Tietenkin suren, jos sikiöstä ei tulekaan elinkelpoista vauvaa. Ei jessus, joskus nää kysymykset on kyllä typeriä, että oksat pois.Alkuperäinen kirjoittaja äitti~4:mun on pakko kysyy että miksi sitten surit ja kyselet asiasta kun hän ei ole sulle vauvasivaan sikiö?
suritko sitä abortoimaasikin? siis ihan vilpitön kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Tietenkin suren, jos sikiöstä ei tulekaan elinkelpoista vauvaa. Ei jessus, joskus nää kysymykset on kyllä typeriä, että oksat pois.Alkuperäinen kirjoittaja äitti~4:mun on pakko kysyy että miksi sitten surit ja kyselet asiasta kun hän ei ole sulle vauvasivaan sikiö?
En mie ole täysin toivosta luopunut vielä, vaikka itku tässä pääseekin vähän väliä. Selviää sitten siellä Helsingissä toivottavasti. Ei sieltä sitten tänään soitettu. :kieh: Huomenna soitan äitiyspolille, että kai ne nyt ovat sen lähetteen laittaneet...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyl se tästä viel iloksi muuttuu, mulla on semmonen kutina. :heart:
En, enkä kadu sitä.Alkuperäinen kirjoittaja xx:suritko sitä abortoimaasikin? siis ihan vilpitön kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Tietenkin suren, jos sikiöstä ei tulekaan elinkelpoista vauvaa. Ei jessus, joskus nää kysymykset on kyllä typeriä, että oksat pois.Alkuperäinen kirjoittaja äitti~4:mun on pakko kysyy että miksi sitten surit ja kyselet asiasta kun hän ei ole sulle vauvasivaan sikiö?
Toivotan voimia matkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:En mie ole täysin toivosta luopunut vielä, vaikka itku tässä pääseekin vähän väliä. Selviää sitten siellä Helsingissä toivottavasti. Ei sieltä sitten tänään soitettu. :kieh: Huomenna soitan äitiyspolille, että kai ne nyt ovat sen lähetteen laittaneet...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyl se tästä viel iloksi muuttuu, mulla on semmonen kutina. :heart:
:heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Juu, nyt nukkumaan, öitä.
Niin se luonto pehmittää. Mutta ikävää jos kohdallesi noin käy tai lapsi vallan menehtyy kun viikkoja noin vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Olen jo pariin kertaan aikaisemmin maininnut, että mielipiteeni vammaisia kohtaan on nykyään huomattavasti pehmeämpi, mutta eihän sitä ole kukaan huomannut.. :kieh:
Ja joo, lääkäri ei uskaltanut alkaa arvailla, tiedetään sitten enemmän Helsingissä toivottavasti. Kaikki vaihtoehdot tässä vain halusin tietää, kun ihan uusi asia mulle tällainen.
:hug: Lykkyä matkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Soitto tuli, tänään iltapäivällä Naistenklinikalle. Huhhei, jännittää.