Lapsilisä pois suurituloisilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tulee lapsilisät mun tilille, mutta siirränkin sitten heti 210e lasten tileille. Mutta ne eivät ole just ne samat eurot, mitä Kela maksaa vaan mun omalla työllä ansaitut 210 euroo.

Meillä lapset saa sit kun ovat isoja ne rahat itseleen. kun esim hankkivat ajokortin ja muuttava pois kotoa. Lapsen koa muuttaminen on aika iso menoerä. kun on takuu vuokrat ja kaikki.

Suuret tulot ja suuret verot!

Meillä menee molempien lasten lapsilisät heidän omille tileille ja varmasti teemme 3. lapsen kanssa samoin. On sitten kiva pesämuna joskus kun muuttaa omilleen, mahd. auton ostoon tms.

Eiköhän isotuloiset maksa sen verran enemmän veroja kuin sossun luukulla notkujat että jostain voi saada myös takaisinpäin! Esim. jos sossun elätti ajaa vaikka vähän ylinopeutta, kiikuttaa sen kunnan maksettavaksi eli minimisakko 116e ja isotuloinen joka maksaa veroja 50% tuloistaan maksaa siitä sakostakin vähintään 100e että jospa edes jossain saisi kotiinpäin.

Mulla muuten on käteenjäävä osuus lähes sämä kuin miehellä, vaikka palkka onkin kolmannes mitä mies tienaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän isotuloiset maksa sen verran enemmän veroja kuin sossun luukulla notkujat että jostain voi saada myös takaisinpäin! Esim. jos sossun elätti ajaa vaikka vähän ylinopeutta, kiikuttaa sen kunnan maksettavaksi eli minimisakko 116e ja isotuloinen joka maksaa veroja 50% tuloistaan maksaa siitä sakostakin vähintään 100e että jospa edes jossain saisi kotiinpäin.

Mulla muuten on käteenjäävä osuus lähes sämä kuin miehellä, vaikka palkka onkin kolmannes mitä mies tienaa!

Maksaako sossu ylinopeussakotkin :o :o :o

Yhteistyössä