mä en taida sittenkään pystyä jättämään lasta hoitoon. sillä on eroahdistusta ja oikeesti kuvittelin kesän alussa että voidaan mennä miehen kanssa kaksin ja lapsi olis mun äidillä hoidossa. no kumminkin nyt äiti taas juo enemmän ja on valehdellut siitä, kävi jo aa:ssakin mut juo taas- sanoi ett'ä olis selä jos luotettais, mut en taida silti luottaa. se on sääli.
kummeille vois jättää periaatteessa, ne on hoitanut lyhyitä aikoja,mut viimeksi pari kuukautta sitten. ja hoitopäivä olis tosi pitkä, noin 13- 22 tms ainakin. ja olisko sitä ihan hermona vaan.
lapsi on vuoden vanha. olisko siitä sitten niin haittaa jos mies olis sen kanssa ulkona aina kun se ei jaksa ja oltais vaan vahan aikaa. aiemmin kun puhuttiin tästä morsiamen kanssa sanoi että voi se tulla jos ei saada hoitoon mut yleisistä puheista oon saanu kuvan että meitä kyräiltäisiin vaan. paniikki on ku häät on jo parin viikon päästä.
kummeille vois jättää periaatteessa, ne on hoitanut lyhyitä aikoja,mut viimeksi pari kuukautta sitten. ja hoitopäivä olis tosi pitkä, noin 13- 22 tms ainakin. ja olisko sitä ihan hermona vaan.
lapsi on vuoden vanha. olisko siitä sitten niin haittaa jos mies olis sen kanssa ulkona aina kun se ei jaksa ja oltais vaan vahan aikaa. aiemmin kun puhuttiin tästä morsiamen kanssa sanoi että voi se tulla jos ei saada hoitoon mut yleisistä puheista oon saanu kuvan että meitä kyräiltäisiin vaan. paniikki on ku häät on jo parin viikon päästä.