Mun todellisuuden taju kehittyi pari viikkoa sitten siihen, kun istuin maassa lapsen kanssa ja totesin että persehän siinä jäätyy ja kastuu. En ihan välttämättä halua, että muksulla on sama fiilis.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24726557:äideiltä on todellisuuden taju kadonnut jonnekin tässä haalari viidakossa. ei osata ajatella, että se lapsi pitää pukea sen mukaan onko ulkona lämmin vai kylmä, eikä sen mukaan, että almanakka näyttää, että nyt on syksy
Mä en tiedä minkälainen keli teillä päin on, mutta meillä on ainakin useana aamuna ollut noin + 6 c lämmintä ja silloin kyllä hanskat, pipo, yms on mielestäni perusteötua tuolle 2-vuotiaalle. Onhan mulla itsellänikin lämpimästi päällä. Eiköhän ihmiset osaa katsoa ihan lämpömittareita, ylilyöntejä varmasti sattuu myös uuntaan tai toiseen. Ärsyttää tuollainen naljailu, ei sillä mitään hyvää tähän maailmaan tuoda.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24726557:äideiltä on todellisuuden taju kadonnut jonnekin tässä haalari viidakossa. ei osata ajatella, että se lapsi pitää pukea sen mukaan onko ulkona lämmin vai kylmä, eikä sen mukaan, että almanakka näyttää, että nyt on syksy
Mahtaa olla kivassa kunnossa haalarit sitten kun pakkaset ja lumi oikeasti saapuvat, kun ne jo nyt kulutetaan puhki hiekassa ja kallioillaToppahaalareita on jo näkynyt lähipuistossamme pari päivää sitten. Varmaan siksi, että ne on ihka uudet ja niitä pitää päästä näyttämään.
Oli tosiaan 15 c lämmintä ja aurinko paistoi, ja muut lapset ulkoili välikausiasuissa tai tyyliin collegehuppareissa. Ja tosiaan ulkoili; leikkivät, juoksivat. Toppahaalarilapset eivät jaksaneet, eikä ihmekään.