2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rasisteja ootte:Monikulttuurisuus on mukavaa ja islamilla on omat sääntönsä ja ne tuodaan jatkossa .myös Suomeen.
Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeeeeee:Voisiko tän avauksen poistaa. Tuo otsikko saa sairaan olon ja se pyörii tässä koko ajan. Miksi ap haluaa jakaa pahaa mieltään? Olisi edes viestin sisältöön tuon ällötyksen laittanut. Sairasta apltä.
Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeeeeeeee:Voisiko tän avauksen poistaa. Tuo otsikko saa sairaan olon ja se pyörii tässä koko ajan. Miksi ap haluaa jakaa pahaa mieltään? Olisi edes viestin sisältöön tuon ällötyksen laittanut. Sairasta apltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Ai kamala...tääkin vielä![]()
No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja HYI HELVETTI!:Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
En tajua miksi ei asialle tehdä mitään, jatketaan vaan ympärileikkauksia ja lapsen makaamista KUVOTTAVAA!
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Paskapuhetta. Itselläni alkoi rintojen kasvu ja karvoitus vasta 14-vuotiaana ja menkat 15-vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja tosi yököttävä juttu:No niin varmasti olikin, ja tämä on varmasti selitys tapahtuneeseen. Onhan 13-vuotias kuitenkin fyysisesti jo melkein aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Luulen, että elimien repeäminen ja verevuoto liittyy siihen, että tyttö oli varmaan ympärileikattu.
Paskapuhetta. Itselläni alkoi rintojen kasvu ja karvoitus vasta 14-vuotiaana ja menkat 15-vuotiaana.