*** Lapsille iltapalaa hotelliin? ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinggi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan hotelleissa jääkaappi yleensä?
Meillä oli ihan hedelmäsoseita, viinirypäleitä, jogurttia (oli siis jääkaappi).
Käytiin myös aika myöhään päivällisellä eli iltapalaa ei hirveenä tarvinnut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
banaania ja pillimaitoa?
sämpylä, pillimehu ja omppu?
minkä ikäinen lapsi?? =)

Hedelmät tosiaan voisi olla hyviä! Ja vaikka pillimehu! :) Lapset 3 v. ja 1 v.

joo, ja mekin on noilla kaupunkilomilla tehty niin, että se iltaruoka on syöty ravintolassa melko myöhään niin ihan hedelmät ja juoma on riittäneet =)

Jos lähettyvillä on kauppa, ni käytte iltalenkillä ja haette sieltä iltapalaa (jos lapset suostuu syömään niitä muksu puuroja, ni ne on ihan mainio iltapala).

Me ei olla lasten kans oltu hotellissa, mut mitä ollaan miehen kans kaksin oltu, ni on käyty illalla n. kl0 20 iltakävelyllä ja haettu jogurttia, juotavaa ja kolioleivät tai valmis salatti.

Jos hotellihuoneessa on baarikaappi ni mä oon siirtäny sieltä pois limukoita jne. ja laittanu omiaeväitä tilalle (ainakaan vielä ei ole sanomista tullu)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:

Jep, soseita otetaan, kun on tuo pikkuinenkin matkassa:) Mutta hedelmäsoseet varmasti menevät hyvin myös 3-vuotiaalle. Tarkoituksena olisi käydä aika myöhään päivällisellä, niin ei välttämättä mitään jätti-iltapaloja tarvitse sitten hotellilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:

Jep, soseita otetaan, kun on tuo pikkuinenkin matkassa:) Mutta hedelmäsoseet varmasti menevät hyvin myös 3-vuotiaalle. Tarkoituksena olisi käydä aika myöhään päivällisellä, niin ei välttämättä mitään jätti-iltapaloja tarvitse sitten hotellilla.

mä kokeilisin kotona suostuuko laps syömään niitä soseita. Meil ainaki ne isoissa purkeissa olevat "rukiinen hedelmäsose" ja "kaurainen hedelmäsose" (en muista onko ne ihan nuin) uppoaa meidän 2v:lle. Samoten ne vauvojen jogurtit.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Jos lähettyvillä on kauppa, ni käytte iltalenkillä ja haette sieltä iltapalaa (jos lapset suostuu syömään niitä muksu puuroja, ni ne on ihan mainio iltapala).

Me ei olla lasten kans oltu hotellissa, mut mitä ollaan miehen kans kaksin oltu, ni on käyty illalla n. kl0 20 iltakävelyllä ja haettu jogurttia, juotavaa ja kolioleivät tai valmis salatti.

Jos hotellihuoneessa on baarikaappi ni mä oon siirtäny sieltä pois limukoita jne. ja laittanu omiaeväitä tilalle (ainakaan vielä ei ole sanomista tullu)

Minäkin teen samoin. Tosin laitan viinakset ja limut takas lähtiessä. Meillä syö kaikki muksupuuroja just reissussa, jopa 15v. Sekä Yosaa, piirakoita, juustoakin mahtuu jääkaappiin, valmiiks siivutettuja.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Minäkin teen samoin. Tosin laitan viinakset ja limut takas lähtiessä. Meillä syö kaikki muksupuuroja just reissussa, jopa 15v. Sekä Yosaa, piirakoita, juustoakin mahtuu jääkaappiin, valmiiks siivutettuja.

Ei taida olla edes sitä baarikaappia huoneessa. Mutta eiköhän me ilmankin pärjätä:)

Meidän tytölle maistuu myös murot ihan kuiviltaan naposteltavana "herkkuna", esimerkiksi cheeriosit tai elovena kauramurot, ja kyytipojaksi sitten esimerkiksi pillimaito. Noi pillimaidot on erittäin käteviä mun mielestä, samoin tetrapuurot. Sitten Wasa-merkillä tms. on sellaisia näkkäri-snäcksejä, joissa on tuorejuustotäyte sisällä, ne on hyviä, ja säilyy huoneenlämmössä. Murusia kyllä tulee, jos 1 v ja 3 v syö. ;)

Meidän hotellissa ainakin saa ostettua pienille iltapalaa. Ei se niin iso vaiva meille ole koota seuraavan päivän aamiaiskärrystä pikkuisille iltapala. Jugurttia, muroja, hedelmiä yms. Kannattaa kysyä, jos vaikka sattuisitte majoittumaan meillä! :)

Yhteistyössä