Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:Mä katon! Maikkarilta sunnuntaisin ja kakkoselta tiistaisin.. Kait ne voi.. Saa hyviä vinkkejä oman lapsen kasvatukseen ja kyl ne on tehonnu B)
Mä oon koukussa noihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin näyteltyjä? Meillä ainakin meno 10kertaa pahempaa kuin tänään esitetyssä jaksossa. En ikinä saisi 3,5v. poikaa pysymään hetkeäkään jäähynurkassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin näyteltyjä? Meillä ainakin meno 10kertaa pahempaa kuin tänään esitetyssä jaksossa. En ikinä saisi 3,5v. poikaa pysymään hetkeäkään jäähynurkassa.
Pitäiskö sun vähän kasvattaa niitä ennekuin se poika on 13,5v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten niin näyteltyjä? Meillä ainakin meno 10kertaa pahempaa kuin tänään esitetyssä jaksossa. En ikinä saisi 3,5v. poikaa pysymään hetkeäkään jäähynurkassa.
Pitäiskö sun vähän kasvattaa niitä ennekuin se poika on 13,5v
Jahas, miten se onnistuu? Mähän en ole yrittänyt kuin kasvattaa sitä viimeiset kolme vuotta.