M
Mep
Vieras
Pyykinpesu lienee hieman sama kuin silittäminen; toinen ei kestä kulkea ryppyisissä/ edes yhdellä tahralla paidassa ja toinen ei välitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai miten kolmen ihmisen vaatteet menevät siihen koneelliseen joka toinen viikko. Pidetään aina kaksi viikkoa samoja vaatteita jotka sattuvat vielä sopimaan samaan pesuohjelmaan?
*täytyykin mennä laittamaan päivän toinen koneellinen pyörimään* : D
KAHDESTA miehen liikuntakerrasta saa, jos esim. pyöräilee; alusvaatteet + housut + pusakka.
Meillä on pieni kone. Talvisin alukerrasto + hiihtoasu.
No me ei pidetä hikisiä treenikamppeita kahteen kertaan...yök. Mun miehen hiihtopukukin
haisee ihan kauhealle jo yhden reissun jälkeen.
Ihan sama.
Jos perheessä yhtään harrastetaan liikuntaa tai muuta vapaa-ajan työtä (remontteja, rakentamista, nurmikonajoa), kuten meillä, hikipyykkiä kertyy vaihtelevasti.
Viikonlopun jäljiltä pestään pari koneellista normisti ja viikolla liikkumisen mukaan. Miehen kahdesta hikiliikuntakerrasta viikossa tulee koneellinen yksinään haisevia teknisiä vaatteita
Petivaatteetkin pyritään vaihtamaan kahden vkon välein kolmelta ihmiseltä.
mä mietin meidän keskimääräistä pyykkisatsia, kyllä siellä yleensä on ainakin 10-15 aikuisten paitaa (mieheltä t-paitoja, mulla t-paitoja tai pitkähihaisia tai aluspaitaa), noin 5 lapsen paitaa ja muutamat housut, 20 pikkaria, sukkia muutama kymmenen. Farkkuja ja päällyspaitoja (huppareita tms) pestään harvemmin, kun ne ei yleensä oo likaisia, mutta niitä usein joukossa 2-3 kpl. Yöasuja käyttää vain lapsi, aikuisilla yleensä t-paita tai pelkät alushousut näin kesäisin.Meillä tosissaan vaatteet likaantuu ihan eri tahtia ja tykkään pestä pyykit oikeissa lämpötiloissa ja sopivan väristen kanssa, kestävät noin siisteinä pidempään.
Siltikään en osaa kuvitella että koneeseen mahtuisi yhtäaikaa esim 14 aikuisen pitkähihaista, 14 lyhythihaista, vaikka kymmenet aikuisten housut, 7 lapsen pitkähihaista, 7 lyhythihaista/aluspaitaa, 5 housut sekä kolmen ihmisen parin viikon sukat ja alusvaatteet sekä yöasut. Ja tuokin edellyttäisi kaikilta likaisissa vaatteissa kulkemista.
Mutta tosissaan, meillä molemmilla lienee yhtä ja toista mitä ei aina ymmärretä.