:27 Amaryllis kirjoitti:
Kakkosesta kun alkoivat supparit, niin en tosiaan ymmärtänyt että lapsivettä lorahteli jo kotona. Jos olisi mennyt kokonaan jo kotona suihkussa, niin tuskin olisin edes tajunnut, mutta kun meni vasta polin tutkimushuoneen lattialle niin minäkin huomasin :LOL:
Tuleeko sitä kuinka iso lätäkkö, jos kerralla kaikki tulee?
Ei mitään käsitystä, tajusin vaan että nyt hulahti, oli sen verran tiheään jo suppareita. Kätilö sitten totesi, että lapsivettä se oli ja muistikuvieni mukaan rätillä kuivaili lattian.
Yleensäkai sitä on litran verran, mulla oli kyllä hirveästi enempi
 

Yhteistyössä