V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:banaania ja pillimaitoa?
sämpylä, pillimehu ja omppu?
minkä ikäinen lapsi?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pillu:Pillua?
Eikö teillä ole varaa mennä ravintolaan, hotelliin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:banaania ja pillimaitoa?
sämpylä, pillimehu ja omppu?
minkä ikäinen lapsi?? =)
Hedelmät tosiaan voisi olla hyviä! Ja vaikka pillimehu!Lapset 3 v. ja 1 v.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Purkkipuurot, juotavat jugurtit (mehuhyllystä), myslipatukat.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Onhan hotelleissa jääkaappi yleensä?
Meillä oli ihan hedelmäsoseita, viinirypäleitä, jogurttia (oli siis jääkaappi).
Käytiin myös aika myöhään päivällisellä eli iltapalaa ei hirveenä tarvinnut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Onhan hotelleissa jääkaappi yleensä?
Meillä oli ihan hedelmäsoseita, viinirypäleitä, jogurttia (oli siis jääkaappi).
Käytiin myös aika myöhään päivällisellä eli iltapalaa ei hirveenä tarvinnut![]()
Jep, soseita otetaan, kun on tuo pikkuinenkin matkassaMutta hedelmäsoseet varmasti menevät hyvin myös 3-vuotiaalle. Tarkoituksena olisi käydä aika myöhään päivällisellä, niin ei välttämättä mitään jätti-iltapaloja tarvitse sitten hotellilla.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Jos lähettyvillä on kauppa, ni käytte iltalenkillä ja haette sieltä iltapalaa (jos lapset suostuu syömään niitä muksu puuroja, ni ne on ihan mainio iltapala).
Me ei olla lasten kans oltu hotellissa, mut mitä ollaan miehen kans kaksin oltu, ni on käyty illalla n. kl0 20 iltakävelyllä ja haettu jogurttia, juotavaa ja kolioleivät tai valmis salatti.
Jos hotellihuoneessa on baarikaappi ni mä oon siirtäny sieltä pois limukoita jne. ja laittanu omiaeväitä tilalle (ainakaan vielä ei ole sanomista tullu)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Jos lähettyvillä on kauppa, ni käytte iltalenkillä ja haette sieltä iltapalaa (jos lapset suostuu syömään niitä muksu puuroja, ni ne on ihan mainio iltapala).
Me ei olla lasten kans oltu hotellissa, mut mitä ollaan miehen kans kaksin oltu, ni on käyty illalla n. kl0 20 iltakävelyllä ja haettu jogurttia, juotavaa ja kolioleivät tai valmis salatti.
Jos hotellihuoneessa on baarikaappi ni mä oon siirtäny sieltä pois limukoita jne. ja laittanu omiaeväitä tilalle (ainakaan vielä ei ole sanomista tullu)
Minäkin teen samoin. Tosin laitan viinakset ja limut takas lähtiessä. Meillä syö kaikki muksupuuroja just reissussa, jopa 15v. Sekä Yosaa, piirakoita, juustoakin mahtuu jääkaappiin, valmiiks siivutettuja.