Lapsivaimo kuoli - sukupuolielimet repesivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Afghanistanissa on myöskin yleistä että tytöt naitetaan niin pian kuin menkat alkaa. Luin kerran juttua jossa kätilö selitti miten oli auttanut 12 vuotiasta tyttöä synnytyksessä, lapsi itsekin ja tosi pieni kokoinen...

saadaan kyllä olla kiitollisia siitä miten täällä on asiat, ja jos mahdollista auttaa niitä naisia ja lapsia tässä maailmassa joilla on asiat tosi huonosti!!

eikös se joku islamilainen profeetta mennyt naimisiin 7vuotiaan kanssa mutta vasta 9vuotiaana harrasti seksiä hänen kanssaan. sellainen uskonto islam. Niin ja sattumalta just ovat islamivaltioita joissa saa tätä pedofiliaa harrastaa kenenkään siihen puuttumatta. Mutta eihän siellä edes väestölaskennassa lasketa välttämättä naisia ja lapsia ollenkaan ku eivät ole niin ihmisiä ku miehet... Tervemenoa vaan jemeniin ja afganistaniin ym ym. Tosin jos yritätte käännyttää muslimin niin teiltä saa paikallispoliisi vetää samantien kurkun auki.

Viha kasvaa kasvaa.. Haluaisin kuulla tähän nyt joltain puolustuksen? Voiko joku puolustella tätä ja väittää että nää pakkonaitot saa jatkua ja se on ihan normaalia?
voi ******.

Voisiko tän avauksen poistaa. Tuo otsikko saa sairaan olon ja se pyörii tässä koko ajan. Miksi ap haluaa jakaa pahaa mieltään? Olisi edes viestin sisältöön tuon ällötyksen laittanut. Sairasta apltä.

ei hele.Tämäkö on sitä upeaa monipuolista ja rikasta kulttuuria? Tuollaisen kulttuurin saisi kyllä hävittää maan päältä kokonaan. Ei uskoisi, että eletään "modernilla" vuosituhannella...

Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeeeeee:
Voisiko tän avauksen poistaa. Tuo otsikko saa sairaan olon ja se pyörii tässä koko ajan. Miksi ap haluaa jakaa pahaa mieltään? Olisi edes viestin sisältöön tuon ällötyksen laittanut. Sairasta apltä.

No pitäisi siis olla reagoimatta tuollaiseen ja sekös olsii normaalia ihmisen käytöstä?
Sairastahan tämä onkin, mutta ei se ap:n vika ole tuo kulttuuririkkaus...

Musta monikulttuurisuus on mukavaa mutta Islamin uskossa menee mun rajani. Ensinnäkin uskonto joka hyväksyy pedofilian pitäisi mun mielestä hävittää. Ja Islam itsessään ei hyväksy mitään monikulttuurisuutta vaan pikemminkin eliminoi sen. Väärä uskoiset on alempiarvoisia ja tosiaan näissä islamivaltioissa vääräuskoiset saa tappaa. Niin ja joskus raiskattu nainen kivitetään koska on aiheuttanut miehelle lankeamuksen. Nää olen lukenut netistä mutta mä tunnen myös erään pakolaisnaisen afganistanista joka on mulle kertonut kokemuksistaan. Pelkää kuollakseen että hänet palautetaan maahansa jossa häntä odottaisi varma kuolemantuomio koska on paennut laittomasti maastaan ja jättänyt islaminuskon. Hänen vanhempansa myivät hänet 13vuotiaana vaimoksi mutta luovuttivat miehelle vasta 17vuotiaana. Mutta suurin osa hänen sukulaistytöistään on luovutettu jo 15vuotiaana. Yleensä mies on samanikäinen mutta jos sattuu olemaan varakas niin koyhä tyttö voidaan luovuttaa rahasta jo minkä ikäisenä tahansa ja lähestulkoon kenelle tahansa. Hänen tuntemistaan naisista kukaan ei osannut lukea. Ja tunsi kaksi naista jotka alaikäisenä kuolivat synnytykseen. En tiedä kuinka yleistä noin yleensäottaen lapsikuolleisuus afganistanissa on mutta tuskin kovin harvinaista jos hänkin tunsi jo kaksi. ja luulenpa että näillä lapsiäiteillä on osuus lapsikuolleisuuteen...

Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeeeeee:

Tämän viestin on pakko olla vitsi. Tosin outo aihe vitsailla.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.

Ai kamala...tääkin vielä:(

Tai siis en keksi syytä, miksi sukuelimet muuten tuolleen repeisivät, että siihen ihan kuolisi. Kun ei ole mikään vauvatyttö kumminkaan kyseessä. Monet synnytyskuolematkin aiheutuu näistä ympärileikkauksista, tulee hallitsematonta verenvuotoa ja komplikaatioita.

Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.

No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:

No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.

En tajua miksi ei asialle tehdä mitään, jatketaan vaan ympärileikkauksia ja lapsen makaamista KUVOTTAVAA!

Jotkut ympärikeikkaukset on semmosia, että ommellaan kiinni se alapää niin, että siellä on vaan ihan minireikä. Siitä on helppo todeta, että tyttö on neitsyt, koska siitä ei mahdu mitään sisään. Kun menee jollekin vaimoksi, se reikä pitää avata, koska se ei veny. Se kun avataan jollain terävällä ja alapäässä saattaa olla isoja verisuonia, niin voi olla ettei se vuoto lakkaakaan. Ja se reikä pyritään sitten pitämään auki niillä yhdynnöillä, ettei se kasva takaisin umpeen. Voi vaan kuvitella, miten hirveää on tytön mennä naimisiin ja millainen tulehdusriski tuossa on.

Paskapuhetta. Itselläni alkoi rintojen kasvu ja karvoitus vasta 14-vuotiaana ja menkat 15-vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja HYI HELVETTI!:

En tajua miksi ei asialle tehdä mitään, jatketaan vaan ympärileikkauksia ja lapsen makaamista KUVOTTAVAA!

Ympärileikkauksia jatketaan, koska ne ajattelee, että tyttö pitää sillä tavalla puhdistaa. Se on vaan silleen opetettu. Vähän niinkuin täällä, että rinnat ovat etupäässä seksuaaliset jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:

Paskapuhetta. Itselläni alkoi rintojen kasvu ja karvoitus vasta 14-vuotiaana ja menkat 15-vuotiaana.

Juu, toki, mutta siltikään se reikä ei sillätavalla repeä, että ihan verenvuotoon kuolisi. Mutta jos siellä on arpikudosta ja se avataan jollain veitsellä... Monessa maassahan noi ympärileikkaukset on periaatteessa laittomia, mut niitä silti vaan tehdään, koska vanhemmat haluaa sitä tyttärelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:

Ei mullakaan ollu kuukautisetkaan vielä alkanu:o
Millä helvetin tavalla 13veellä on aikuisen kroppa?!?! Ei 13v ole todellakaan kypsä seksiin miehen kanssa:(

Yhteistyössä