Nythän sä vitsin murjasit! Vau! Mahaan sattuu jo vaikken ole edes vielä aloittanut nauramista.Alkuperäinen kirjoittaja kiäh:Mä sanon ain et ne "terveet" invapaikalle ajajat on aivoinvaliideja.
noh, synnyttyään minun lapseni osaavat käyttäytyä sen verran, että pystymme jättämään auton kauemmaksikin.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi:Hei mutta invapaikallehan sulla pitäisi olla oikeus, oi sinä maailman kaikkeuden napa ja ainoa raskaana oleva! Ja vielä joku kaupan henkilökunnasta kantamaan autosta kauppaan ja takaisin!Alkuperäinen kirjoittaja minä:.. olen raskaana ja koen oikeudekseni parkkeerata perhepaikalle (ja siis myös näin toimin).
Tätä voin kyllä peesailla.Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:No minusta pointti tässä ei ole se, että onko moiset paikat tarpeen vai ei, vaan se, että jos kerran sellaisia on, niin niihin ei sitten mene muut kuin lapsiperheet. Ihan niinkuin invapaikallekaan ei aja muut kuin invalidit. Aika simppeliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En oo edes tienny, että lapsiperheille on omat paikat.
Ootteko te vammasia vai miksi pitää olla jotenkin speciaali-paikka??
ONHAN niissä aivan selvät kyltit!!! Niissä lukee "LAPSIPERHEILLE" ja on joku kuva muistaakseni! KAi kaikilla on silmät päässäAlkuperäinen kirjoittaja Isaa83:mä en ole koskaan tiennytkään tuollaisista paikoista.
en ole huomannut ikinä että jotkut paikat olis jotenkin isompia kuin toiset ( paitsi invapaikat tietysti ).
että anteeksi kovasti jos olemme miehen kanssa joskus parkkeerannut perhepaikalle, emme tienneet moisista.
ehkä suurin osa ihmisistä ei tiedä...
Sulla ei taida olla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja ripa:Aiheen vierestä: ettekö pidä takaovia lapsilukossa, jos lapset avaavat itse ovensa ja kolauttavat naapuriautoihin?
Lapsia löytyy kaksi. Jään itse pitämään ovea siksi aikaa, kun lapsi tulee ovesta ulos, jolloin se ei pääse tempoutumaan naapuriautoa päin. Vauvaa ei löydy meiltä enää, joten jatkan ihmettelyä: miksi kaukalo pitää saada pois autosta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla ei taida olla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja ripa:Aiheen vierestä: ettekö pidä takaovia lapsilukossa, jos lapset avaavat itse ovensa ja kolauttavat naapuriautoihin?
Vaikka olis kuin lukittuna(kaikissa ei saa ees lukittua ovia niin) kun sä avaat sen oven niin se lapsihan tulee sieltä ulos ja yleensä aika vauhdilla!ja täytyy se ovi saada melkosen auki että saa lapsen vöistä irti ja vauvan kaukalon ulos........
Alkuperäinen kirjoittaja ripa:Lapsia löytyy kaksi. Jään itse pitämään ovea siksi aikaa, kun lapsi tulee ovesta ulos, jolloin se ei pääse tempoutumaan naapuriautoa päin. Vauvaa ei löydy meiltä enää, joten jatkan ihmettelyä: miksi kaukalo pitää saada pois autosta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla ei taida olla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja ripa:Aiheen vierestä: ettekö pidä takaovia lapsilukossa, jos lapset avaavat itse ovensa ja kolauttavat naapuriautoihin?
Vaikka olis kuin lukittuna(kaikissa ei saa ees lukittua ovia niin) kun sä avaat sen oven niin se lapsihan tulee sieltä ulos ja yleensä aika vauhdilla!ja täytyy se ovi saada melkosen auki että saa lapsen vöistä irti ja vauvan kaukalon ulos........
No näinpä. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:Tätä voin kyllä peesailla.Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:No minusta pointti tässä ei ole se, että onko moiset paikat tarpeen vai ei, vaan se, että jos kerran sellaisia on, niin niihin ei sitten mene muut kuin lapsiperheet. Ihan niinkuin invapaikallekaan ei aja muut kuin invalidit. Aika simppeliä.
hienosti kuvattu tosiasiaAlkuperäinen kirjoittaja möhkömuumi:Tää on kyllä sellanen juttu joka ärsyttää minuakin aivan suunnattomasti ja toinen on se, että ainakin täällä Lahden automarketeissa nämä kansallispukuiset seurueet vievät usein ne markettien sisällä olevat kärryt joissa on kaukalo. En ymmärrä että mikä siinäkin on niin hankalaa ottaa se kärry sieltä ulkoa, vaan enpä ole niille uskaltanut siitä mainita, ties mitä tapahtuisi kun ovat niin kiivasta porukkaa ja koko suku mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää suunnattomasti, kun lapsettomat aikuiset ajavat autonsa lapsiperheille tarkoitetuille parkkipaikoille, vaikka muuallakin olisi mainiosti tilaa. Tänäänkin todistin, miten yksi Euran Daltoneista tyttöystävänsä kanssa ajoi röyhkeästi lapsipaikalle, eikä siis kyydissä ollut yhtään lasta. Argh!!
no sitten en ole niitä koskaan kohdannut. =)Alkuperäinen kirjoittaja nolona:ONHAN niissä aivan selvät kyltit!!! Niissä lukee "LAPSIPERHEILLE" ja on joku kuva muistaakseni! KAi kaikilla on silmät päässäAlkuperäinen kirjoittaja Isaa83:mä en ole koskaan tiennytkään tuollaisista paikoista.
en ole huomannut ikinä että jotkut paikat olis jotenkin isompia kuin toiset ( paitsi invapaikat tietysti ).
että anteeksi kovasti jos olemme miehen kanssa joskus parkkeerannut perhepaikalle, emme tienneet moisista.
ehkä suurin osa ihmisistä ei tiedä...