Lapsivesi

  • Viestiketjun aloittaja Tihuttaako
  • Ensimmäinen viesti
tihkuuko
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Harvoin se varmaan ihan kirkasta on.
Monilla tulee tosi juoksevaa valkovuotoa, joka valuu reisille :D raskausaikana. Hämää helposti.
No minä mietinkin että onko valkovuotoa vai mitä. Valkoisissa pikkuhousuissa siis näyttää värittömältä, mutta märältä. Ei mitenkään valkoiselta kuin valkovuoto.
 
Mulla tosiaan tuli varsinkin loppu puolella raskautta ihan vesimäistä v.vuotoa. Ja kun nousi ylös, niin sitä suorastaan lorahti.
Ja kun vedet meni, niin se oli sellaista puuroa aluksi. Ihan erilaista.
Mutta en tietenkään sano, että kaikilla näin olisi. Kannattaa käydä tarkastuttamassa, jos alkaa kovin huolestuttaa.
Viikot??
:)
 
Tihkuuko
Minulla on vuorokauden verran ollut tunne että tuolta jotain valuisi, varsinkin sängyssä pitkällään ollessa tuntuu että sieltä jotain tulee mutta ei ole kuitenkaan tahmaiset alushousut niin ku jos valkovuoto on runsasta. Nyt kävin lenkillä ja sen aikana ja jälkeen supisteli ja alushousuihin oli tullu tuollanen märkä alue ja se tuoksu tuli läpi päälyshousujenkin mutta ei haise minusta mitenkään sellaselle ällölle kuitenkaan.
Pohdiskelin vaan että mistä sitä tietää mitä sieltä valuu :D :D
 
Tihkuuko
Alkuperäinen kirjoittaja Tihkuuko:
Minulla on vuorokauden verran ollut tunne että tuolta jotain valuisi, varsinkin sängyssä pitkällään ollessa tuntuu että sieltä jotain tulee mutta ei ole kuitenkaan tahmaiset alushousut niin ku jos valkovuoto on runsasta. Nyt kävin lenkillä ja sen aikana ja jälkeen supisteli ja alushousuihin oli tullu tuollanen märkä alue ja se tuoksu tuli läpi päälyshousujenkin mutta ei haise minusta mitenkään sellaselle ällölle kuitenkaan.
Pohdiskelin vaan että mistä sitä tietää mitä sieltä valuu :D :D
Niin joo ja aamuisin on alushousut kosteat kokonaan. Mutta en tiedä mitä se sitten on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tuleeko sitä paljon? onko kauan tullut? mitkä viikot?

laita housuun side/pikkuhuousunsuoja ja se sitten kostuttuaan pussiin ja käyt näyttämässä synnytysvastaanotolla.
ei mitään paketteja mukaan synnärille! :D siellä on ihan omat konstinsa kattoa, onko vuoto lapsvettä tahi ei.
 
Tihkuuko
Jos lapsivesi siis tihkuu niin tihkuuko se niin että alushousut just esim. aamuisin on kokonaan märät, kuin pissa olisi tullut vai niin että tuntuvat kokonaisuudessaan kosteilta ?
32. raskausviikko menossa.
 
Tihkuuko
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Käy ihmeessä äitipolilla näyttämässä. Tai soita ainakin. Ne siellä tutkii ymmärtääkseni jollakin ph-mittarilla sitä vuotoa.
:)
Täytyy pyytää miestä lähtemään käymään kanssani :)

Huomasin muuten että nikkikin muuttu tän ketjun myötä vähän :D
 
Tihkuuko
Lisään tähän samaan alotukseen että kuinka kauan supistus sitten saa kestää ?
Minulla se jää joskus "päälle" ja oon kuullut että se voi aiheuttaa sikiölle hapenpuutetta ??
 

Yhteistyössä