G
"grr"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22530678:meille tulossa kolmas ja kuopukseen tulee ikäeroa 4,5v ja esikoiseen 6v. En osaa olla yhtään huolissani, vaan odotan vauva aikaa joka voi olla ihan erilainen kun kahden ensimmäisen kohdalla (oli pieni ikäero ) tyttäreni on niin innoissaan, että ei malta odottaa vauvaa ja esikoinen joka on poika niin hänessä ehkä pientä mustasukkaisuutta havaittavissa jo nyt odotusaikana. Meillä esikoinen menee eskariin syksyllä ja vauva syntyy keväällä. Nuorempi jää minun ja vauvan kanssa vuodeksi kotiin ennen eskaria. En halua viedä häntä hoitoon kun olen kotona. Moni on minulle sanonut, että lapsi joka on ollut hoidossa jo 1v lähtien niin alkaa kaipaamaan kaveria kun joutuu olemaan vauvan ja äidin kanssa kotona, mutta minä olen aivan eri mieltä asiasta. jos kotona ei viihdy niin ei voi sitten mitään. Paljonhan meillä täällä puuhaa on. Puistot ja kerhot on olemassa. autolla päästään minne halutaan ja isovelikin on vaan n, 4h eskarissa ja tulee kaveriksi. Miten voi olla että ei muka viihtyisi?
Pitikö sun tulla tähän ketjuun? Sulta ei kysytty mitään, teidän lapsilla on pieni ikäero. :headwall: