Lapsivapaa juhannus osa 1

vierailija
Ajoin anopin ja hänen miesystävä Jorman mökille ennen vaimon tuloa joka vei pojan hoitoon siskonsa luokse.
Ensimmäinen lapsivapaa...juhannus mökin rauhassa tekisi hyvää suhteelle ja ehkä voisimme taas nauttia yhdessäolosta.

Raili eläkkeellä oleva rehtori,anoppi jonka kanssa olen aina viihtynyt ja Jorma entinen liikunnanopettaja joka ei arvostanut tai huomioinut anoppia enää aikoihin olivat jo aiemmin tulleet siistimään paikkoja.

Huomasin anopin laiturilla pelkät pikkarit yllä pesemässä mattoa...suuret saippuasta liukkaat rinnat paljaana. Upea näky,hän oli rehevä, ruskettunut ja harmaat hiukset nutturalla...

Jäin ihailemaan puun taakse, kulli puolikovana...en ollut pitkään aikaan tuntenut halua vaimoon. Eikä hän minuun, nyt katsoin anoppia ja kulli paisuu housuissa....tuntuu että housut kostuu,ja kohta lämmin sperma valuu pitkin reisiä....

Saan kasattua itseni...huudan Railille hyvää juhannusta, ja hän vilkuttaa rinnat pomppien ihanasti hymyillen.

Asetun huoneeseen, sytytän tupakan...
Hetken päästä Raili ilmestyy , upeat punaiset liivit ja pikkarit joista tippuu vesi lattialle, karvoituksen huomaa jalkojen välissä...

Hän käy suoraan halaamaan ja suutelee suulle, maistan alkoholin...ihanaa kun tulit huokaa ja jatkaa suutelemista. Olen hämillään ja kiihottunut tästä vastaanotosta.

Kohta hän häviää, ja ilmestyy viskipullon ja lasien kanssa. Alahan tulla rakas vävy...
Istumme sohvalle, katson kun hän sytyttää tupakan, nautinnollinen ilme kasvoilla polttaa hitaasti...ottaa viskiä ja jatkaa...

Juon hermostuneena ,koska kulli on kivikova, anoppi on humalassa ja alkaa riisua liivejä, tiedän kyllä kuinka haluat minua hän kuiskaa...puristelee ja hyväilee rintoja,leikkii nänneillä huokailee ja voihkii edessä....

Kaivan turvonneen kalun housuista, ja alan hellästi vedellä edes takasin liukasta vartta...Raili katsoo ja lopettaa itsensä hyväilyn...ihana iso kulli,tiedän että tyttö ei ole tyydyttänyt sinua pitkään aikaan, mutta rakas....minä pidän hyvää huolta ...Raili sanoo ja ottaa kalun käteen, valuttaa sylkeä hitaasti....ja alkaa runkata.

Huohotan ja voihkin kovaa, kun liukas sykkivä kalu uppoaa punaisten huulten välistä lämpimään suuhun, niin syvälle...

Huudan ,kun kulli alkaa sykkimään ja vedän ulos ,ja samalla lämmin sperma suihkuaa pitkin railin naamaa,silmälaseja....

Työnnän sen suuhun takaisin,anoppi katsoo minua lasit spermasena ,imee kaiken ulos... nousee ylös ,suutelee limaisena ja toivottaa hyvää juhannusta...

Yhteistyössä