lapsivesi meni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea!!!! Mullakin meni yllättäen lapsivedet 30.6.2010 aamulla klo.8.oo rv. 40 +6 !! Ja mentiin sairaalaan jossa lekuri sanoi että eikun synnytyssaliin suoraan!! Ekat supparit alkoikin klo.11 aikoihin ja eikä niisäkään kärsitty kun sain hyvissä ajoin epiduraalin ja aina kun vaikutus oli häviimässä eikun uutta kehiin.!! Levättiin ja nukuttiin isännän kanssa synnytyssalissa ja iltasella klo. 18.40 alkoikin jo ponnistukset ja maailman söpöin prinsessa syntyikin n. klo19.00!! sitten alkoikin vasta ongelmat; istukka ei tullut ulos ja verta oli mennyt jo 1,5 l ja eikun leikkaussaliin!!! -> loppu hyvin ja kaikki hyvin lopulta!!! Mutta pahimmat ajat olivat vasta edessä!!! jälkikivut ja vuodot -> voi herran jestas sentään!!! =/ Mutta zemiä sulle synnytykseen ja voimia!!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä tulis mieleenkään tulla keskustelupalstalle jos olis lapsivedet mennyt!!

Miksei? Mulla meni ja ei supistuksia, ohje 6h päästä sairaalaan. Tylsää odotella kotona ennenkun oli "lupa" lähtee sairaalaan näytille. Ei se mee kato niinku leffoissa että samantien aletaan puskea kun vedet menee.... Samahan se kai on miten sen aikansa käyttää kun h-hetkeä oottelee. Mä kattelin aamuteeveetä, söin, palstailin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tyttö syntyi eilen 11.32 ja kotiin tultiin jo illalla seiskan aikaa...

saako kysyä että mistä sairaalasta pääsitte näin pian kotiin? pitääkö mennä nyt parin päivän päästä sinne näytille?
vai olitko suunnitellut jo etukäteen polikliinisen (? ) synnytyksen ja sopinut siitä sairaalan kanssa?

No mut onnea jokatapauksessa sylin täydeltä! :heart:

saako kysyä että mistä sairaalasta pääsitte näin pian kotiin? pitääkö mennä nyt parin päivän päästä sinne näytille?
vai olitko suunnitellut jo etukäteen polikliinisen (? ) synnytyksen ja sopinut siitä sairaalan kanssa?

No mut onnea jokatapauksessa sylin täydeltä! :heart: [/quote]

Naistenklinikalla synnytin, enkä ollut sopinut etukäteen polikliinisestä synnytyksestä... esitin lapsen syntymän jälkeen toiveen, että haluan kotiutua mahd. nopeasti... ennestään mulla on jo kaksi synnytystä takana, että sekin tietenkin vaikutti.. kotiin pääsy edellytti tietenkin sitä että vauvalla ja mulla oli kaikki hyvin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Naistenklinikalla synnytin, enkä ollut sopinut etukäteen polikliinisestä synnytyksestä... esitin lapsen syntymän jälkeen toiveen, että haluan kotiutua mahd. nopeasti... ennestään mulla on jo kaksi synnytystä takana, että sekin tietenkin vaikutti.. kotiin pääsy edellytti tietenkin sitä että vauvalla ja mulla oli kaikki hyvin... :)

pitääkö vauvaa nyt käyttää parin päivän ikäisenä siinä "lähtötarkastuksessa"? entä saitko itse yhtään tikkiä, onko siis edellytyksenä että synnytys sujuu niin täydellisesti? :D

Yhteistyössä