meillä on pojilla ikäeroa 10pvää vajaa vuosi. mun mielestä ekat 2kk oli raskainta mitä tähän asti ollu, ku pienempi huusi niin paljo ekat 2kk, sillon tuli sellasia tilanteita ku molemmat huusi yhtäaikaa niin sillon olin vähä et apua kumman luo meen jne, mut kyl siitä selvitiin. yöt onneks isompi on nukkunu 3kk asti ja myös nuorempi on nukkunu tosi hyvin yöt,yösyötöt jätti joskus 3-4kk iässä ja sillon ku söi yöllä niin söi kerran aamuyöstä jos edes söi,ei ´joka yö syöny. ja päivät helpottu tosi paljo ku nuoremmallekki alkas tuleen päivä rytmiä.päivät kyl menee tosi nopeesti, kyl sitä työtä on,varsinki aamulla ja illalla, ku aamusta on kummanki syöttämiset, vaipan ja vaatteiden vaihdot ja ulos pukemiset.sit ku ollaan ulkoiltu niin pienempi jää ulos nukkuun ja tullaan isomman kans sisälle syömään ja sit isompiki menee päikkäreille. sillon on itellä muutama tunti aikaa ku pienempi nukkuu ekat tirsat n3h ja isompi nukkuu n 2h joskus enemmänki,sit on taas ku on herätty syöttämisiä ja pienempi menee taas toisille päikkäreille n 16.30 ja nukkuu n 2h,sillon yleensä mennään taas ulos isomman kans.sit taas ku pienempi herää niin on syöttämisiä ja yöpaidan vaihtoja ja iltapesuja,et työtä on.ja sit isompi menee nukkuun n 20.30 ja pienempi n klo 21.sit on taas omaa rauhaa itelle.Hyvin kyl kerkee päivän mittaan tehdä ruokaa ja siivota.kauppareissut on aika hankalia tai oikeestaan kaikki kantamiset ja ne.mut kyl ne sujuu.isompi on ollu pikkasen mustis mut ei onneks pahasti. yleensä sillon ku touhuan pienemmän kans niin isompi tekee kaikkee sellasta mitä ei sais ja oikeen hakee sitä huomiota, välillä on yrittäny körmyyttää pikkuveliä mut onneks se on jo huomattavasti vähentyny. nykyään(pojat 7kk ja pian 1v7kk)isompi kaveeraa pienemmän kans, monesti istuu vieres lattialla ja antaa helistimiä ja muita vauvan leluja, omia ei anna,sityä kyl pitää huolen.mut en oikeen tiedä mitä kirjoittaisin vielä, mut jos sulla on kysyttävää niin laita yv:tä niin kerron/autan mielelläni. Olisin kuvitellu et kahden pienen kans olis raskaampaa mut ei mun mielestä oo, sit sen kyl huomaa jos toinen on hoidos et kuinka helppoo se on yhen kans(en meinaa et sillai helppoo olis yhen kaa mut verrattuna siihen et on toinenki pieni).mut tsemppiä raskauteen ja toivotaan et kaikki menee hyvin.