lapsityrannit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tony
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Mä katon! Maikkarilta sunnuntaisin ja kakkoselta tiistaisin.. Kait ne voi.. Saa hyviä vinkkejä oman lapsen kasvatukseen ja kyl ne on tehonnu B)

Mä oon koukussa noihin :D

Samoin! :wave:
Tosin voin joskus unohtaa ja kyllä harmittaa... Tänään en onneksi unohtanut... :D

Miten niin näyteltyjä? Meillä ainakin meno 10kertaa pahempaa kuin tänään esitetyssä jaksossa. En ikinä saisi 3,5v. poikaa pysymään hetkeäkään jäähynurkassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin näyteltyjä? Meillä ainakin meno 10kertaa pahempaa kuin tänään esitetyssä jaksossa. En ikinä saisi 3,5v. poikaa pysymään hetkeäkään jäähynurkassa.

Pitäiskö sun vähän kasvattaa niitä ennekuin se poika on 13,5v

Jahas, miten se onnistuu? Mähän en ole yrittänyt kuin kasvattaa sitä viimeiset kolme vuotta.

En tiedä johtuuko kulttuurieroista, mutta monet asiantuntijan tavat tuntuvat hieman oudoilta. Olen itse psykologi, mutta en kasvattaisi lapsiani näiden ohjeiden mukaan. Hyvää mielestäni ohjelman ideassa on se, että vanhemmille näytetään heidän ristiriitainen tapansa käyttäytyä.

Jahas, miten se onnistuu? Mähän en ole yrittänyt kuin kasvattaa sitä viimeiset kolme vuotta.

mene lapsen tasolle, katsekontakti, ole jämäkkä :D etkö ole mitään oppinut?

Aika uusavuttomilta noi vanhemmat kyllä vaikuttaa lapsen kasvatuksessa.
Vaikkakin meilläkin vähäväliä uhma/murkku kohtauksia, mutta kyllä nää kuriin saadaan tarpeen tullen :D